هتل اقامتگاه بومگردی هما تبریز

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل اقامتگاه بومگردی هما تبریز در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تبریز را مشاهده کنید.

لیست هتل های تبریز
سوئیت دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
پارکینگ در هتل

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : شهرستان اسکو، روستای کندوان، جنب مدرسه قدیمی
فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز
52 دقیقه
756 دقیقه
62999 متر
سیودلوغ
88 دقیقه
922 دقیقه
76791 متر
مقبرة الشعرا
55 دقیقه
767 دقیقه
63908 متر
موزه قاجار- خانه امیرنظام گروسی
55 دقیقه
769 دقیقه
64108 متر
موزه محرم
53 دقیقه
748 دقیقه
62298 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سنتی هما تبریز را نمی توان در دسته لیست هتل های تبریز به حساب آورد، اما با این وجود شما می توانید آن را به عنوان یکی از مقاصد گردشگری و اقامتگاه های بوم گردی در شهر تبریز مورد رزرو قرار دهید و ضمن برخورداری از قیمت ارزان، با سبک زندگی بومیان این منطقه نیز آشنایی پیدا کنید. این اقامتگاه در سال 1396 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است و از نظر مناسب بودن فضا، می تواند رضایت شما عزیزان را کسب کند. 

اتاق های هتل سنتی هما تبریز

هتل سنتی هما تبریز  تنها 2 اتاق دارد که یکی در همکف و دیگری در طبقه فوقانی جای گرفته است. نکته جالب در بین امکانات اتاق های این اقامتگاه که بی شک موجب تعجب شما می شود، وجود جکوزی در فضای آن ها است که حتی در هتل های این شهر نیز وجود ندارند. در واقع حمام همراه با وان جکوزی یکی از مهم ترین ویژگی های هتل هستند که باعث جذب گردشگران به سمت آن می شوند.

البته که وان جکوزی در تمامی اتاق ای هتل سنتی هما شهر تبریز وجود ندارد؛ به گونه ای که واحد های آن به عنوان واحد با جکوزی و واحد بدون جکوزی عنوان بندی می شوند و با نرخ متفاوت به گردشگران ارائه خواهند شد. از دیگر ویژگی های اتاق های این هتل می توان به تزئین تزئینات سنتی فوق العاده زیبا، ترمه های ابریشمی، در و دیوار کاهگلی، لوازم سنتی و ... از دیگر وسایل داخل اتاق ها است. 

البته نا گفته نماند که اتاق های هتل یک ستاره سنتی هما تبریز فاقد سیستم گرمایش و سرمایش هستند و به صورت کاملا سنتی طراحی شده اند. از امکانات دیگری که در داخل این اتاق ها وجود دارد می توان به یخچال، کرسی، فرش، متکا، تشک سنتی، پتو، لحاف، نورپردازی های جذاب و ... اشاره کرد.

امکانات هتل سنتی هما تبریز

هتل هما تبریز همانند دیگر اقامتگاه های بومگردی از نظر امکانات محدود است و چندان امکانات کاملی در این هتل وجود ندارد. به عنوان مثال یکی از مهم ترین ضعف ها در امکانات این هتل، نبود رستوران و یا آشپزخانه برای سرو غذا است که شما برای استفاده از غذاهای مورد علاقه خود باید به خارج از هتل مراجعه نمایید. 

در هتل سنتی هما امکاناتی همچون پارکینگ، تاکسی سرویس، اینترنت رایگان، خدمات بیدار باش، خدمات اینرنتی و ... وجود دارد که به جهت رفاه هرچه بیشتر گردشگران ایجاد شده اند. همچنین با توجه به اینکه این اقامتگاه محبوبیت خاصی برای گردشگران خارجی و ایرانی دارد، پرسنل با تجربه آن نیز مسلط به سه زبان عربی، انگلیسی و استانبولی می باشند. 

موقعیت مکانی هتل سنتی هما تبریز

اقامتگاه بومگردی هما تبریز در روستای زیبا و صخره ای کندوان قرار دارد که از آب و هوایی فوق العاده مطبوع و طبیعتی بسیار زیبا برخوردار است. همچنین این هتل به هتل صخره ای لاله کندوان تبریز بسیار نزدیک می باشد. آدرس دقیق هتل در شهرستان اسکو، روستای کندوان؛ جنب مدرسه قدیمی می باشد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.