هتل امیرکبیر کاشان

2.4 از 5
متوسط 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل امیرکبیر کاشان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کاشان را مشاهده کنید.

لیست هتل های کاشان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در لابی
روم سرویس 24 ساعته
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امیرکبیر، نرسیده به باغ فین
حمام تاریخی سلطان امیر احمد
9 دقیقه
76 دقیقه
6295 متر
خانه باکوچی
9 دقیقه
75 دقیقه
6224 متر
خانه تاریخی بروجردی‌ها
9 دقیقه
75 دقیقه
6252 متر
‌خانه تاریخی طباطبایی
9 دقیقه
73 دقیقه
6064 متر
مامزاده سلطان امیر احمد
9 دقیقه
74 دقیقه
6166 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل امیرکبیر کاشان هتل سه ستاره و بروز در بین تمام خانه های بومگردی و هتل های سنتی این شهر می باشد. در واقع می توان گفت این هتل تنها هتل کاشان به سبک مدرن می باشد و اغلب تل های این شهر خانه ها و عمارت هایی هستند که در قالب هتل های دوست داشتنی خدمات هتل داری ارائه می کنند. هتل امیرکبیر کاشان در سال 1360 افتتاح شده است و در سال 1387 برای خدمات دهی بهتر بازسازی شد.

امکانات موجود در هتل امیر کبیر کاشان

هتل امیر کبیر کاشان با ارائه خدمات خوبی همچون لاندری، رستوران ایرانی، کافی شاپ، خدمات برای معلولین، ماساژ و سالن بیلیارد و اتاق های وسیع و تمیز، تخت های مناسب و چیدمانی ساده اما دلباز، اینترنت لابی، نمازخانه و ... مکان اقامتی مناسب برای گشت های درون شهری می باشد، اما اگر به دنبال اقامت سنتی و متفاوت هستید خانه های تارخی این شهر توصیه می شود.

اتاق هایی با کیفیت در هتل امیر کبیر کاشان

هتل امیر کبیر در کاشان، به عنوان یک هتل سه ستاره، دارای کیفیت مناسبی است که شما می توانید این کیفیت را در هنگام اقامت در اتاق های این هتل احساس کنید. چرا که اتاق های این هتل با امکانات رفاهی مناسب در اختیار گردشگران عزیز قرار می گیرند و می توانند در حد انتظار آن ها، اقامتی راحت را رقم زنند. سرویس بهداشتی، حمام، تلویزیون، تخت، چای ساز، روم سرویس و ... از جمله امکانات در اتاق های این هتل می باشند.

منوی متنوع در رستوران هتل امیر کبیر کاشان

رستوران هتل محبوب امیر کبیر کاشان، یکی از بهترین مزیت های این هتل است. زیرا دارای منوی متنوع و با کیفیت می باشند که تمامی سلیقه ها و ذائقه های گردشگران را بر طرف خواهد کرد. از این رو شما برای صرف غذا در طول شبانه روز، نیاز به خارج شدن از هتل را ندارید و می توانید با خیالی راحت به این رستوران مراجعه نمایید. برای دسترسی به این رستوران باید به طبقه همکف هتل مراجعه نمایید که با ظرفیت 200 نفر آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد. 

موقعیت مکانی هتل امیر اکبیر کاشان چگونه است؟

هتل سه ستاره امیرکبیر کاشان نزدیک به حمام فین کاشان و تپه سیلک می باشد که ظروف سفالی زیادی در این تپه ها از زمان هخامنشیان یافت شده است. حمام فین با معماری عجیب توریستی ترین نقطه کاشان است همچنین از این مکان می توانید به باغ های اطراف شهر سفر کنید. این هتل با بافت مرکزی شهر کمی فاصله دارد ولی اگر از خودرو شخصی استفاده می کنید مکان مناسبی برای اقامت می باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 2از 5
موقعیت 0از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.4 از 5
متوسط 1 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

به نظر من نمیشه گفت هتل خیلی خوبیه ولی به نسبت هزینه ای که پرداخت میشه باید بگم خوب بود . همه چیز در حد معمولی و مناسب بود و نه ایده آل که من هم با توجه به این اطلاعات هتل رو انتخاب کردم و راضی بودم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.