هتل سومیا اهواز

4.1 از 5
خیلی خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سومیا اهواز در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های اهواز را مشاهده کنید.

لیست هتل های اهواز
دو تخته دبل
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
3,624,000 1%
قیمت 1 شب 3,621,000 تومان
دو تخته تویین
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

کافی شاپ
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
سشوار
سالن همایش

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : کیانپارس، خیابان 13 شرقی، جنب خبر گزاری جمهوری اسلامی ایران
مجموعه گردشگری ریتاج
11 دقیقه
79 دقیقه
6586 متر
موزه هنر های معاصر اهواز
8 دقیقه
61 دقیقه
5084 متر
خانه ماپار
7 دقیقه
57 دقیقه
4774 متر
شهربازی پاداد
8 دقیقه
66 دقیقه
5514 متر
اردوگاه راهیان نور
8 دقیقه
94 دقیقه
7872 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سومیا اهواز، هتل سه ستاره تاپ می باشد که حتی گاهی با هتل های اهواز چهار ستاره هم مورد مقایسه قرار می گیرد. این هتل در سال 1397 افتتاح گردیده و به همین دلیل به عنوان یکی از هتل های نوساز شهر در خیابان کیان پارس، خیابان 13 شرقی به گردشگران معرفی می شود. موقعیت مکانی مناسب همراه با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا، تمامی باعث شده اند تا این هتل جهت یک اقامت ایده آل تکمیل شود.

اتاق های هتل سومیا اهواز 

هتل سومیا اهواز در 6 طبقه ساختمانی بنا شده و حدود 24 واحد اقامتی دارد که تمامی این واحد ها با دیزاینی لوکس و زیبا طراحی شده اند. با توجه به تازه ساز بودن هتل، تمامی لوازم در این اتاق ها نو هستند و به همین دلیل زیبایی اتاق ها را دو چندان می کنند. ضمن اینکه امکانات رفاهی کاملی در تمامی واحد ها ایجاد شده که باعث راحتی و آرامش گردشگران می شود. 

شما می توانید در هتل لوکس سومیا اهواز از تعداد 1 نفر تا 4 نفر در یک واحد اقامت داشته باشید؛ ضمن اینکه کودکان زیر 5 سال رایگان می باشند. از جمله امکاناتی که در این اتاق ها ایجاد شده اند نیز می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، لوازم بهداشتی، آباژور، سرویس بهداشتی، چای ساز، بالکن، مبلمان راحتی و .... اشاره نمود. همچنین خدمات روم سرویس به صورت رایگان در این اتاق ها به گردشگران ارائه می شود.

امکانات هتل سومیا اهواز 

هتل زیبای سومیا اهواز از لوکس ترین و بهترین هتل های سه ستاره در این شهر است که مسلما با توجه به فضای زیبای آن، انتظار ها از این هتل بالا می رود. البته که مدیریت محترم همراه با پرسنل مجرب و خوش برخورد تمامی سعی خود را در راستای ارائه بهترین خدمات و امکانات به گردشگران می کنند و جای نگرانی و یا کمبودی باقی نمی گذارند. 

از جمله امکاناتی که در هتل نوساز سومیا اهواز وجود دارد، شامل پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، آسانسور، نمازخانه، کافی شاپ، لاندری، لابی مجهز، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و ..... می شوند. همچنین در این هتل پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 6 خودرو وجود دارد که برای استفاده از آن باید هزینه اضافه ای را پرداخت نمایید. 

البته نا گفته نماند که هتل سه ستاره سومیا اهواز دارای امکانات ویژه مانند سالن کنفرانس سالن اجتماعات هم می باشد که با تجهیزاتی پیشرفته، در صورت در خواست از مدیریت هتل در اختیار مهمانان مقیم در این هتل قرار خواهند گرفت. هر دو این سالن ها در طبقه 6 هتل قرار گرفته اند و با یک میان وعده پذیرایی از مهمانان را انجام می دهند.

رستوران هتل سومیا اهواز     

برا استفاده از رستوران هتل سومیا در اهواز، باید به طبقه اول این هتل مراجعه نمایید تا بتوانید بدون نیاز به خارج شدن از هتل، غذای مورد علاقه خود را با بهترین طعم صرف کنید. این رستوران حدود 200 نفر ظرفیت دارد و با فضایی شیک و زیبا، پذیرایی از شما عزیزان را در وعده های مختلف انجام می دهدو منوی غذایی رستوران اصلی هتل سرشار از غذاهای متنوع ایرانی، فرنگی، دریایی، فست فود، سنتی و عربی می باشد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.5از 5
آرامش محیط 3.5از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 4.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.1 از 5
خیلی خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1401/05/11
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

باسلام ممنون از خدمات شما.فقط ميخراستم پيشنهاد بدم اگر ممكنه داخل اتاق ها سرويس چاى هم فراهم كنيد .باتشكر

تاریخ ورود : 1400/10/30
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل سوميا هتل خوبى بود ولى اگه داخل اتاق ها سرويس چاى قرار ميداديد عالى ميشذ.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.