هتل سفیدکنار انزلی

3.8 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سفیدکنار انزلی در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های انزلی را مشاهده کنید.

لیست هتل های انزلی
اتاق دو تخته رو به دریا
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق دو تخته رو به محوطه
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
تلویزیون ال سی دی
صندوق امانات در لابی
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : کیلومتر شش جاده انزلی آستارا
بیمارستان شهید بهشتی
10 دقیقه
87 دقیقه
7236 متر
کاخ موزه بندرانزلی
13 دقیقه
97 دقیقه
8096 متر
ایستگاه قایق سواری مارال
11 دقیقه
104 دقیقه
8636 متر
دهکده ساحلي
20 دقیقه
172 دقیقه
14288 متر
کلیسای پروتستان غازیان
13 دقیقه
112 دقیقه
9303 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سفیدکنار انزلی هتلی زیبا با ساختمانی 3 طبقه بوده که از 123 واحد اقامتی تشکیل می باشد. این هتل لول 4 ستاره را از آن خود کرده و در سال ۱۳۵۲ به بهره برداری رسیده است. هتل سفید کنار از عالی ترین هتل های انزلی با لِول چهار ستاره بوده و با توجه به شرایط و مزیت های عالی که دارد بیشتر جلب توجه می کند.

اماکن دیدنی نزدیک و موقعیت مکانی هتل سفیدکنار انزلی

هتل سفیدکنار انزلی در همه طبقات خود با چشم اندازی زیبا به ساحل دریای خزر و جنگل، میهمانان خود را شگفت زده می کند. این هتل در کیلومتر ۶ جاده آستارا احداث شده و همجوار دریای خزر و تالاب بندر انزلی در استان گیلان واقع می باشد و از مزایای آن می‌توان به دسترسی آسان به اماکن گردشگری از جمله پل غازیان، آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی اشاره نمود. 

هتل 4 ستاره سفید کنار انزلی با چشم اندازی کم نظیر، اتاق‌های رو به دریا و رو به جنگل در منطقه‌ای سرسبز پذیرای میهمانان گرامی می‌باشد و همواره می کوشد تا بهترین شرایط رفاهی را برای گردشگران گرد آوری کند تا بتواند درعرصه هتل داری موفق بوده و نام خود را بر سر زبان ها بیندازد. رضایت میهمانان نیز از مهمترین دغدغه های مدیریت این هتل مدرن است و سعی در بهتر شدن و بهتر دیده شدن دارد. 

نحوه چگونگی رفتار پرسنل هتل 4 ستاره سفیدکنار انزلی

هتل سفیدکنار در شهر انزلی کارکنانی با مهارت کافی استخدام کرده تا بتوانند پاسخگوی میهمانان بوده و مشکلاتشان را رفع کنند. همچنین به خوبی قادر به انجام وظیفه باشند. مدیریت هتل سفید کنار از پرسنل خود می خواهد در تایم کاری خود به کل در خدمت میهمانان هتل باشند و از هیچگونه کمکی دریغ نکنند. بخش های خدماتی در حفظ نظافت هتل می کوشند و تمامی اتاق ها، تجهیزات شان، لابی، راه پله و ... را با بهترین شیوه های بهداشتی تمیز می کنند. 

هتل دیدنی سفیدکنار انزلی  کادر پرسنل بسیار خوش برخوردی دارد که نحوه آداب معاشرت را به خوبی آموزش دیده اند. آن ها نیز با نهایت ادب و نزاکت از میهمانان استقبال کرده و صحبت می کنند. همچنین با صبر زیادی که دارند در تمامی 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی، خدمت رسانی و سرویس دهی می باشند. شاید اینگونه بتوانند نظر رزرو کنندگان را جلب کرده و سطح هتلشان را بالاتر ببرند.

امکانات هتل سفید کنار شهر انزلی

هتل بزرگ سپید کنار انزلی امکانات فوق پیشرفته را در خود جای داده تا شرایط رفاهی و آسایش میهمانان را فراهم کند. از این امکانات می توان به: اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، کافی نت، آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، گیم نت، فضا سبز، اتاق چمدان، زمین تنیس، تاکسی سرویس، چایخانه سنتی، نماز خانه، پارک کودک، زمین ورزش، لاندری، خدمات باربری و ... اشاره کرد.

