هتل بین المللی پیام اراک

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل بین المللی پیام اراک در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های اراک را مشاهده کنید.

لیست هتل های اراک
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته توئین
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته دبل
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

مناسب معلولین
صندوق امانات
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
تلویزیون ال سی دی
سالن همایش
تاکسی سرویس
چایخانه
نمازخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان جهاد(هپکو)، ابتدای فاز یک، پشت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری
شهربازی لاله
7 دقیقه
38 دقیقه
3129 متر
موزه حمام چهار فصل
7 دقیقه
38 دقیقه
3194 متر
موزه صنایع دستی و هنرهای سنتی
8 دقیقه
46 دقیقه
3792 متر
موزه مفاخر استان مرکزی
8 دقیقه
51 دقیقه
4281 متر
حمام تاریخی ارگ
8 دقیقه
38 دقیقه
3139 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل بین المللی پیام اراک را می توان یکی از بهترین و البته محبوب ترین هتل های اراک دانست که با لِول چهار ستاره، پذیرای گردشگران عزیز می باشد. این هتل از لحاظ موقعیت مکانی واقع در فاز یک شهرک بهشتی قرار دارد که از این مزیت نیز برخوردار است و دسترسی راحتی را برای مسافران فراهم می کند. هتل پیام در واقع یکی از هتل های لوکس اراک است که به عنوان هتلی بین المللی شناخته و معرفی می شود. 

هتل بین المللی پیام اراک دارای نمای بیرونی و داخلی زیبایی می باشد برای هر بیننده ایی جذاب و دیدنی است.  در واقع بیشتر گردشگران با مشاهده عکس های این هتل ترغیب برای اقامت در آن می شوند که بی شک از این رزرو پشیمان نخواهند شد. در ادامه توضیحاتی بیشتر درباره بخش های مختلف این هتل را بیان خواهیم کرد.

اتاق های هتل بین المللی پیام اراک    

هتل لوکس بین المللی پیام اراک در 2 طبقه ساختمانی سال 1395 بنا شد که از آن سال به بعد، با 34 واحد اقامتی پذیرای گردشگران عزیز می باشد. اتاق های این هتل با دیزاین چوبی، بسیار شیک و زیبا طراحی شده اند که حس خوشایندی را هنگام اقامت به شما منتقل می کنند. البته اتاقی به عنوان لوکس در هتل پیام وجود ندارد و تنها موضوعی که باعث تفاوت بین اتاق ها و اختلاف قیمت در بین آن ها شده است، ظرفیت هر اتاق می باشد.

از این رو می توان گفت در تمامی اتاق های هتل زیبای بین المللی پیام اراک، امکانات رفاهی به یک صورت است و شما می توانید با رزرو هر یک از آن ها، از این امکانات برخوردار شوید. به عنوان مثال در اتاق های این هتل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، آیینه، آباژور، سرویس بهداشتی، حمام با لوازم بهداشتی، تلویزیون، کمد لباس، مینی با پرداخت هزینه اضافه و .... وجود دارد. 

امکانات هتل بین المللی پیام اراک

هتل بین المللی پیام در اراک، به سبب امکانات خوب و کیفیت بالایی که دارد، عنوان چهار ستاره را به خود اختصاص داده است. با توجه به این موضوع می توان گفت در این هتل، امکانات کاملی ایجاد شده و از نظر رفاه مهمانان، هیچگونه مشکل و نگرانی وجود ندارد. لابی مجهز، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، پذیرش 24 ساعته، لاندری، کافی شاپ، فضای سبز و ... از جمله امکاناتی هستند که در این هتل در نظر گرفته شده اند.

رستوران هتل بین المللی پیام اراک

در طبقه همکف هتل چهار ستاره بین المللی پیام اراک، یک رستوران به نام رستوران زریوار وجود دارد که مهمانان می توانند در صورت اقامت در هتل، به جهت صرف غذا در وعده های مختلف به این رستوران مراجعه نمایند. پرسنل و کارکنان رستوران هتل آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مهمانان عزیز در این هتل هستند که تا حدود 135 نفر را پاسخگو می باشند. شما می توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در رستوران این هتل صرف کنید و از طعم لذیذ و با کیفیت آن ها نهایت لذت را ببرید.

موقعیت مکانی هتل بین المللی پیام اراک

هتل بین المللی پیام از لحاظ دسترسی به مکان هایی نظیر پارک جنگلی، بازار تاریخی اراک، موزه مفاخر، کلیسا مقدس اراک، پایانه مسافربری و ایستگاه راه آهن بسیار آسان می باشد. بنا براین شما می توانید با اقامت در این هتل لاکچری بازدید از این مکان ها را نیز تجربه کنید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.