هتل آپارتمان مجتمع اقامتی ویلاهای کوهستانی ارس جلفا

3.2 از 5
خوب 1 نظر

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در لابی
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : جاده کلیسا، جنب پارک کوهستان، ویلاهای کوهستانی ارس
پارک و شهر بازی جلفا
19 دقیقه
227 دقیقه
18883 متر
پارک جنگلی
19 دقیقه
241 دقیقه
20068 متر
پارک درنا
11 دقیقه
139 دقیقه
11550 متر
پل ضیاء الملک
13 دقیقه
143 دقیقه
11885 متر
مقبره گلستان
13 دقیقه
146 دقیقه
12151 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ارس جلفا در واقع یک هتل جلفا نیست، بلکه مجتمع اقامتی وسیعی است که در خود ویلاهایی مختلف را ایجاد کرده و در اختیار گردشگران قرار می دهد. این مجتمع اقامتی را اغلب با نام مجتمع اقامتی ویلاهای کوهستانی ارس جلفا می شناسند که در سال 1394 به بهره برداری رسیده است و در منطقه ای خوش آب و هوا، اقامتی دلنشین را برای شما رقم می زند. 

هتل ارس جلفا و ویلای کوهستانی آن در گروه مرزی ترین هتل های ایران قرار دارند که با رودخانه ارس و دشتی سرسبز و آب و هوایی بسیار عالی مکانی دوست داشتنی برای خریدهای ارزان و اقامت های به یاد ماندنی می باشند. شما می توانید پس از رزرو هر یک از ویلاهای این مجتمع به جاده کلیسا، جنب پارک کوهستان مراجعه نمایید و به راحتی در این هتل اقامت داشته باشید. 

اتاق های هتل ارس جلفا

هتل محبوب ارس جلفا در مجموع با یک هتل چهار ستاره برابری می کند که با ویلاهایی لوکس و زیبا، پذیرای شما عزیزان می باشد. این مجتمع در مجموع دارای 23 واحد و ویلا می باشد که مجهز به امکاناتی رفاهی مانند سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، مبلمان راحتی، تلویزیون، چای ساز، بالکن، مینی بار با هزینه، یخچال و ... می باشند. 

امکانات هتل ارس جلفا

مجتمع اقامتی ارس جلفا جلفا اگرچه یک مجتمع اقامتی با ویلاهایی مجزا است، اما امکانات همچون هتل های این شهر را ایجاد کرده و از این نظر جای نگرانی وجود ندارد. از جمله امکانات موجود در این مجتمع می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ،  پارکینگ، خدمات بیدار باش، فضای سبز و ... اشاره نمود. 

در این کمپ با وجود ویلاهای مناسب و راحت مجهز، کتابخانه، دریاچه مصنوعی، زمین بازی، راهروهای سنگفرش، آمفی تئاتر، سینما، رستوران، کافی شاپ، سالن عروسی نیز وجود دارد که جزء امکانات مجتمع محسوب می شوند. از نظر نظافت نیز همه چیز مطابق نظارت کارکنان است و پس از خروج مسافران تمامی نظافت های لازمه در ویلاها صورت می گیرد. 

موقعیت مکانی هتل ارس جلفا

ویلای کوهستانی ارس جلفا نزدیک به مرز آذربایجان بوده بیشتر برای گردشگرانی مناسب است که با خودرو شخصی به ارمنستان و آذربایجان سفر می کنند. شما می توانید با انتخاب این هتل به عنوان مقصدی برای اقامت در جلفا، تجربه اقامتی عالی در دل طبیعت را داشته باشید. 
 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.