هتل خاص سفید کنار انزلی اتاق های بسیار شیکی دارد که از طراحی های خاص و منحصر به فردی تشکیل شده است. اتاق های این هتل تفاوتی با دیگر اتاق های هتل های دیگر دارد. این تفاوت در تعداد ظرفیت است، چرا که کلیه اتاق های هتل سفید کنار دو تخته می باشند اما چشم انداز های مختلفی دارند. چشم اندازهای این اتاق ها رو به دریا و رو به محوطه هتل است که رغبت میهمانان را به اقامت بیشتر می کند.

هتل چهار ستاره سفید کنار انزلی تنوع اتاق هایش در: اتاق های دوتخته همکف، دو تخته رو به محوطه، دو تخته رو به دریا، دوتخته vip رو به محوطه، دوتخته vip رو به دریا می باشد. اتاق های vip لوکس تر، بسیار شیک و مجهز است. همچنین از لحاظ هزینه ای کمی گران تر نسبت به دیگر اتاق ها می باشد اما شرایط رفاهی بهتری را برای میهمانان به ارمغان می آورد.

اتاق های هتل  منحصر به فرد سفید کنار انزلی چه تجهیزاتی دارد؟

هتل لوکس سفید کنار بندر انزلی تجهیزات منحصر به فرد و متنوعی را درون اتاق های خود جای داده و این تجهیزات شامل: سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمام اختصاصی، یخچال، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، بالکن، مبلمان، رخت آویز، آباژور، مینی بار باهزینه، تلفن، کمد، تخت، امکانات بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی می باشد.

رستوران هتل شیک سفید کنار بندر انزلی و تجربه طعم خوب غذا

هتل لاکچری سفید کنار بندر انزلی رستورانی مجلل با سبک طراحی فوق العاده ای را دارا می باشد. نحوه چیدمان میز و صندلی ها، دیزاین روی میزها، نظافت کاملی که همه ی تجهیزات دارند، موسیقی لایت و استقبال گرم پرسنل رستوران سبب شده تا ساعات لذت بخشی را برای میهمانان رقم بزند. همچنین وجود سرآشپزی مجرب و حرفه ای باعث شده طعم بینظیری از غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی را به جا گذارد و رضایت مندی میهمانان را به اکثریت برساند.

رستوران هتل سفید کنار در شهر بندر انزلی غذاهایی خوش مزه با بهترین کیفیت و مواد اولیه طبخ می کند و با نهایت احترام و ادب برای افرادی که تمایل به میل غذا در این مکان را دارند عالی ترین غذاها را سرو می کند. کارکنان این قسمت هتل در گرفتن سفارش دقت لازم را داشته و طبق درخواست میهمان غذایش را آماده می کنند. همچنین رستوران هتل سفید کنار با فضای خاصی که به وجود آورده در تلاش است تا لحظات شادی را به ارمغان اورد.

رزرو هتل عالی سفید کنار انزلی با قیمت های مناسب

هتل زیبای سفید کنار بندر انزلی تمامی اتاق هایی که دارد در اختیار سایت پرشین هتل قرار داده تا افرادی که خواهان اقامت در این هتل هستند بتوانند با قیمت های استثنائی و مقرون به صرفه به رزرو آن بپردازند. طرفداران هتل سفید کنار با مراجعه به این سایت می توانند اتاق مورد نظرشان را با تخفیفات فوق العاده و ویژه رزرو خود را انجام دهند. 

افراد علاقمند به هتل لوکس سفید کنار بندر انزلی ممکن است در هنگام چک نرخ اتاق های این هتل شگفت زده شوند چرا که متفاوت ترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها را مشاهده می کنند و زمان ورود به هتل قطعا به این پی خواهند برد که شرایط و امکانات موجوده بسیار فراتر از مبلغی است که پرداخت نمودند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 0از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام. به نظر من این هتل رو انتخاب کنین که از سفرتون لذت ببرین. من با پدر و مادرم رفتم و یکی از بهترین مزیت های هتل بعد نظافت و برخورد کارکنانش نزدیکی به دریا بود و در کمترین زمان به ساحل میرسیدیم. شما هم به نظر من امتحان کنین همین رو پیشنهاد میدین به همه

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.