هتل عجم آزادشهر

3.8 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل عجم آزادشهر در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های آزادشهر را مشاهده کنید.

لیست هتل های آزادشهر
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
856,700 29%
قیمت 1 شب 609,500 تومان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,344,460 29%
قیمت 1 شب 957,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,731,860 29%
قیمت 1 شب 1,235,000 تومان
سوئیت یک خوابه سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
2,487,350 31%
قیمت 1 شب 1,725,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در لابی
بالکن قابل استفاده
تلویزیون معمولی
نمازخانه
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : مقابل ایران خودرو
موزه مردم شناسی آزادشهر
3 دقیقه
25 دقیقه
2070 متر
دانشگاه آزاد اسلامی
3 دقیقه
34 دقیقه
2821 متر
پارك جنگلی دلند
8 دقیقه
1837 دقیقه
153092 متر
پارک و تفرجگاه زیتون تپه آزادشهر
6 دقیقه
39 دقیقه
3268 متر
امامزاده آق امام
8 دقیقه
205 دقیقه
17050 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل عجم آزادشهر جزء یکی از اولین پیشنهادی ها برای اقامت در این شهر می باشد. چرا که با لِول سه ستاره، از جمله هتل های لوکس آزادشهر است که هم از قیمت مناسبی برخوردار بوده و هم کیفیت بالایی را به گردشگران ارائه می دهد. این هتل در جاده کمربندی و تقریبا ورودی شهر قرار دارد که در سال 1389 احداث گردیده و به جهت بهتر شدن وضعیت کیفیتی خود در سال 1393 به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته است. 

اتاق های هتل عجم آزادشهر

با توجه به اینکه هتل عجم آزادشهر طرفداران بسیاری بین گردشگران دارد، تعداد اتاق های به نسبت زیادی هم در این هتل ایجاد شده است که در مجموع می توان گفت هتل دارای 63 واحد اقامتی می باشد. این واحد ها به صورت اتاق و سوئیت تا ظرفیت 4 نفر ایجاد شده اند و دارای دیزاین شیک و لوکسی می باشند. 

ضمن اینکه در تمامی اتاق های هتل سه ستاره عجم آزادشهر امکانات رفاهی مناسبی ایجاد شده تا گردشگران بتوانند با رفاه کامل، استراحتی دلنشین را سپری نمایند. از جمله این امکانات می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مبلمان راحتی، آشپزخانه، بالکن، مینی بار با هزینه و ... اشاره نمود. 

امکانات هتل عجم آزادشهر

هتل لوکس عجم آزادشهر در ابتدا به عنوان سالن تشریفات و سمینار و همایش ها استفاده می شد اما بعدها تبدیل به هتلی زیبا با اتاق های مدرن و چیدمانی زیبا به همراه امکانات رفاهی دیگر برای گردشگران شد. این هتل اکنون به عنوان یک هتل سه ستاره، دارای امکاناتی عالی است و در نهایت آرامش و رضایت، پذیرای شما گردشگران عزیز می باشد. 

از جمله امکاناتی که در هتل محبوب عجم آزادشهر وجود دارد می توان به پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، لابی مجهز، تاکسی سرویس، آتلیه، آسانسور، کافی شاپ، کتابخانه، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، لاندری (خشکشویی)، خدمات خانه داری، اینترنت رایگان و ... اشاره نمود.

رستوران هتل عجم آزادشهر

شما با اقامت در هتل زیبای عجم آزادشهر می توانید بدون خارج شدن از هتل به منظور صرف غذا، از منوی متنوع غذاهای مورد علاقه خود در این هتل استفاده نمایید. چرا که این هتل دارای یک رستوران شیک و زیبا در طبقه همکف می باشد که انواع غذاهای ایرانی و دریایی را در منوی خود سرو می کند. علاوه بر کیفیت بالای غذاها، فضای رستوران با ظرفیت 370 نفر نیز نظر شما را جلب می کند و باعث جلب رضایت از مراجعه به این رستوران خواهد شد. 

موقعیت مکانی هتل عجم آزادشهر

هتل عجم در آزادشهر نزدیک به اماکن دیدنی همچون آبشار کبودوال، آبشار شیرآباد خان، دیوار تاریخی گرگان می باشد که همین امر باعث شده تا شما بتوانید با اقامت در این هتل، دسترسی راحتی به مکان های مهم شهر داشته باشید. شما با ورود به شهر آزادشهر می توانید با پرس و جو ایران خودرو را پیدا کنید که هتل درست در مقابل این مجموعه قرار دارد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 0از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

من و خانمم از اول دنبال هتلی بودیم که هم هزینه کم داشته باشه هم تمیز باشه. این هتل رو که انتخاب کردیم این موارد رو شامل میشد و فقط یه مقدار از مرکز شهر دور بود که واسه مهم نبود و اتفاقا باعث میشد از سروصدا هم دور باشیم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.