هتل اقامتگاه بومگردی دالون یزد

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل اقامتگاه بومگردی دالون یزد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های یزد را مشاهده کنید.

لیست هتل های یزد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
پارکینگ در هتل
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
چایخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان سلمان فارسی، کوچه شهید کردی
آتشکده زرتشتیان یزد
3 دقیقه
13 دقیقه
1066 متر
میدان مارکار
3 دقیقه
9 دقیقه
779 متر
میدان امیر چماخ
2 دقیقه
10 دقیقه
830 متر
موزه آب یزد
4 دقیقه
14 دقیقه
1131 متر
موزه دیرینه شناسی کامبرین
2 دقیقه
8 دقیقه
676 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

اقامتگاه بوم گردی دالون یزد در واقع یک خانه خشتی در شهر تاریخی یزد می باشد که بیش از 100 سال قدمت دارد. در سال 1395 این خانه خشتی به اقامتگاهی جهت پذیرایی از گردشگران عزیز تبدیل شد و اکنون به عنوان یکی از هتل های یزد، شناخته می شود.

اقامتگاه بوم گردی دالون یزد در خیابان معروف سلمان فارسی، کوچه شهید کردی واقع شده است. موقعیت مکانی هتل در نزدیکی اماکن تاریخی همچون آب انبار شش بادگیر، بقعه سید رکن الدین و بازار سنتی یزد قرار دارد. از این رو شما می توانید با اقامت در هتل مذکور، دسترسی راحتی به این اماکن نیز داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با این اقامتگاه، ما را در ادامه مطلب دنبال کنید.

اتاق های اقامتگاه بوم گردی دالون یزد

این اقامتگاه در مجموع 4 اتاق دارد که ظرفیتی بالغ بر 10 الی 12 نفر را پذیرش می کنند. اتاق ها شامل اتاق های دو تخته و سه تخته می شوند که بر اساس تعداد نفرات در اختیار مهمانان قرار می گیرند. البته نا گفته نماند که حمام و سرویس بهداشتی به صورت مشترک بین واحد ها ایجاد شده و داخل آن ها اختصاصی وجود ندارد.

از جمله امکانات موجود در داخل اتاق های اقامتگاه دالون می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، تلویزیون و ... اشاره کرد. همچنین لوازم آشپزخانه نیز وجود دارد که می توانید در صورت نیاز، طبخ غذای مورد علاقه خود را در واحد انجام دهید. 

امکانات اقامتگاه بوم گردی دالون یزد

هتل دالون یزد دارای امکانات چندان زیادی نیست، اما با این وجود تمام سعی خود را برای جلب رضایت مهمانان خود انجام می دهد. این هتل یک پارکینگ اختصاصی به صورت رو باز را ایجاد کرده تا گردشگرانی که به همراه وسیله شخصی سفر کرده اند، بتوانند با خیالی راحت در این هتل اقامت داشته باشند.

از دیگر امکانات این خانه قدیمی می توان به اینترنت رایگان، لابی، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، چایخانه سنتی و ... اشاره نمود. در قسمت محوطه حیاط هتل، چند تخت سنتی وجود دارد که مهمانان می توانند در این محل به صرف غذا و گذارندن اوقات خود در هوای آزاد بپردازند. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.