هتل پارس کاروانسرا آبادان

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پارس کاروانسرا آبادان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های آبادان را مشاهده کنید.

لیست هتل های آبادان
دو تخته برای یک نفر
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
2,406,700 1%
قیمت 1 شب 2,403,700 تومان
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ در هتل
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
ترانسفر
سرویس ایرانی
استخر
رستوران
اینترنت در لابی
کافی شاپ
تاکسی سرویس
بیلیارد
خدمات خشک شویی (لاندری)
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان بریم، جنب فرودگاه بین المللی
مسجد تاریخی رنگونی‌ها
5 دقیقه
57 دقیقه
4739 متر
سینما نفت
8 دقیقه
77 دقیقه
6388 متر
بیمارستان 17 شهریور
11 دقیقه
108 دقیقه
8997 متر
دریاچه بِرِیمدریاچه بِرِیم
2 دقیقه
12 دقیقه
971 متر
مجتمع تفریحی و گردشگری بهشت سبز
4 دقیقه
33 دقیقه
2743 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل پارس کاروانسرا آبادان به عنوان بهترین هتل آبادان در لِول پنج ستاره فعالیت می کند که در سال 1350 فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل اگرچه قدیمی ساز است و ساختمان آن، سال ها قبل ساخته شده، اما طی چندین بار بازسازی، همواره بهترین و به روز ترین خدمات را به گردشگران ارائه می دهد. آخرین بازسازی هتل نیز در سال 1396 ثبت شده است. 

هتل پارس کاروانسرا آبادان در میدان بریم، جنب فرودگاه بین المللی شهر قرار دارد که از نظر موقعیت مکانی نیز بسیار عالی می باشد. شما با اقامت در این هتل می توانید ضمن برخورداری از بهترین کیفیت و امکانات، دسترسی راحتی به مکان های مهم شهر داشته باشید. در ادامه توضیحاتی کامل درباره بخش های مختلف هتل را بیان می کنیم، با ما همراه شوید. 

اتاق های هتل پارس کاروانسرا آبادان 

هتل پنج ستاره پارس کاروانسرا آبادان در مجموع دارای 93 واحد اقامتی می باشد که با تنوع عالی هر سلیقه و تعداد نفراتی پاسخگو است. در این هتل سه تیپ اتاقی وجود دارد که شامل اتاق، سوئیت و اتاق های کانکت می شوند. گران ترین واحد های هتل نیز سوئیت های رویال و سوئیت های جونیور هستند که از نظر امکانات و دیزاین، خاص تر ایجاد شده اند و می توانند اقامتی لوکس را برای شما رقم زنند.

البته که در تمامی اتاق های هتل زیبای پارس کاروانسرا آبادان دارای امکانات رفاهی کاملی هستند و تفاوتی با یکدیگر ندارند. به عنوان مثال از جمله امکاناتی که در این اتاق ها وجود دارد می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان راحتی، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، روم سرویس، یخچال، تلفن و ... اشاره نمود. 

امکانات هتل پارس کاروانسرا آبادان 

در هتل لوکس پارس کاروانسرا آبادان شما می توانید از بهترین و مجهز ترین امکانات موجود در یک هتل پنج ستاره بهره مند شوید. استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس، وسایل بدنسازی، زمین ورزشی، سالن ورزشی، پارک کودک، سالن کنفرانس و ... از جمله امکانات تفریحی هستند که منظور گذراندن اوقات فراغت شما عزیزان در این هتل ایجاد شده اند. 

پرسنل مجرب و خوش برخورد هتل پارس کاروانسرا در آبادان به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مهمانان مقیم در این هتل هستند که از هر نظر، رضایت شما عزیزان را جلب می کند. از جمله خدمات و امکانات عمومی که در این هتل وجود دارد می توان به پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور، لاندری، پارکینگ، لاندری، کتابخانه، کافی شاپ، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و ... اشاره نمود. 

استخر هتل پارس کاروانسرا آبادان 

در هتل شیک پارس کاروانسرا آبادان مجموعه آبی زیبا ایجاد شده است که طبق تعرفه هتل قابل استفاده برای گردشگران عزیز می باشد. این مجموعه آبی علاوه بر استخری نسبتا بزرگ، دارای سونا، جکوزی و خدمات ماساژ با بهترین و حرفه ای ترین کادر می باشد که شما می توانید در صورت نیاز و یا رفع خستگی طول راه به آن مراجعه نمایید. 

سالن کنفرانس هتل پارس کاروانسرا آبادان 

در قسمت محوطه هتل پارس کاروانسرا، سالن کنفرانسی به ظرفیت 300 نفر ایجاد شده است که با درخواست مهمانان، در اختیار آن ها قرار می گیرد. در این سالن امکاناتی مانند ویدئو پروژکتور، خدمات صوتی و تصویری، نورپردازی و ... وجود دارد که در بهترین و آبرومندانه ترین شرایط ضیافت های مختلف را سپری می کند. ضمن اینکه یک میان وعده در حین اجرای مراسم به مهمانان ارائه خواهد شد. 

رستوران های هتل پارس کاروانسرا آبادان 

هتل جذاب پارس کاروانسرا آبادان در فضای خود سه رستوران را ایجاد کرده که تا باعث جلب رضایت هر سلیقه و ذائقه ای شود. در واقع با وجود این رستوران ها شما نیاز به خارج شدن از هتل به منظور صرف غذا را نخواهید داشت و در عین حال می توانید با کیفیت ترین وعده های غذایی را صرف کنید. 

رستوران های هتل مذکور با نام های رستوران شقایق، رستوران نسترن و رستوران ارکیده شناخته می شوند که اصلی ترین رستوران آن رستوران ارکیده می باشد. شما می توانید با مراجعه به طبقه همکف هتل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، گیاهی، فست فود و سنتی را در این رستوران صرف کنید. ضمن اینکه رستوران ارکیده دارای 250 نفر ظرفیت است، اما رستوران نسترن و شقایق تنها 60 نفر ظرفیت دارند. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.