هتل پارسیان آزادی یاسوج

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پارسیان آزادی یاسوج در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های یاسوج را مشاهده کنید.

لیست هتل های یاسوج
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق دو تخته VIP
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت پریزیدنتال دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یک خوابه سه تخته معمولی
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دو خوابه چهار تخته رویال
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس ایرانی
رستوران
سرویس فرنگی
روم سرویس 24 ساعته
نمازخانه
کتری برقی
تلویزیون معمولی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار نماز، مقابل شهربازی یاسوج
پارک جنگلی
7 دقیقه
58 دقیقه
4851 متر
آبشار یاسوج
9 دقیقه
79 دقیقه
6575 متر
شهربازی
4 دقیقه
13 دقیقه
1079 متر
ورزشگاه تختی یاسوج
8 دقیقه
76 دقیقه
6340 متر
فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج
12 دقیقه
111 دقیقه
9258 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل پارسیان آزادی یاسوج را می توان به عنوان بهترین هتل لوکس یاسوج معرفی کرد که با لِول چهار ستاره، دارای کیفیت بالایی می باشد. این هتل در سال 1376 احداث گردیده و برای بهتر شدن سطح کیفیتی خود، در سال 1395 بازسازی هایی را انجام داده است. برای اقامت در این هتل پس از رزرو اتاق مورد نظر، می توانید به بلوار نماز، مقابل شهربازی یاسوج مراجعه کنید که دسترسی بسیار راحت و آسانی دارد.

اتاق های هتل پارسیان آزادی یاسوج

هتل پارسیان آزادی یاسوج دارای 72 باب اتاق و واحد اقامتی است که به اتاق های دو تخته و سوئیت های خانوادگی لوکس تقسیم بندی می شوند. گران ترین واحد های هتل در این هتل سوئیت دو خواب رویال و سوئیت پرزیدنتال هستند که از نظر کیفیتی نسبت به دیگر واحد ها در سطح بالاتری قرار دارمد و دیزاین شیک را به چشم می کشند. 

در اتاق های هتل چهار ستاره پارسیان آزادی یاسوج امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، چای ساز، آباژور، روم سرویس، مبلمان راحتی، تلویزیون، مینی بار با هزینه، یخچال، دراور، لوازم بهداشتی برای هر فرد مجزا و ... تعبیه شده است. ضمن اینکه تمامی این اتاق ها دارای دکوراسیون شیک و زیبا می باشند و برخی از آن ها نیز بالکن دار هستند. 

امکانات هتل پارسیان آزادی یاسوج

هتل لوکس پارسیان آزادی یاسوج تمامی امکانات و خدمات رفاهی برازنده یک هتل چهار ستاره را در خود ایجاد کرده و با بهترین کیفیت در اختیار گردشگران قرار می دهد. البته این هتل فاقد امکانات تفریحی و ویژه مانند استخر یا سالن بدنسازی است و تنها یک زمین ورزشی را ایجاد کرده که شما می توانید جهت تفریح و گذارندن اوقات فراغت از این زمین ورزشی استفاده کنید. 

از جمله امکانات و خدمات هتل زیبای پارسیان آزادی یاسوج می توان به پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور، لابی مجهز، فضای سبز، لاندری (خشکشویی)، وای فای رایگان، رستوران، کافی شاپ، خدمات خانه داری، خدمات برای معلولین ارجمند و .... اشاره نمود. شما می توانید در صورت همراه داشتن خودروی شخصی از پارکینگ سرپوشیده و یا روباز این هتل نیز استفاده نمایید. 

امکانات ویژه ای مانند بیزینس روم، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات در هتل پارسیان آزادی یاسوج وجود دارد که در صورت درخواست شخصی و نیاز مسافران در اختیار آن ها قرار می گیرد. بیزینس روم هتل در طبقه همکفت با ظرفیت 25 نفر، سالن کنفرانس در طبقه اول با ظرفیت 60 نفر و سالن اجتماعات با ظرفیت 80 نفر در طبقه اول قرار گرفته است. 

رستوران هتل پارسیان آزادی یاسوج

رستوران دنا، نام رستورانی است که در هتل محبوب پارسیان آزادی یاسوج  قرار دارد و با بهترین کیفیت از مهمانان مقیم در این هتل پذیرایی می کند. این رستوران در طبقه همکف هتل واقع شده که تا ظرفیت 150 نفر را پذیرا می باشد. شما می توانید با مراجعه به رستوران هتل از با کیفیت ترین غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی، گیاهی، فست فود و عربی استفاده کنید.

موقعیت مکانی هتل پارسیان آزادی یاسوج 

هتل پارسیان آزادی در بلوار نماز، مقابل شهربازی یاسوج قرار گرفته است که علاوه بر نزدیکی به مکان های مهم شهر، مکانی زیبا و با صفا دارد. این هتل درست روی تپه ای مشرف به رودخانه بشار و چشم اندازه کوهستان های پوشیده از درختان بلوط و باغ های انگور واقع شده که با ویوی عالی، حس آرامش را هنگام اقامت به شما منتقل خواهد کرد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.