هتل داریوش بجنورد

2 از 5
بد 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل داریوش بجنورد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های بجنورد را مشاهده کنید.

لیست هتل های بجنورد
دو تخته اکونومی برای یک نفر
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته دبل اکونومی
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته رویال برای یک نفر
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته دبل رویال
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته دبل VIP
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
سالن بدنسازی
تلویزیون معمولی
سالن همایش
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : کیلومتر ۳ جاده بجنورد به مشهد، روستای کلاغ آشیان
پارک بابا امان
8 دقیقه
4 دقیقه
346 متر
سینما گلشن
16 دقیقه
4363 دقیقه
363592 متر
سینما عمیق
16 دقیقه
4378 دقیقه
364808 متر
عمارت آینه خانه مفخم
14 دقیقه
4349 دقیقه
362415 متر
بش قارداش
24 دقیقه
4479 دقیقه
373254 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل داریوش بجنورد تنها هتل در میان هتل های بجنورد است که  4ستاره بوده و در سال 1395 فعالیت خود را در فصل زمستان آغاز کرده است. مساحت این هتل 4 ستاره به 3هزار هکتار می رسد که در خود امکانات رفاهی عالی را ایجاد کرده و می تواند یک اقامت متفاوت را برای مسافران فراهم کند. 

فضای اطراف هتل داریوش بجنورد کاملا سرسبز و دلباز بوده و دارای آب و هوای پاک برای یک اقامت عالی برای مسافران عزیز محیا شده است. این هتل با قرار گیری در 3 کیلومتری جاده بجنورد، فضایی آرامش بخش را برای گردشگران فراهم کرده است و علاوه بر این موضوع دارای مزایای متعددی همچون دسترسی آسان مسافران به مراکز تفریحی از جمله بابا امان که یکی از بهترین اماکن تفریحی محسوب می شود نیز می باشد.

دیزاین اتاق های هتل داریوش بجنورد به چه صورت است؟

هتل لوکس داریوش بجنورد به عنوان یک هتل چهار ستاره، دارای اتاق هایی لوکس با دیزاین بسیار شیک می باشند که به امکاناتی رفاهی عالی تجهیز شده اند. در این هتل حدود 31 واحد اقامتی ایجاد شده است که با متراژ مناسب در 3 طبقه ساختمانی گنجانده شده اند. از جمله امکانات در اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس، سرویس بهداشتی، حمام، تلویزیون، چای ساز و ... اشاره نمود.

کیفیت غذایی در رستوران هتل داریوش بجنورد چگونه است؟

هتل با کیفیت داریوش بجنورد دارای یک رستوران با ظرفیت 150 نفر در فضای خود می باشد که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را به مهمانان مقیم در داخل این هتل ارائه می دهد. با وجود این رستوران شما دیگر نیاز به خارج شدن از هتل به منظور صرف غذا را نخواهید داشت. چرا که علاوه بر منوی متنوع، این رستوران دارای کیفیت غذایی بالایی هم است رضایت شما را بی شک کسب می کند. 

امکانات هتل داریوش بجنورد، در خور یک هتل چهار ستاره

هتل داریوش بجنورد دارای امکاناتی عالی در فضای خود می باشد که رفاه و راحتی کامل را در طول اقامت به شما عزیزان هدیه خواهد داد. از جمله این امکانات می توان به چایخانه سنتی، لابی مجهز، کافی شاپ، اتاق چمدان، فضای سبز، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته و ... اشاره نمود. البته هتل فاقد امکانات ویژه ای مانند استخر است، اما با این وجود از نظر کیفیت، جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 1از 5
کیفیت غذا 1از 5
موقعیت 1از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2 از 5
بد 1 نظر

بیشترین امتیاز ارزش خرید

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2 از 5 خدمات هتل بد بود

من اتاق رویال دونفره گرفتم اونم به خاطر شرایط جوی بد زمستان که هوا برفی بود از روی اجبار هتل رو به شبی نزدیک ۱ تومان گرفتم بعداز ثبت سفارش شام و صرف شام. ساعت نزدیک ۲ شب به خاطر سروصدای زیاد از خواب بیدار شدم. زدم بیرون از اتاق که منشا سروصدا رو پیدا کنم. دیدم اتاق بغل نزدیک ۲۰ نفر آدم جمع شدن و دارن شادی می‌کنند . بعدش فهمیدم که یک تیم ورزشی هستن که با ادعای اینکه فکر کردیم این طبقه کلا مختص ماست. با رزویشون تماس گرفتم و گفتن که احتمالا مست کردن.ما پیگیری می‌کنیم. بعداز کمی از استراحت ما گذشته بود دیدم یکی در و میزنه و میرم بیرون کسی نیست . یعنی آخره هتل هست با سرویس دهی فاتحه خواندم به این هتل و پرسنل لاابالیش

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.