هتل لاله کندوان تبریز

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل لاله کندوان تبریز در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تبریز را مشاهده کنید.

لیست هتل های تبریز
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,719,750 11%
قیمت 1 شب 2,444,000 تومان
سوئیت چهارتخته (با جکوزی)
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
5,692,500 11%
قیمت 1 شب 5,120,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
اینترنت در لابی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
کافی نت
چایخانه
اتاق چمدان
فروشگاه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : دهكده توريستي كندوان
فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز
53 دقیقه
762 دقیقه
63465 متر
سیودلوغ
81 دقیقه
927 دقیقه
77257 متر
مقبرة الشعرا
55 دقیقه
772 دقیقه
64374 متر
موزه قاجار- خانه امیرنظام گروسی
56 دقیقه
775 دقیقه
64574 متر
موزه محرم
54 دقیقه
753 دقیقه
62764 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل لاله کندوان تبریز خاص ترین هتل 5 ستاره تبریز است که در دل صخره های سنگی اسکو و روستای کندوان جای گرفته است. این هتل تبریز نه تنها بهترین هتل تبریز است بلکه جزء 2 هتل خاص ایران نیز محسوب می شود که نام دیگر آن هتل خاص، هتل ترنج کیش می باشد. این هتل با وجود این که در یک روستا قرار دارد اما دارای دکور داخلی بسیار عالی و شیک توام با معماری کهن و سنگی می باشد که جلوه ای بی نظیر به آن داده است.

هتل لاله کندوان تبریز دارای 16 اتاق است که با با وسایلی مدرن چیده شده است. تلفیق زیبای سنگ و این لوازم باعث شده تا فضایی فوق العاده در اتاق ها ایجاد شود. لابی هتل هم سنگی بوده و با تخت های سنگی و تشک ابری، محلی برای استراحت میهمانان را فراهم نموده است.

اتاق های هتل لاله کندوان تبریز

هتل صخره ای تبریز به دلیل نوع ساختار طبیعی که دارد، دارای اتاق هایی سنگ می باشد. در این هتل تبریز می توانید اتاق هایی از سنگ طبیعی را مشاهده کنید که لذت اقامتی فراوش نشدنی را به شما هدیه می دهد. این هتل زیبای تبریز 16 اتاق دارد که شامل سوئیت های امپریال، سوئیت های رویال، اتاق های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته می شود.

در داخل اتاق های رویال و دو تخته این هتل تبریز جکوزی تعبیه شده تا میهمانان در زمان استراحت، ریلکس هم انجام دهند. توجه داشته باشید که فقط یکی از اتاق های هتل به نام 2 تخته معمولی  فاقد جکوزی می باشد. از دیگر امکاناتی که در داخل اتاق های هتل مشاهده می شود شامل چای ساز، تلویزیون، تلفن، وای فای و یخچال است.

سیستم تهویه مطبوع، حمام، ملزومات بهداشتی، تلویزیون، تخت، پتو، ملحفه، جکوزی (در برخی اتاق ها)، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... از جمله امکانات موجود در داخل این اتاق ها هستند. چشم انداز اتاق های هتل رو به رودخانه و جنگل زیبای کندوان است. ضمن این که در صورت استفاده از مینی بار باید هزینه اضافی پرداخت کنید.

امکانات هتل لاله کندوان تبریز

از آن جایی که هتل صخره ای تبریز به دلیل ساختاری که دارد از مجموعه آبی مجزا محروم می باشد. اما چایخانه هتل مکانی دنج برای صرف یک فنجام چای و پذیرایی ویژه است. تراس آفتاب نیز برای افرای که به گرفتن آفتاب علاقه مند هستند در دسترس می باشد. خدمات لاندری و اتاق چمدان هم در این هتل تبریز عرضه می شود.

خدمات روم سرویس، کافی شاپ، تاکسی سرویس، گشت درون شهری و برون شهری و ... از جمله دیگر خدمات و امکانات هتل هستند. البته این هتل به دلیل همین خدمات دهی مناسب و امکانات عالی در داخل اتاق ها (وجود جکوزی در اتاق ها) توانسته لول 5 ستاره را به خود اختصاص دهد. وااای تصور کنید چه لذتی دارد در دل سکوتی بی نظیر، محل مناسبی برای استراحت در دل طبیعت داشته باشید.

رستوران

هتل صخره ای تبریز با وجود رستوران بسیار خوبی که دارد نیاز هر نوع میهمان با هر سلیقه ای را برآورده کرده است. رستوران این هتل تبریز انواع غذاهای سنتی، ایرانی و فرنگی را با کیفیتی بسیار مطلوب تهیه و طبخ می کند. نظافت رستوران و کیفیت غذاهای رستوران این هتل طبق نظرات مردم بسیار خوب بوده است.

آیا هتل لاله کندوان تبریز استخر دارد؟

این هتل تبریز متاسفانه استخر ندارد، اما در داخل اتاق های این هتل تبریز جکوزی تعبیه شده تا میهمانان رفاه بیشتری را تجربه کنند.

هتل لاله کندوان تبریز چه مقدار هزینه برای اقامت می گیرد؟

هزینه هر شب اقامت در این هتل از شبی 900 هزار تومان شروع شده و تا شبی 2 میلیون تومان ادامه می یابد که البته این هزینه ها در زمان های مختلف تغییر خواهد کرد

آدرس این هتل کجاست؟

این هتل زیبای سنگی در اسکو، روستای توریستی کندوان قرار دارد.

این هتل به چه مکان هایی نزدیک است؟

آسیاب خرابه تبریز، جنگل کندوان، شهر جلفا و ... در نزدیکی این هتل تبریز واقع می باشند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارامش فوق العاده ای داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.