هتل آذربایجان تبریز

4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آذربایجان تبریز در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تبریز را مشاهده کنید.

لیست هتل های تبریز
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
فروشگاه
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان شریعتی (شهناز) - نرسیده به چهارراه شریعتی
فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز
10 دقیقه
116 دقیقه
9633 متر
سیودلوغ
41 دقیقه
191 دقیقه
15906 متر
مقبرة الشعرا
5 دقیقه
32 دقیقه
2700 متر
موزه قاجار- خانه امیرنظام گروسی
5 دقیقه
37 دقیقه
3046 متر
موزه محرم
4 دقیقه
15 دقیقه
1272 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آذربایجان تبریز یکی از هتل های 2 ستاره تبریز می باشد که در خیابان شریعتی شمالی واقع شده است. این هتل در سال 1345 بنیانگذاری شده و جهت ارائه خدمات بهتر در سال 1373 بازسازی بسیار خوبی را انجام داد. این هتل تبریز از نظر قیمت بسیار مناسب بوده که جزء هتل های ارزان قیمت تبریز به حساب می آورد و برای اقامت های خانوادگی مناسب است.

اتاق های هتل آذربایجان تبریز

هتل آذربایجان تبریز 47 باب اتاق و واحد اقامتی دارد که در 4 طبقه جای گرفته اند. تمامی این اتاق ها دارای امکاناتی مطلوب هستند که باعث آسایش و راحتی میهمانان می شود. از جمله این امکانات می توان به حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، تخت، تلفن، دمپایی، صبحانه در اتاق، نهار در اتاق، سیستم سرمایشی و گرمایشی و ... اشاره نمود.

در هتل محبوب آذریایجان تبریز از ظرفیت 2 نفر تا 5 نفر اتاق وجود دارد که شما می توانید به همراه خانواده و یا به صورت زوجی آن ها را مورد رزرو قرار دهید. البته نا گفته نماند که فضای اتاق های این هتل کاملا ساده بدون هیچ دکوراسیون و یا طراحی خاصی است، اما با وجود امکانات و تمیزی، خیال شما را از هر بابت راحت خواهد کرد. 

امکانات هتل آذربایجان تبریز

هتل دو ستاره آذربایجان تبریز از امکانات دارای امکاناتی همچون آسانسور، رستوران، کافی شاپ، اعلام حریق، اینترنت رایگان، فروشگاه، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه و ... برخوردار می باشد.  همچنین از خدمات رفاهی هتل می توان به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، خدمات جانبازان و معلولین، پذیرش 24 ساعته و ... اشاره کرد. پرسنل مجرب و خوش برخورد در این هتل با توجه به لِول آن، امکانات مناسب و رضایت بخشی را در اختیار شما قرار خواهند داد که باعث رضایت خاطر و نبود هیچگونه نیازی در طول اقامت می شود.

رستوران هتل آذربایجان تبریز

هتل آذربایجان در تبریز به منظور پذیرایی از مهمانان محترم در وعده های مختلف غذایی، یک رستوران را در فضای خود در نظر گرفته است که با سرآشپزانه حرفه ای و با تجربه غذاهایی خوش طعم و لذیذ سرو می کنند. این رستوران در طبقه اول هتل قرار گرفته ظرفیتی بالغ بر 130 نفر را در خود گنجایش می دهد. 

اماکن نزدیک به هتل آذربایجان تبریز

هتل آذربایجان به نقاط دیدنی بسیاری نزدیک است که می توان موزه تبریز، ارگ تبریز، حمام نوبر، پارک گلستان و ... را نام برد. آدرس دقیق این هتل در خیابان شریعتی (شهناز)، نرسیده به چهار راه شریعتی می باشد که دسترسی بسیار راحتی را برای شما فراهم می کند. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1400/05/13
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل قدیمی ولی تمیزی بود، تختهاش بد نبود، کارکنان هم خیلی مهربون بودند، موقعیت مکانی هتل هم خوب بود، در کل نسبت به قیمت برای مکانی برای خواب خوب بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.