هتل پتروشيمی تبریز

4.6 از 5
عالی 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پتروشيمی تبریز در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تبریز را مشاهده کنید.

لیست هتل های تبریز
سوئیت معمولی دوتخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
5,566,000 9%
قیمت 1 شب 5,097,000 تومان
سوئیت رویال دوتخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
8,222,500 9%
قیمت 1 شب 7,497,000 تومان
سوئیت فامیلی شش تخته
اقامت با صبحانه
6 نفر
جزییات قیمت
16,445,000 9%
قیمت 1 شب 14,997,000 تومان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
صندوق امانات
سرویس ایرانی
سونا
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
استخر
سالن همایش
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار استاد شهريار، مجتمع رفاهی پتروشیمی تبریز
فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز
11 دقیقه
186 دقیقه
15528 متر
سیودلوغ
38 دقیقه
150 دقیقه
12532 متر
مقبرة الشعرا
4 دقیقه
63 دقیقه
5221 متر
موزه قاجار- خانه امیرنظام گروسی
4 دقیقه
59 دقیقه
4914 متر
موزه محرم
5 دقیقه
81 دقیقه
6716 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل پتروشیمی تبریز یکی از هتل های لوکس تبریز می باشد که در سال 1378 احداث گردیده است. این هتل برای بالا بردن سطح کیفی خدمات خود در سال 1397 بازسازی بسیار کاملی را انجام داد تا میهمانان مقیم در این هتل تبریز هیچ کمبودی نداشته باشند.

هتل پتروشیمی تبریز در بلوار استاد شهریار واقع شده و به اماکن بسیاری نزدیک می باشد. این هتل تبریز 26 اتاق زیبا و وسیع دارد که در 5 طبقه جای گرفته اند. لابی هتل با امکانات خوبی تجهیز شده تا میهمانان در بدو ورود به هتل مشغول استراحت شوند.

اتاق های هتل پتروشیمی تبریز

هتل پتروشیمی تبریز 26 اتاق خود را که شامل سوئیت های پرزیدنتال، سوئیت 1 خوابه و اتاق های 2 تخته و 3 تخته می شود را با امکاناتی مدرن تجهیز کرده است. طراحی داخلی این اتاق ها منحصر به فرد بوده و دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی است. نا گفته نماند چشم انداز اتاق های هتل رو به فضای سبز می باشد.

هتل پتروشیمی تبریز در داخل اتاق های خود امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و ملزومات بهداشتی، تلفن، دمپایی، کمد دیواری، میز آرایش و ... را فراهم نموده تا آسایش بیشتری برای میهمانان ایجاد شود. با اقامت در اتاق های این هتل آرامش وصف ناپذیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات هتل پتروشیمی تبریز

هتل پتروشیمی تبریز به عنوان یک هتل چهار ستاره و یکی از بهترین هتل های این شهر، دارای امکانات مجهزی است که در واقع وجود همین امکانات در هتل، باعث برتری آن و محبوبیت بین گردشگران می شود. به عنوان مثال از امکانات عمومی و رفاهی این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور، تاکسی سرویس، روم سرویس، کافی شاپ، کتابخانه، لاندری، ترانسفر، گشت درون شهری و ... اشاره کرد. 

همچنین این هتل امکانات تفریحی را در خود ایجاد کرده که به عنوان امکانات ویژه معرفی می شوند. استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، پارک کودک، خدمات ماساژ، فضای سبز، سالن همایش بزرگ، سالن سمینار، سالن جشن ها و ... از جمله این امکانات هستند. خبر خوب برای گردشگرانی که به وسیله خودرو شخصی به شهر تبریز سفر کرده اند نیز، پارکینگ اختصاصی و رایگان در این هتل می باشد که خیال آن ها را از هر بابت در هنگام اقامت راحت می کند.

مجموعه آبی هتل پتروشیمی تبریز

مجموعه آبی هتل پتروشیمی تبریز مجهز به استخر، سونا، جکوزی، حمام بخار و سالن ماساژ است که از دیزاینی جذاب برخوردار می باشند. کافی شاپی هم در این مجموعه آبی در نظر گرفته شده تا بعد از کلی ماساژ و تفریح نوشیدنی های خنک یا نوشیدنی های گرم را نوش جان کنید.

رستوران هتل پتروشیمی تبریز

هتل 4 ستاره پتروشیمی تبریز مکانی را برای صرف وعده های غذایی میهمانان در نظر گرفته که بسیار زیبا و جذاب است. رستوران این هتل تبریز از نظر تمیزی و نظافت عالی بوده و از کیفیت غذایی بالایی هم برخوردار می باشد. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی توسط آشپزهایی مجرب در رستوران هتل طبخ می شود و به صورت منوی انتخابی ارائه می شوند.

البته هتل پتروشیمی تبریز تنها یک رستوران ندارد، بلکه در این هتل یک رستوران به عنوان رستوران اصلی و دیگری به نام رستوران سنتی معرفی می شود که هر نوع سلیقه و ذائقه ای را در بر خواهند گرفت. رستوران اصلی این هتل در طبقه همکف قرار گرفته است و دارای ظرفیتی بالغ بر 400 نفر می باشد که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را ارائه می دهد. رستوران سنتی هتل نیز با ظرفیت 250 نفر در محوطه هتل قرار گرفته است.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.6 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل پتروشیمی با چشم انداز منظره عالی طبیعی درختان و شهر با کادر خوش برخورد و قیمت مناسب همراه با دسترسی نزدیک به اماکن تفریحی و تجاری و فرودگاه پیشنهاد می کنم حتما جهت اقامت با قیمت معقول و مناسب از این هتل استفاده نمایید ..من و همسر و فرزند ۶ ساله به مدت پنج شب در این هتل اقامت داشتیم معقول بود.. کودک زیر هفت ساله رایگان . استخر از ساعت ۱۴ الی ۱۹ رایگان . صبحانه هر روز یکنواخت بود ولی خوب بود . برخورد پذیرش جناب آقای دشتی فوق العاده خوب و کمک دهند بود. ۱۴۰۱۰۵۰۷

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.