هتل مجتمع اقامتی الیها اهواز

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل مجتمع اقامتی الیها اهواز در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های اهواز را مشاهده کنید.

لیست هتل های اهواز
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ در هتل
سرویس ایرانی
نمازخانه
فروشگاه
سشوار
ظروف پخت و پز
اتو
تلویزیون معمولی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان کرمی خراط ، تقاطع خیابان نادری و کافی ، جنب زبانسرای آکسفورد
مجموعه گردشگری ریتاج
6 دقیقه
34 دقیقه
2859 متر
موزه هنر های معاصر اهواز
4 دقیقه
16 دقیقه
1372 متر
خانه ماپار
4 دقیقه
11 دقیقه
882 متر
شهربازی پاداد
2 دقیقه
12 دقیقه
1008 متر
اردوگاه راهیان نور
9 دقیقه
81 دقیقه
6712 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل الیها اهواز در خیابان کافی نبش کرمی خراط واقع شده است و به عنوان یکی از مجتمع های اقامتی اهواز شناخته می شود. این هتل را می توان به عنوان یکی از اقامتگاه های ارزان قیمت در  این شهر معرفی کرد که با امکانات رفاهی در حد هتل، آماده پذیرایی از شما گردشگران عزیز می باشد. در واقع اگر به دنبال اقامتی ارزان در شهر اهواز هستید، جدا از هتل های ارزان قیمت اهواز، این مجتمع اقامتی می تواند گزینه مناسبی برای شما محسوب شود. 

اتاق های هتل الیها اهواز 

هتل الیها اهواز در 5 طبقه ساختمانی بنا شده است که تعدادی اتاق را در بین این طبقات جای داده و با کیفیت نسبتا مناسب، یک اقامت راحت و بی دغدغه را برای شما فراهم می کند. ضمن اینکه اتاق های این مجموعه با امکاناتی شبیه به منزل خودتان مانند سشوار، ماشین ظرفشویی، اتو، ماشین لباسشویی، وسایل مجهز آشپزخانه برای پخت و پز، بخاری گازی، کولر گازی، چای ساز، تلویزیون های مجهز، دستگاه تصفیه آب و یخچال ایجاد شده اند که این امکان را ایجاد میکند که گویی در خانه خود هستید و آرامش خاصی به شما میدهد. 

شما می توانید در مجتمع اقامتی الیها اهواز به صورت خانوادگی اقامت داشته باشید و واحد اقاتی مد نظر را با توجه به تعداد نفرات و ظرفیت اتاق مورد رزرو قرار دهید. سروس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام با لوازم بهداشتی از دیگر امکانات این هتل هستند. دیزاین اتاق های هتل نیز با لوازم شیک و زیبا طراحی شده که حس خوشایندی را هنگام اقامت به شما منتقل می کنند.

امکانات هتل الیها اهواز

هتل الیها در اهواز با قیمت مناسب و امکانات اقامتی که به شما ارائه میکند بی دغدغه ترین سفر را برای شما به ارمغان می آورد. پرسنل کار دان و متهعد این مجموعه اقامت سفری شیرین و به صرفه را برایتان آرزو میکنند که بی شک باعث جلب رضایت گردشگران عزیز در این هتل خواهند شد. 

از جمله امکانات موجود در هتل محبوب الیها اهواز می توان به لابی، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، پذیشر 24 ساعته، آسانسور و ... اشاره نمود. آن دسته از گردشگرانی که به وسیله خودروی شخصی به شهر اهواز سفر کرده اند هم می توانند از پارکینگ اختصاصی هتل استفاده کنند و در طول اقامت از این نظر خیالی آسوده داشته باشند. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.