هتل سهند تبریز

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سهند تبریز در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تبریز را مشاهده کنید.

لیست هتل های تبریز
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
850,000 1%
قیمت 1 شب 847,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,200,000 1%
قیمت 1 شب 1,197,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
خدمات خشک شویی (لاندری)
صندوق امانات در لابی
تاکسی سرویس
نمازخانه
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام خمینی، روبه روی درب اصلی مصلی

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سهند تبریز یک هتل تمیز و دنج است که دارای امکانات رفاهی خوبی برای مسافران و گردشگران شهر تبریز می باشد. آدرس این هتل در خیابان امام خمینی، مابین سه راه فردوسی و طالقانی، رو به روی درب مصلی تبریز واقع می باشد. این هتل تبریز دارای 3 طبقه ساختمانی است که 28 اتاق درون این طبقات جای گرفته اند.

هتل سهند تبریز دارای محیطی آرام برای آسایش و رفاه حال مسافران است که همین عوامل باعث شده تا این هتل به یکی از محبوب ترین هتل های تبریز تبدیل شود. این هتل تبریز لابی نقلی دارد که با وسایل رفاهی خوبی تجهیز شده تا میهمانان در رفاه باشند. هتل سهند با توجه به لِول دو ستاره خود، کیفیتی مناسب و رضایت بخش را به گردشگران ارائه می دهد. 

رستوران و امکانات هتل سهند تبریز

هتل 2 ستاره تاپ سهند تبریز با وجود رستوران توانسته است وعده های غذایی میهمانان را به خوبی تامین کند. انواع غذاهای ایرانی و  سنتی با کیفیت مناسب در رستوران این هتل تبریز طبخ می شود. شایان ذکر است منوی غذایی رستوران هتل سهند انتخابی می باشد.

هتل محبوب سهند تبریز پرسنل خوب و خوش برخوردی دارد که همین علت باعث رضایت مسافران شده است. از امکانات این هتل 3 ستاره می توان به آسانسور، پارکینگ، خشکشویی، اینترنت، اتاق چمدان، خدمات جانبازان و معلولین و ... اشاره کرد. ضمن اینکه تمامی نظافت های لازمه توسط کارکنان این هتل پس از خروج هر مسافر انجام می گیرد و از این نظر نیز جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

اتاق های هتل سهند تبریز 

هتل سهند در 3 طبقه ساختمانی بنا شده است که با حدود 28 واحد  اقامتی پذیرای گردشگران عزیز می باشد. در این واحد ها و اتاق های هتل، شما می توانید اقامتی راحت را با کیفیت به نسبت مطلوب سپری نمایید، چرا که امکاناتی مناسب در این اتاق ها ایجاد شده اند و خیال شما را از هر لحاظ راحت می کنند. به عنوان مثال از جمله این امکانات می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مبلمان راحتی، چای ساز و ... اشاره نمود.

اماکن نزدیک به هتل سهند تبریز

از ویژگی های مهم هتل سهند در تبریز، نزدیکی آن به اماکن مهم تبریز مانند ارگ علیشاه تبریز، موزه تبریز، مسجد کبود، مسجد جامع، مقبره الشعرا، خانه مشروطه  و کاخ موزه شهرداری می باشد که برای هر گردشگری دارای اهمیت فراوانی است. با اقامت در این هتل تبریز دسترسی آسانی به اماکن ذکر شده خواهید داشت. ضمن اینکه فاصله هتل تا ایستگاه مترو نیز بسیار اندک است و همین فرصتی عالی برای بازدید از تمامی مکان های مهم شهر می باشد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارامش فوق العاده ای داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.