هتل جهانگردی آستارا

3.6 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل جهانگردی آستارا در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های آستارا را مشاهده کنید.

لیست هتل های آستارا
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یکخوابه چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دوخوابه چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در لابی
بالکن قابل استفاده
تلویزیون ال سی دی
صندوق امانات در لابی
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان حکیم نظامی، روبروی اداره ی بهداشت
دریا چه استیل
9 دقیقه
100 دقیقه
8340 متر
منطقه سالم سازی دریا
2 دقیقه
34 دقیقه
2792 متر
سینما قربانپور
3 دقیقه
16 دقیقه
1357 متر
پارک ساحلی
3 دقیقه
25 دقیقه
2116 متر
باغ پرندگان آستارا
6 دقیقه
58 دقیقه
4820 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل جهانگردی آستارا هتل دو ستاره و شبیه به کمپ تفریحی ما بین کوهستانهای جنگلی تالش و دریای مواج می باشد. این هتل که در زیر مجموعه هتل های جهانگردی ایران قرار گرفته است، فعالیت خود را در سال 1354 آغاز نمود و تا کنون به عنوان یکی از محبوب ترین هتل های آستارا، به پذیرایی از گردشگران عزیز ادامه می دهد. البته نا گفته نماند که هتل در سال 1394 آخرین بازسازی به جهت بهتر شدن خدمات و امکانات خود، اخرین بازسازی را انجام داده است. 

اتاق های هتل جهانگردی آستارا

هتل جهانگردی آستارا با اتاق های نسبتا بزرگ و پنجره های بزرگ، منطقه نشیمن، میزکار مکان مناسبی برای استراحت و اقامت های کاری می باشد. این هتل به طور کلی دارای 40 واحد اقامتی است که به صورت سوئیت و اتاق قابل رزرو می باشند. اختلاف قیمت میان واحد های هتل نیز به دلیل ظرفیت و متراژ اتاق ها است که گران ترین واحد آن، سوئیت دو خوابه چهار نفره می باشد. 

در تمامی اتاق های هتل 2 ستاره جهانگردی آستارا امکانات مجهزی همچون سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مبلمان راحتی، روم سرویس، یخچال، بالکن، لوازم بهداشتی برای هر فرد مجزا، مینی بار با هزینه و ... اشاره نمود. 

امکانات هتل جهانگردی آستارا

هتل جهانگردی در آستارا دارای امکانات مناسبی است که در طول اقامت رضایت شما عزیزان را جلب می کند. از جمله این امکانات می توان به پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، لابی مجهز، تاکسی سرویس، لاندری، مرکز خرید، پارکینگ، خدمات خانه داری، پارک کودک و ... اشاره نمود. پارکینگ این هتل با ظرفیت 50 خودرو به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و خیال شما را از این بابت نیز راحت می کند. 

رستوران هتل جهانگردی آستارا

هتل محبوب جهانگردی آستارا در داخل فضای خود یک رستوران شیک را ایجاد کرده است که در وعده های مختلف از شبانه روز، آماده پذیرایی از گردشگران عزیز در این هتل می باشد. این رستوران در طبقه همکف قرار گرفته و ظرفیتی بالغ بر 250 نفر دارد که شما می توانید به همراه خانواده و عزیزان با هر سلیقه و ذائقه ای، غذای مورد علاقه خود را در آن صرف کنید. انواع غذاهای ایرانی، دریایی و سنتی در منوی رستوران هتل قابل سفارش هستند.


 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 0از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود . هم تمیز و هم مرتب و مهمتر از همه اینکه آرامش داشت. برخورد کارمندهای هتل هم خیلی خوب بود و اگر سواال یا موردی بود کمک میکردن تا رضایت مشتری رو جلب کنن و این مورد واسه ما هم اتفاق افتاد خداروشکر همه چی خوب بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.