هتل آپارتمان اقامتگاه بومگردی بیرمی بوشهر

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان اقامتگاه بومگردی بیرمی بوشهر در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های بوشهر را مشاهده کنید.

لیست هتل های بوشهر
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
واحد 70 متری
اقامت با صبحانه
6 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
سشوار
بالکن قابل استفاده
آشپزخانه در سوپیت
ظروف پخت و پز
تلویزیون معمولی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : تنگستان ، روستای خاییز

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل بیرمی بوشهر یک هتل بوشهر نیست و در واقع خانه ای روستایی و بومگردی در روستای خاییز بوشهر و خارج از شهر می باشد که حالا در قالب مهمانسرا و سفرخانه سنتی فعال است. هتل بیرمی بوشهر با نخلستان ها و زمین های زراعی سرسبز محاصره شده است و حضور در نخلستان ها و باغ های خرما و کندوهای عسل و ... از جاذبه های این منطقه در حین مقرون به صرفه بودن است. این اقامتگاه بومگردی هم مکانی مناسب و ارزان می باشد و هم می تواند شما را نحوه زندگی بومیان آشنا کند.

هتل بیرمی بوشهر اغلب مورد پسند گردشگرانی قرار می گیرد که علاقه مند هستند از جاذبه های طبیعی این شهر بازدید کنند و یا با زندگی بومیان آشنا شوند. البته امکانات این اقامتگاه مناسب بوده و می تواند استراحتی بدون مشکل را برای شما رقم زند. بنابراین اگر قصد دارید تا با حداقل هزینه ممکن، در یکی از با صفا ترین هتل های بوشهر اقامت داشته باشید، این اقامتگاه می تواند گزینه ای مناسب برای شما محسوب شود. 

اتاق های هتل بیرمی بوشهر

با توجه به اینکه هتل بومی بیرمی بوشهر، ساختاری شبیه به مهمانسرا دارد، واحد های اقامتی آن نیز به صورت سوئیت می باشد و تعداد آن ها محدود است. در واقع در این اقامتگاه، دو سوئیت ایجاد شده است که یکی از این سوئیت ها با ظرفیت 3 تخت  پذیرای مسافران است و دیگری نیز دارای اتاق خواب و پذیرایی می باشد که مناسب برای خانواده های عزیز خواهد بود.

در سوئیت های اقامتگاه بوم گردی بیرمی بوشهر امکاناتی همچون سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، سیستم سرمایش و گرمایش، تلویزیون و ... ایجاد شده است که گردشگران می توانند اقامتی راحت را در این مکان ها سپری نمایند. ضمن اینکه این اقامتگاه در فضای خود یک آلاچیق با ظرفیت 7 نفر را ایجاد کرده و در اختیار مسافران قرار می دهد. 

امکانات هتل بیرمی بوشهر

هتل بیرمی در بوشهر دارای امکاناتی نظیر سفره خانه و پارکینگ رو باز است که گردشگران می توانند با رزرو اقامت خود، از این امکانات بهره مند شوند. همچنین شما برای صرف غذا می توانید به آشپزخانه عمومی هتل مراجعه کنید و انواع غذاهای محلی را در فضایی سنتی صرف نمایید. ضمن راهنمای تور گردشگری نیز در طول اقامت همراه شما بوده می تواند جاذبه های زیبای این روستا را به شما نشان دهد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارامش فوق العاده ای داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.