هتل گلستان گرگان

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل گلستان گرگان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های گرگان را مشاهده کنید.

لیست هتل های گرگان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس ایرانی
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
تلویزیون معمولی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان بسیج، کوی افسران، انتهای افسران 2، سمت راست، هتل اپارتمان گلستان

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل گلستان گرگان در واقع یک هتل آپارتمان واقع در میدان بسیج، بلوار 60 متری می باشد. از این رو نمی توان این هتل را جزء هتل های گرگان دانست، اما با این وجود طرفداران بسیاری دارد که سالانه برای اقامت به آن مراجعه می کنند. البته که قیمت این هتل بی تاثیر بر محبوبیت آن نیست؛ به گونه ای که شما می توانید با هزینه ای ارزان اقدام به رزرو نمایید. 

اتاق های هتل گلستان گرگان

اتاق های هتل گلستان گرگان بیشتر مناسب برای خانواده های عزیز می باشند که از نظر ظرفیت، می توانند تا تعداد بالا هم پذیرش کنند. این اتاق ها امکانات مناسبی را در خود ایجاد کرده اند تا گردشگران تا حد امکان، راحتی و رفاه رضایت بخشی را تجربه کنند. از جمله امکانات این اتاق ها می توان به سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام تلویزیون و .... اشاره نمود. 

به طور کلی در هتل آپارتمان گرگان گلستان 6 واحد اقامتی ایجاد شده است و قابل رزرو می باشند. تمامی نظافت های لازمه پس از خروج هر مسافر در این اتاق ها توسط کارکنان هتل صورت می گیرد و از این نظر نیز جای نگرانی وجود ندارد. شما می توانید با خیالی راحت در اتاق های این هتل اقامت داشته باشید. 

امکانات هتل گلستان گرگان 

با توجه به اینکه اغلب گردشگران به وسیله خودروی شخصی به شهر گرگان سفر می کنند، این هتل در خود یک پارکینگ اختصاصی را در نظر گرفته است تا خیال گردشگران را از این بابت راحت کند. همچنین پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، خدمات خانه داری، نمازخانه و .... از جمله امکانات این هتل آپارتمان هستند. 

موقعیت مکانی هتل گلستان گرگان

هتل گلستان در گرگان از نظر  دسترسی به فروشگاه هایی همچون سوغات گرگان، سلطانی، سیدین که از معروف ترین فروشگاه ها در سطح شهر می باشد، بسیار عالی است. هتل آپارتمان گلستان واقع در محدوده ای رو به کوه وطبیعت است که با اقامت در این هتل از منظره اطراف می توانید نهایت لذت را ببرید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.