هتل جهانگردی انزلی

4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل جهانگردی انزلی در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های انزلی را مشاهده کنید.

لیست هتل های انزلی
دو تخته پشت به دریا
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,275,026 1%
قیمت 1 شب 1,272,026 تومان
دو تخته رو به دریا
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
کانکت پشت به دریا
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
کانکت رو به دریا
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در اتاق
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
بالکن قابل استفاده
تلویزیون معمولی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : كيلومتر ۵ جاده انزلي به آستارا، جنب نمايشگاه
بیمارستان شهید بهشتی
9 دقیقه
87 دقیقه
7276 متر
کاخ موزه بندرانزلی
13 دقیقه
98 دقیقه
8136 متر
ایستگاه قایق سواری مارال
11 دقیقه
104 دقیقه
8676 متر
دهکده ساحلي
20 دقیقه
172 دقیقه
14328 متر
کلیسای پروتستان غازیان
13 دقیقه
112 دقیقه
9343 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل جهانگردی انزلی، هتل ساحلی و شبیه به کمپ تفریحی می باشد که با لِول دو  ستاره، فعالیت خود را در سال 1374 به عنوان یکی از زیر گروه های هتل های جهانگردی ایران آغاز نمود. این هتل در 5 کیلومتری جاده انزلی قرار گرفته است که با فضای سبز اختصاصی وسیع و آلاچیق های ساحلی، مکانی عالی را برای اقامت گردشگران فراهم می کند. 

اتاق های هتل جهانگردی انزلی

هتل جهانگردی انزلی اگرچه یک هتل دو ستاره است، اما به دلیل بازسازی در سال 1388، فضایی بسیار شیک تر و زیبا تر از انتظار شما از یک هتل انزلی با لِول دو ستاره داردد. این هتل دارای 22 واحد اقامتی در 2 طبقه ساختمانی می باشد که اکثر این واحد ها دارای ویوی رو دریا می باشند و علاوه بر شیک بودن دیزاین، آرامشی دلنشین را هنگام اقامت به شما منتقل می کنند. 

واحد های هتل جهانگردی در انزلی به صورت اتاق و اتاق کانکت می باشند که شما می توانید با توجه به تعداد نفرات خود و عزیزانتان، اقدام به رزرو اتاق مورد نظر در این هتل نمایید. همچنین تمامی واحد های اقامتی هتل دارای امکانات مجهز مانند سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مبلمان راحتی، مینی بار با هزینه، روم سرویس و ... می باشند. 

امکانات هتل جهانگردی انزلی 

هتل دو ستاره جهانگردی انزلی ساختمانی دو طبقه که حتی برای جلسات کاری نیز سالن اجتماعات در نظر گرفته است تا ماموریت کاری متفاوتی را تجربه کنید. این هتل از نظر امکانات و خدمات بسیار کامل می باشد که رضایت شما را در هر شرایطی جلب می کند. پرسنل مجرب و خوش برخورد هتل تمامی تلاش خود را در راستای رفاه و رضایت گردشگران انجام می دهند؛ به گونه ای که می توان گفت این هتل حتی با برخی از هتل های سه ستاره و چهار ستاره هم برابری می کند. 

از جمله امکاناتی که در هتل شیک جهانگردی انزلی وجود دارد می توان به پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس، رستوران، کافی شاپ، لابی مجهز، زمین ورزشی، سالن بیلیارد، خدمات برای معلولین، فضای سبز، خدمات خانه داری و ... اشاره نمود. همچنین این هتل دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 40 نفر می باشد که به صورت رایگان در اختیار مهمانان هتل قرار می گیرد. 

رستوران هتل جهانگردی انزلی

رستوران هتل محبوب جهانگردی انزلی در طبقه همکف هتل قرار گرفته است که با فضایی شیک و زیبا، پذیرای شما عزیزان می باشد. این رستوران با کمک سرآشپزان حرفه ای و با تجربه، انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فست فود را با کیفیتی بالا به گردشگران ارائه می دهد. ظرفیت رستوران نیز 220 نفر است که با ویوی رو به ساحل دریا، لذت صرف غذا را برای شما دو چندان می کند. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 0از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

من ماه قبل با همسرم بچه ام رفتم این هتل و خیلی بهمون خوش گذشت و دلیلش هم این بود دقدقه و حاشیه ای واسه هتل نداشتیم برخلاف سفرهای قبلی که این اتفاق رخ داده بود. این بار کاملا احساس کردیم که یه هتل خوب رفتیم و با توجه به هزینه ای که پرداخت کردیم باید اعلام کنم که رضایت کامل دارم.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.