هتل آپارتمان اطلس گرگان

4.4 از 5
خیلی خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان اطلس گرگان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های گرگان را مشاهده کنید.

لیست هتل های گرگان
سوئیت یک نفره
اقامت با اقامت تک
1 نفر
جزییات قیمت
820,000 1%
قیمت 1 شب 817,000 تومان
آپارتمان دو خوابه سه نفره
اقامت با اقامت تک
3 نفر
جزییات قیمت
950,000 1%
قیمت 1 شب 947,000 تومان
آپارتمان دو خوابه چهار نفره
اقامت با اقامت تک
4 نفر
جزییات قیمت
1,050,000 1%
قیمت 1 شب 1,047,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

سرویس ایرانی
پارکینگ در هتل
بالکن قابل استفاده
آشپزخانه در سوپیت
ظروف پخت و پز
تلویزیون ال سی دی
کتری برقی
مینی بار
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
گشت درون و برون شهری

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : گرگان، میدان بسیج، ابتدای افسران ۴

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان اطلس گرگان را می توان به عنوان یک هتل دو ستاره معرفی کرد که با قیمت ارزان و امکانات مناسب، از گردشگران عزیز پذیرایی می کند. این هتل در سال 1396 با 4 طبقه ساختمانی بنا شده و تا کنون توانسته اقامتی خوش را برای مهمانان خود رقم زند. آدرس هتل در میدان بسیج گرگان، ابتدای افسران 4 می باشد که با موقعیت مکانی خوب خود؛ محبوبیت بالایی در بین دیگر هتل های گرگان کسب کرده است. 

اتاق های هتل آپارتمان اطلس گرگان

همانطور که گفته شد هتل آپارتمان اطلس گرگان در 4 طبقه ساختمانی بنا شده که با 8 واحد اقامتی پذیرای گردشگران عزیز می باشد. تمامی واحد های این هتل به صورت سوئیت هستند که شامل سوئیت یک نفره، سوئیت دو نفره، آپارتمان دو خوابه سه نفره، آپارتمان دو خوابه چهار نفره می شوند. 

در واحد های این هتل، امکانات رفاهی کاملی تعبیه شده تا گردشگران بتوانند تا جای امکان، رفاه کامل را در این اتاق ها تجربه کنند. ضمن اینکه اتاق ها دارای خواب و امکان پخت و پز می باشند که شرایط را برای اقامت خانواده ها راحت تر می کنند. از جمله امکانات موجود داخل اتاق های این هتل می توان به سیستم سرمایش و گرمایش، حمام، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مبلمان راحتی، یخچال، چای ساز، بالکن و ... اشاره نمود.

امکانات هتل آپارتمان اطلس گرگان

هتل آپارتمان اطلس گرگان، در حد هزینه ای که دریافت می کند، امکانات قابل قبولی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. به همین دلیل هم توانسته رضایت اکثر آن ها را به دست آورد. اما متاسفانه هتل، ضعف هایی هم دارد که با توجه به امکانات دیگر، قابل چشم پوشی هستند. 

به عنوان مثال این هتل فاقد رستوران است، اما امکان پخت و پز در اتاق های آن به طور کامل وجود دارد. از جمله امکانات این هتل می توان به اتاق چمدان، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، تاکسی سرویس؛ آسانسور، لابی، لاندری، مینی بار با هزینه، خدمات خانه داری، گشت نیم روزی، پارکینگ و ... اشاره نمود. 

موقعیت مکانی هتل 

پس از یک استراحت دلنشین در یک هتل مناسب، قطعا گشت و مراجعه به مناطق تفریحی و گردشگری گرگان می تواند لذت سفر را دو چندان کند. این هتل علاوه بر اینکه منظره ای زیبا از دشت و کوه دارد، به بسیاری از این مناطق هم نزدیک می باشد. به عنوان مثال پارک جنگلی النگدره، پارک جنگلی ناهارخوران و پارک هزار پیچ از جمله این مناطق محسوب می شوند. 
 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.4 از 5
خیلی خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

نسبت به قیمتی ک داشت خیلی خوب بودش

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.