هتل سنتی رویای قدیم یزد

4.9 از 5
عالی 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سنتی رویای قدیم یزد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های یزد را مشاهده کنید.

لیست هتل های یزد
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته دبل
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته توئین
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
صندوق امانات در لابی
کافی نت
نمازخانه
سشوار
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : یزد، خیابان سلمان فارسی، کوچه شهید کاردی، پارکینگ۲، هتل رویای قدیم

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سنتی رویای قدیم یزد در واقع متعلق به دوران قاجار می باشد و ساختمان اولیه آن در آن دوران بنا شده است. اما پس از سال ها در سال 1394 فعالیت خود را به عنوان یکی از هتل های یزد آغاز نمود و تا کنون نیز پذیرایی از گردشگران عزیز را انجام می دهد. البته نا گفته نماند که هتل در سال 1397 مجدد مورد بازسازی قرار گرفت؛ اینگونه با ارائه خدمات بهتر، بتواند اقامتی خوش را برای شما عزیزان رقم زند. 

هتل سنتی رویای قدیم یزد در خیابان سلمان فارسی، کوچه شهید کاردی، پارکینگ 2 قرار گرفته است. در واقع موقعیت مکانی این هتل، درست در مرکز شهر می باشد که دسترسی آسانی را به بافت قدیمی شهر فراهم می کند. بادگیر بلند این هتل یکی از زیبایی های آن است که نمایی چشم گیری را به تصویر می کشد. در ادامه توضیحاتی بیشتر در رابطه با این هتل را بیان می کنیم.

اتاق های هتل سنتی رویای قدیم یزد

تعداد اتاق های این هتل محدود است، اما هر یک از این اتاق ها کیفیت بالایی دارند که یک استراحت دلنشین را به شما هدیه می دهند. در مجموع 11 اتاق در این هتل ایجاد شده که در دو طبقه ساختمانی پراکنده می شوند. متراژ بالای اتاق ها با دکوراسیون بر گرفته از سبک قاجار، حس خوش استراحت را برای شما دو چندان خواهند کرد. البته اگرچه دیزاین اتاق های هتل، سنتی و نوستاژیک است، اما امکاناتی به روز دارند که اقامتی راحت را به شما هدیه می دهند. 

واحد های هتل سنتی رویای قدیم یزد شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق دو تخته توئین، سوئیت یک خوابه دو نفره، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته می شوند. تمامی این واحد ها دارای امکانات رفاهی همچون سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، یخچال، چای ساز، روم سرویس، آباژور و ... اشاره نمود. 

امکانات هتل سنتی رویای قدیم یزد

اگرچه شاید در نگاه اول این هتل را یک هتل سنتی تصور کنید که نمی تواند همچون هتل های لوکس، امکانات عالی را ارائه دهد. اما باید گفت که این تصور کاملا اشتباه است. چرا که حتی اگر نگاهی به عکس های موجود بی اندازید، متوجه امکانات و خدمات مناسب در این هتل خواهید شد. پرسنل خوش برخورد این هتل به صورت شبانه روزی می کوشند تا امکانات و خدماتی در خور انتظار شما از یک هتل سه ستاره را ارائه دهند. 

به عنوان مثال از جمله امکاناتی که می توان در این هتل به آن ها اشاره نمود شامل پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، آسانسور، لابی؛ لاندری، نمازخانه، چایخانه سنتی، مینی بار با هزینه، خدمات خانه داری، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات تور، کافی شاپ، پارکینگ و ... اشاره نمود. همچنین این هتل تور یک روزه برای کویر نوردی، شن درمانی و شتر سواری را به مهمانان خود ارائه می دهد. 

رستوران هتل

یکی از جذاب ترین بخش های هتل سنتی رویای قدیم یزد، رستوران آن است که با فضایی کاملا نوستالژیک، آماده پذیرایی از مهمانان مقیم در هتل می باشد. این رستوران در فضای باز و محوطه هتل قرار گرفته که شما را دعوت به صرف غذاهای لذیذ خود در مکانی آرامش بخش می کند. ظرفیت رستوران هتل 30 نفر است و منویی سرشار از غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود دارد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 4.5از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.9 از 5
عالی 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

راضی بودم

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

اقامت خوبی داشتم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.