هتل اسپادانا اصفهان

4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل اسپادانا اصفهان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های اصفهان را مشاهده کنید.

لیست هتل های اصفهان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
3,237,000 6%
قیمت 1 شب 3,072,150 تومان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
خدمات خشک شویی (لاندری)

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار آیینه خانه، حد فاصل سی و سه پل و پل فردوسی
خیابان آمادگاه
3 دقیقه
20 دقیقه
1646 متر
کاخ عال قاپو
4 دقیقه
32 دقیقه
2628 متر
مدرسه چهارباغ
4 دقیقه
18 دقیقه
1502 متر
خیابان فردوسی
2 دقیقه
14 دقیقه
1181 متر
کاخ چهلستون
5 دقیقه
34 دقیقه
2853 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل اسپادانا اصفهان هتلی سه ستاره است که در خیابان آینه و حاشیه رودخانه زاینده رود قرار دارد. این خیابان در منطقه جلفا قرار گرفته است. موقعیت مکانی هتل اسپادانا بسیار عالی می باشد.

. به طوری که با میدان نقش جهان و دیدنی های خیابان چهارباغ عباسی تنها 15 دقیقه پیاده روی دارد. همچنین می توانید کلیساهای منطقه جلفا را با مسافت ذکر شده بروید. همین امر موجب می شود شما بدون نیاز به وسایل نقلیه بیش از نیمی از آثار دیدنی شهر را بازدید کنید.

هتل اسپادانا اصفهان علاوه بر موقعیت مکانی عالی محیطی بسیار خوب و فرهنگی دارد. این منطقه سبز‌، زیبا و خلوت بوده و از هیاهوی منطقه توریستی خبری نیست.

هتل اسپادانا اصفهان با ارائه امکانات با کیفیت و اتاق های زیبا قیمت مقرون به صرفه ای هم داشته که توجه بسیاری از گردشگران را جلب میکند.

هتل اسپادانا اصفهان و اتاق هایی دلباز همراه با امکانات
هتل ذکر شده دارای 32 اتاق می باشد که هرکدام دارای بالکن اختصاصی و فضایی دلباز می باشند. برخی از اتاق های هتل اسپادانا اصفهان رو به پارک و برخی دیگر پشت به پارک هستند.

هتل اسپادانا برای راحتی میهمانان خود امکاناتی را در نظر گرفته است. روم سرویس، صبحانه، مبلمان هایی شیک،حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دم پایی و ... از جمله امکانات داخل اتاق ها هستند.

کف تمام اتاق های هتل اسپادانا اصفهان موکت بوده و بسیار تمیز می باشند. از این رو میهمانان این هتل اصفهان رضایت کاملی را از اقامت در هتل اسپادانا اصفهان دارند

رستوران و کافی شاپ هتل اسپادانا اصفهان
هتل اسپادانا اصفهان
دارای 2 رستوران و کافی شاپ می باشد که هر سلیقه ای را پاسخگو است. رستوران اصلی هتل اسپادانا انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را با بهترین کیفیت طبخ می کند.

سر آشپز های هتل اسپادانا بسیار ماهر بوده و با کیفیتی بی نظیر غذاهای خود را تهیه می کنند. رستوران بام هتل اسپادانا یکی دیگر از رستوران های این هتل است. رستوران بام چشم انداز زیبایی از خیابان چهار باغ پایین دارد.

سرو غذا در رستوران مذکور به صورت بوفه است. چیدمان رستوران بام هتل اسپادانا اصفهان بسیار لوکس و مدرن می باشد. از این رو سرو غذا در مکان مورد نظر لذت وافری دارد. از مکان هایی که برای سپری کردن اوقات 2 نفره می توان به کافی شاپ اشاره کرد.

کافی شاپ هتل ذکر شده با منویی متنوع در اختیار میهمانان گران قدر خود است. انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر ها، بستنی ها و .... را می توانید در مکان فوق نوش جان کنید.

موقعیت مکانی هتل اسپادانا اصفهان و جاذبه های نزدیک
هتل فوق الذکر در بلوار آیینه خانه، حد فاصل پل فردوسی و سی و سه پل قرار گرفته است. موقعیت مکانی خوب این هتل نشان می دهد که به جاذبه های بسیاری از این شهر نزدیک می باشد. هم جوار بودن با زاینده رود یکی از محاسن این هتل محسوب می شود.

سی و سه پل، پل خواجو، کلیسای وانک، میدان نقش جهان، از جاذبه های نزدیک به هتل اسپادانا اصفهان هستند. از دیگر مکان هایی که می توان به آن ها اشاره کرد مسجد شاه، کاخ عالی قاپو، چهلستون و .... می باشد. با رزرو هتل اسپادانا اصفهان از پرشین هتل اقامتی ارزان همراه با خاطره ای شیرین تجربه خواهید کرد.

هتل اسپادانا همسایه ای دارد که یک حریف قدر، در امر هتلداری محسوب می شود هتل پارسیان سوئیت اصفهان و با این که هتل اسپادانا هتلی سه ستاره است اما برخی گردشگران ترجیح می دهند در هتل چهار ستاره اقامت داشته باشند. از این رو پیشنهاد می کنیم هتل سفیر اصفهان را انتخاب کنید.

نویسنده : پرشین هتل

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.