هتل باغ معین اهواز

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل باغ معین اهواز در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های اهواز را مشاهده کنید.

لیست هتل های اهواز
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
سالن همایش

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : ۲۴ متری، خیابان نظام وفا، پشت پمپ بنزین
مجموعه گردشگری ریتاج
8 دقیقه
35 دقیقه
2889 متر
موزه هنر های معاصر اهواز
4 دقیقه
17 دقیقه
1396 متر
خانه ماپار
4 دقیقه
12 دقیقه
1032 متر
شهربازی پاداد
5 دقیقه
29 دقیقه
2432 متر
اردوگاه راهیان نور
10 دقیقه
85 دقیقه
7066 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل باغ معین اهواز بیشتر یک مهمانسرا محسوب می شود که در نزدیکی ساحل غربی رود کارون واقع شده است. این هتل همانطور که از نامش پیداست در یک محوطه باغ سر سبز و زیبا قرار دارد که فعالیت خود را در سال  1395 آغاز کرده و یکی از هتل های ستاره در اهواز شناخته می شود. با انتخاب این هتل، می توانید سفری مقرون به صرفه و به یادماندنی را تجربه کنید؛ بنابراین زمانی که نام آن را در بین لیست هتل های اهواز مشاهده می کنید، از آن قافل نشوید.

اتاق های هتل باغ معین اهواز

هتل باغ معین اهواز دارای اتاق هایی شیک و دلباز می باشد که اقامتی دلنشین را برای شما رقم می زنند. در این هتل حدود 73 واحد اقامتی از ظرفیت 2 نفر تا 5 نفر ایجاد شده است که شما می توانید بر اساس تعداد نفرات خود، اتاق مورد نظر در هتل را مورد رزرو قرار دهید. ویوی تمامی اتاق ها به روی محوطه سر سبز هتل است که حس سر زندگی را هنگام اقامت به مهمانان منتقل می کنند.

همچنین امکانات رفاهی در اتاق های هتل سه ستاره باغ معین اهواز به صورت کامل ایجاد شده و از نظر راحتی مهمانان هنگام اقامت جای نگرانی نیست. سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، مبلمان راحتی، روم سرویس، تلویزیون، یخچال، لوازم بهداشتی برای هر فرد مجزا و ... از جمله امکانات موجود در این اتاق ها هستند.

امکانات هتل باغ معین اهواز

از ویژگی و امکانات هتل زیبای باغ معین اهواز می توان به داشتن باغ و تالاری بزرگ و مجلل برای برگزاری مراسمات ویژه عروسی، نامزدی و ... اشاره کرد. یکی از ویژگی های با اهمیت این هتل وجود باغ عروس برای تهیه فیلم وعکس عروسی است که برای عروس وداماد های عزیز در نظر گرفته شده و در کنار این موضوع می تواند ماه عسلی به یادماندنی را رقم زند. 

همچنین امکانات عمومی در این هتل نیز شامل چایخانه سنتی، پارک کودک، کافی شاپ، اتاق چمدان، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، رستوران، لابی مجهز، فضای سبز، خدمات خانه داری، سالن اجتماعات و ... می شوند. همچنین هتل دارای یک پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 400 خودرو می باشد که به صورت رایگان در اختیار مهمانان این هتل قرار می گیرند.

رستوران هتل باغ معین اهواز 

رستوران باغ معین در اهواز دارای کیفیت بالایی می باشد که فرصتی عالی را برای صرفه جویی در وقت و هزینه های شما عزیزان ایجاد می کند. چرا که با وجود این رستوران در هتل نیاز به خارج شدن به منظور صرف غذا را نخواهید داشت و می توانید هر نوع غذای مورد علاقه خود را در این رستوران صرف کنید. منوی رستوران به صورت انتخابی و بوفه ارائه می شود که انواع غذاهای ایرانی، دریایی، سنتی، فست فود و عربی را در خود جای داده است. این رستوران با ظرفیت 60 نفر در طبقه همکف هتل منتظر پذیرایی از شما گردشگران ارجمند می باشد. 

موقعیت مکانی هتل باغ معین اهواز

هتل باغ معین از نظر موقعیت مکانی عالی برای دسترسی راحت تر مسافران به رودخانه کارون، کاروانسرای معین التجار و اماکن تفریحی و دیدنی دیگر می باشد .بنابراین شما با اقامت در این هتل ضمن برخورداری از قیمت و کیفیت خوب، از موقعیت مکانی مناسبی هم برخوردار می شوید و بی شک رضایت کامل از اقامت در این هتل را کسب می کنید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.