هتل زاگرس اراک

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل زاگرس اراک در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های اراک را مشاهده کنید.

لیست هتل های اراک
دو تخته دبل
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته توئین
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سالن همایش
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
فروشگاه
تلویزیون معمولی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان شهید شیرودی، بلوار شهید قدوسی
شهربازی لاله
9 دقیقه
43 دقیقه
3614 متر
موزه حمام چهار فصل
5 دقیقه
18 دقیقه
1485 متر
موزه صنایع دستی و هنرهای سنتی
6 دقیقه
25 دقیقه
2083 متر
موزه مفاخر استان مرکزی
4 دقیقه
26 دقیقه
2200 متر
حمام تاریخی ارگ
6 دقیقه
29 دقیقه
2444 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل زاگرس اراک به عنوان یکی از بهترین هتل های اراک در جهت پذیرایی از گردشگران و مسافران ارجمند این شهر، فعالیت خود را در سال 1390 آغاز نمود. این هتل که در خیابان شیرودی قرار گرفته است، تا کنون توانسته رضایت تمامی مهمانان خود را کسب کند و باعث جذب روز افزون مسافران به سمت خود شود. اگر به دنبال اقامتی لوکس در شهر اراک هستید، این هتل می تواند گزینه ای عالی برای شما باشد که عنوان چهار ستاره را به خود اختصاص می دهد. 

اتاق های هتل زاگرس اراک

هتل زاگرس اراک را می توان دومین هتل بزرگ در شهر اراک دانست که در 2 طبقه ساختمانی بنا شده و حدود 21 واحد اقامتی را در خود جای می دهد. این هتل با ایجاد امکانات رفاهی کامل در تمامی اتاق های خود، گردشگران را مهمان یک استراحت بی دغدغه و آرامش بخش می کند که در کنار فضای لوکس، حسی خوشایند را از اقامت در این اتاق ها دریافت می کنند. 

شروع نرخ اتاق های هتل لوکس زاگرس اراک از اتاق دو تخته دبل می باشد و در نهایت گران ترین اتاق های این هتل هم سه تخته با امکان یک نفر اضافه است. در تمامی اتاق های این هتل نه تنها دکوراسیون زیبایی به کار رفته است، بلکه امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، چای ساز، روم سرویس، تلویزیون، مبلمان راحتی، میز تحریر، اینترنت رایگان، حمام، سرویس بهداشتی و ... وجود دارد. 

امکانات هتل زاگرس اراک 

هتل محبوب زاگرس اراک به عنوان یک هتل چهار ستاره، دارای امکانات بسیار عالی می باشد که با کیفیت بالا به گردشگران ارائه می شود و انتظارات آن ها از اقامت در یک هتل چهار ستاره را بر طرف می کند. البته باید گفت که اکثر هتل های اراک دارای استخر و مجموعه آبی نیستند و متاسفانه این هتل نیز فاقد چنین امکاناتی است.

از جمله امکاناتی که در هتل زاگرس در اراک می توان به آن ها اشاره داشت، کافی شاپ، لاندری، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، مینی بار، آسانسور، لابی مجهز، اتاق چمدان، صندوق امانات و ... می باشد. البته برای استفاده از خدمات مینی بار این هتل می بایستی تا هزینه ای مجزا را پرداخت کنید. 

رستوران هتل زاگرس اراک و منویی متنوع 

رستوران هتل زاگرس به عنوان رستوران اصلی این هتل در طبقه همکف قرار گرفته است که مهمانان مقیم می توانند برای صرف صبحانه، ناهار و شام به آن مراجعه کنند. البته در صورت رزرو اقامت همراه با صبحانه، این وعده غذایی در رستوران به صورت رایگان ارائه می شود و شما تنها برای صرف ناهار و شام باید هزینه پرداخت کنید. این رستوران تا ظرفیت 140 نفر را گنجایش داده و دارای کیفیت و تنوع بالایی است که رضایت تمامی گردشگران را جلب می کند.

موقعیت مکانی هتل زاگرس اراک

هتل چهار ستاره زاگرس اراک همانطور که گفته شد، در خیابان شهید شیرودی، بلوار شهید قدوسی واقع شده است که از نظر موقعیت مکانی، بسیار مناسب در نظر گرفته شده و به همین منظور گردشگران را به سمت خود می کشاند. این هتل دسترسی راحتی به مراکز خرید و اماکن دیدنی همچون بازار تاریخی، موزه حمام چهار فصل و راه آهن دارد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارامش فوق العاده ای داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.