هتل امیر کبیر اراک

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل امیر کبیر اراک در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های اراک را مشاهده کنید.

لیست هتل های اراک
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
2,000,000 6%
قیمت 1 شب 1,882,000 تومان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,788,000 11%
قیمت 1 شب 2,497,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
3,620,000 12%
قیمت 1 شب 3,192,000 تومان
سوئیت کوچک دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
3,594,000 11%
قیمت 1 شب 3,223,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
4,078,800 12%
قیمت 1 شب 3,597,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
استخر
پارکینگ در هتل
سونا
اتاق چمدان
سالن بدنسازی
بیلیارد
مینی بار
ماساژ
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار آیت الله اراکی
شهربازی لاله
4 دقیقه
14 دقیقه
1127 متر
موزه حمام چهار فصل
12 دقیقه
67 دقیقه
5601 متر
موزه صنایع دستی و هنرهای سنتی
13 دقیقه
74 دقیقه
6199 متر
موزه مفاخر استان مرکزی
13 دقیقه
80 دقیقه
6688 متر
حمام تاریخی ارگ
12 دقیقه
68 دقیقه
5657 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل امیر کبیر اراک را می توانید به عنوان بهترین هتل در این شهر مورد رزرو قرار دهید و اقامتی لوکس را در شهر اراک سپری نمایید. این هتل تنها هتل 5 ستاره شهر است که با بهترین امکانات و کیفیت، همواره به عنوان لوکس ترین هتل اراک به گردشگران معرفی می شود. البته سال ساخت هتل نسبت به دیگر هتل های این شهر قدیمی تر است، اما تا کنون هتلی نتوانسته خود را هم تراز با هتل امیر کبیر قرار دهد. 

هتل امیر کبیر اراک در بلوار آیت الله اراکی واقع شده است و از نظر موقعیت مکانی قابل دسترسی به اماکن تفریحی و دیدنی شهر اراک می باشد. این هتل دارای نمای بیرونی بسیار زیبا و بافت خاص و تکرار نشدنی است؛ به گونه ای که اگر نگاهی به آن بیاندازید، طرح عرشه یک کشتی را مشاهده می کنید. این ساختمان در سال 1384 در هفت طبقه احداث شده وشروع به کار کرده است. در واقع هتل امیر کبیر معماری مدرن را در کنار طراحی منحصر به فرد هنرمندان ایرانی به چشم می کشد که قطعا مجذوب فضای آن می شوید.

اتاق های هتل امیر کبیر اراک    

هتل لوکس امیر کبیر اراک، دارای 75 واحد اقامتی متنوع با ظرفیت های مختلف می باشد که در بین این واحد ها، سوئیت هم وجود دارد و می تواند حتی گزینه مناسبی برای خانواده ها محسوب شوند. اگر قصد دارید بهترین اقامت را در فضایی متفاوت و لوکس تجربه کنید، به سراغ سوئیت های جمهوری هتل بروید که در واقع بهترین سوئیت های این هتل محسوب می شوند و امکاناتی کامل تر دارند. 

در اتاق های هتل خاص امیر کبیر اراک، علاوه بر فضای دلباز و زیبا به همراه متراژ مناسب، امکاناتی عالی هم در نظر گرفته شده است که رفاه گردشگران را تضمین می کنند. از جمله این امکانات می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، چای ساز، روم سرویس، تلویزیون، مینی بار با هزینه، آباژور، اینترنت رایگان و ... اشاره نمود. ضمن اینکه برخی از واحد های هتل بالکن دار هستند. 

امکانات هتل امیر کبیر اراک

هتل امیر کبیر در اراک، درست مطابق با انتظارات و تصورات یک مهمان از هتل پنج ستاره طراحی و در نظر گرفته شده است. از این رو می توان گفت این هتل دارای امکاناتی ویژه مانند مجموعه آبی و ... است که باعث شده گردشگران به طور روز افزون به سمت این هتل جذب شوند. از جمله امکانات ویژه ای که در این هتل وجود دارد می توان از سالن جلسات، میز بیلیارد، زمین ورزشی، گیم نت، زمین تنیس، وسایل بدنسازی، اتاق سیگار، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و ... نام برد.

شما می توانید در زمان اوقات فراغت، از این امکانات در هتل زیبای امیر کبیر اراک برخوردار شوید و بیشتر زمان خود را در هتل سپری نمایید. ضمن اینکه امکانات رفاهی کاملی هم در این هتل ایجاد شده که با وجود مدیریت وظیفه شناس و پرنسل مجرب و خوش برخورد رضایت شما عزیزان را کسب می کنند. پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس، چایخانه سنتی، لاندری، خدمات برای معمولین، فروشگاه، مرکز خرید و ... از جمله این امکانات هستند.

رستوران هتل امیر کبیر اراک

یکی از مزیت های مهم هتل امیر کبیر، رستوران بام در طبقه پنجم این هتل می باشد که بهترین فضا برای صرف غذا را ایجاد کرده و فرصتی عالی برای مهمانان عزیز می باشد. این رستوران با کیفیت عالی، پذیرای مهمانان مقیم در این می باشد که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و ... را به آن ها ارائه می دهد. ظرفیت رستوران هتل 120 نفر است. اگر موضوع کیفیت غذایی برای شما اهمیت بالایی دارد، این هتل گزینه ای عالی برای شما خواهد بود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.