هتل آفتاب اراک

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آفتاب اراک در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های اراک را مشاهده کنید.

لیست هتل های اراک
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته ( دبل ، توئین)
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس ایرانی
رستوران

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار سردشت، روبروی شهرک سنجان، جنب پارک کلاله
شهربازی لاله
26 دقیقه
146 دقیقه
12180 متر
موزه حمام چهار فصل
21 دقیقه
94 دقیقه
7817 متر
موزه صنایع دستی و هنرهای سنتی
21 دقیقه
90 دقیقه
7518 متر
موزه مفاخر استان مرکزی
19 دقیقه
80 دقیقه
6691 متر
حمام تاریخی ارگ
22 دقیقه
109 دقیقه
9093 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آفتاب اراک واقع در خیابان سردشت اراک می باشد که از سال 1391 فعالیت خود را در عرصه هتل داری آغاز نمود و با کیفیت مناسب، باعث جذب بسیاری از گردشگران به سمت خود شد. این هتل در 4 طبقه ساختمانی بنا شده است که جزء هتل های اراک با لِول سه ستاره می باشد و قیمتی مناسب همراه با کیفیت مطلوب دارد. 

اتاق های هتل آفتاب اراک

هتل آفتاب اراک، از نظر تعداد اتاق بسیار محدود می باشد، به گونه ای که تنها 17 اتاق و واحد اقامتی در این هتل ایجاد شده است؛ اما در واقع می توان گفت کمیت اتاق ها رابطه مستقیمی با کیفیت آن ها دارد و یک اقامت بی دغدغه و راحت را برای گردشگران فراهم می کند. 

اتاق های هتل زیبای آفتاب اراک، دارای امکانات رفاهی مناسبی هستند که از جمله این امکانات می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، روم سرویس، مبلمان راحتی، آباژور، اینترنت و ... اشاره نمود. شما می توانید این اتاق ها را همراه با صبحانه رزرو کنید و از صبحانه لذیذ هتل به صورت رایگان همراه با اقامت خود استفاده نمایید.

امکانات هتل آفتاب اراک

یکی از مزیت های هتل جذاب آفتاب اراک دارا بودن تالاری زیبا است که مهمانان مقیم در هتل می توانند مراسمات و جشن های خود را در این تالار زیبا برگزار کنند و شب یه یاد ماندنی را برای عزیزان خود رقم زنند. در واقع این هتل به نسب لِولی که دارد، امکانات بسیار کامل تری را به گردشگران ارائه می دهد که در این بین می توان به سالن کنفرانس با تجهیزات ویدئو پروژکتور، خدمات صوتی و تصویری، نورپردازی و میان وعده اشاره نمود.

همچنین هتل سه ستاره آفتاب اراک علاوه بر این امکانات ویژه، از خدمات رفاهی عالی و کاملی برخوردار است که راحتی را بدون هیچگونه مشکلی به گردشگران هدیه می دهد. از جمله این خدمات و امکانات می توان از کافی شاپ، لاندری، لابی مجهزف اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور، پارک کودک، پارکینگ و ... اشاره نمود. 

رستوران های هتل آفتاب اراک

هتل آفتاب در اراک دارای سه رستوران در فضای خود می باشد که با تنوع بالا، هر سلیقه و ذائقه ای را بر طرف خواهند کرد. از این رو می توان گفت شما بدون نیاز به خارج شدن از هتل، می توانید در کنار عزیزان غذاهای مورد علاقه خود را صرف کنید و از طعم لذیذ منوی این رستوران ها لذت ببرید. 

رستوران های هتل مذکور به نام های رستوران سنتی مائده، رستوران شهدای گمنام و رستوران لاله شناخته می شوند که با منو های مخصوص به خود پذیرای شما عزیزان می باشند. رستوران سنتی مائده با ظرفیت 120 نفر و رستوران لاله با ظرفیت 100 نفر در محوطه هتل و در فضایی باز ایجاد شده اند. رستوران شهدای گمنام هتل آفتاب نیز در طبقه منفی یک قرار گرفته و تا ظرفیت 80 نفر را گنجایش می دهد.

موقعیت مکانی هتل آفتاب اراک

هتل آفتاب به منظور نزدیکی به پارک کلاله از نمای سرسبزی برخوردار است. اگر نگاهی به عکس های نمای این هتل بی اندازید، در پشت آن کوه های سر سبز را مشاهده می کنید که این ویو و موقعیت مکانی، آرامشی لذت بخش را هنگام اقامت به گردشگران منتقل می کند. آدرس دقیق این هتل در بلوار سردشت، رو به روی شهرک سنجان، جنب پارک کلاله می باشد.  

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.