هتل آپارتمان هاستل آبرسان تبریز

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان هاستل آبرسان تبریز در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تبریز را مشاهده کنید.

لیست هتل های تبریز
هر نفر در خوابگاه خانم ها
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
بالکن قابل استفاده
آشپزخانه در سوپیت

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : چهارراه آبرسان، خیابان رزقیان
فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز
12 دقیقه
152 دقیقه
12672 متر
سیودلوغ
40 دقیقه
191 دقیقه
15925 متر
مقبرة الشعرا
5 دقیقه
43 دقیقه
3562 متر
موزه قاجار- خانه امیرنظام گروسی
5 دقیقه
39 دقیقه
3281 متر
موزه محرم
6 دقیقه
47 دقیقه
3950 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هاستل آبرسان تبریز، خانه ای 3 طبقه است که در قالب یک هاستل در حال فعالیت می باشد. این ساختمان قدیمی در مرکز شهر و نزدیک به اماکن دیدنی شهر قرار دارد. 10 اتاق خواب در این هاستل وجود دارد که به امکانات رفاهی یک خانه کامل مجهز می باشد. 

هاستل آبرسان تبریز به صورت اختصاصی، مخصوص برای بانوان عزیز در نظر گرفته شده است که به همین دلیل از امنیت بالایی برخوردار است. بانوانی که به صورت تک و یا همراه با آشنایان و دوستان به شهر تبریز سفر می کنند، می تواند این خانه را به عنوان یکی از هتل های تبریز با قیمت و کیفیت مناسب مورد رزرو قرار دهند. در ادامه توضیحاتی بیشتر در رابطه با بخش های مختلف این هتل را بیان خواهیم کرد. 

اتاق های هاستل آبرسان تبریز

هتل هاستل آبرسان در تبریز همانطور که گفته شد دارای 10 اتاق خواب می باشد که در داخل آن ها، امکاناتی نظیر اتو، سرویس اتاق، چای ساز، لوازم آشپزی، یخچال فریزر دو قلو، گاز، ملزومات آشپزی و ... را تعبیه کرده تا هر میهمانانی برای خود غذا تهیه کند. این اتاق ها به نسبت کیفیتی مناسب دارند و با فضایی دلنشین، باعث ایجاد رضایت در بین مهمانان مقیم خواهند شد.

امکانات هاستل آبرسان تبریز

هاستل آبرسان دارای یک زیر زمین می باشد که با تعدادی میز و صندلی چیده شده و برای سپری کردن اوقات فراغت مهمانان فضایی مناسب می باشد. شما می توانید نوشیدنی های گرم و سرد را در این مکان نوش جان کنند. همچنین فضایی بازی برای کودکان در این هتل ایجاد شده است که جزء امکانات هتل محسوب می شود.

این هاستل فاقد رستوران است، اما همانطور که گفته شد در داخل اتاق ها امکان پخت و پز وجود دارد. از دیگر امکاناتی که در این هتل وجود دارد می توان به نمازخانه، اتاق چمدان، لابی، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ و .... اشاره نمود. پرسنل مجرب و خوش برخورد این هتل به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند و تمامی نظافت های لازمه را پس از خروج هر مسافر انجام می دهند. 

موقعیت مکانی  هاستل آبرسان تبریز

هاستل آبرسان در شهر تبریز به اماکن دیدنی همچون میدان امیر چخماق، موزه سکه، مقبره الشعراء و ... نزدیک می باشد که شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان از این هتل به مکان های مهم شهر دسترسی پیدا کنید. آدرس دقیق هتل در چهار راه آبرسان، خیابان رزقیان قرار گرفته است. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.