هتل سرای عامری ها کاشان

4.6 از 5
عالی 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سرای عامری ها کاشان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کاشان را مشاهده کنید.

لیست هتل های کاشان
یک تخته (حنا)
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته توئین پلاس (سوسن)
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق دو تخته دبل پلاس(نرگس)
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت رویال ماه عسل (شقایق)
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت پرزیدنتال دو نفره (ساناز)
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

کافی شاپ
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی نت
صندوق امانات در لابی
چایخانه
فروشگاه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان علوی- خیابان باستان هفتم
حمام تاریخی سلطان امیر احمد
1 دقیقه
2 دقیقه
178 متر
خانه باکوچی
1 دقیقه
3 دقیقه
249 متر
خانه تاریخی بروجردی‌ها
1 دقیقه
4 دقیقه
324 متر
‌خانه تاریخی طباطبایی
1 دقیقه
5 دقیقه
385 متر
مامزاده سلطان امیر احمد
1 دقیقه
4 دقیقه
307 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سرای عامری ها کاشان یکی از بهترن مکان های اقامتی در شهر گل های محمدی است که هر گردشگری می تواند در این هتل، لحظه هایی آرامش بخش را سپری کند. این مکان اقامتی در سال 87 به مهمانسرایی تبدیل شد تا از گردشگران پذیرایی به عمل آورد. البته در طی سال های آخر بازسازی های خوبی درون هتل انجام شده تا میهمانان رفاه بیشتری داشته باشند.

هتل سرای عامری ها کاشان به دلیل تولد دوباره فرهنگ غنی و بومی کاشان با وسواس بسیاری در سال 93 مورد مرمت قرار گرفت. این هتل به عنوان وسیع ترین خانه سنتی در کاشان شناخته شده که مفتخر به درجه 5 ستاره و عنوان بهترین هتل کاشان شده است. معاون وقت رییس جمهور و رییس وقت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جناب پروفسور سمیعی و جمعی از مقامات بلندپایه و مهم کشوری نیز در مراسم افتتاحیه این هتل حضور داشتند.

اتاق های هتل سرای عامری ها کاشان

هتل دیدنی سرای عامری ها کاشان دارای 38 اتاق می باشد که به دلیل همکف بودن هتل، برای میهمانان سالمند و ناتوان بهترین گزینه انتخابی است. این هتل دارای 38 اتاق می باشد که به دسته های شاه نشین، اشرافی، درباری و ... تقسیم بندی می شوند. در ادامه به شرح مختصر این اتاق ها می پردازیم.

این سرای سنتی در تمامی اتاق های خود اعم از شاه نشین و اشرافی و دیگر اتاق ها، امکاناتی فوق العاده برای میهمانان خود تدارک دیده تا در مدت زمان اقامت بتوانند بیشترین رفاه را داشته باشند. در کلیه ی اتاق های این هتل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مبل، تلویزیون، تخت های استاندارد، حمام، یخچال، لوازم بهداشتی در حمام و ... وجود دارد.

امکانات هتل سرای عامری ها کاشان

هتل جذاب سرای عماری ها کاشان از امکاناتی همچون تالار برای برگزاری همایش ها و ضیافت ها، گالری های فرهنگ و هنر برای برگزری گالری های نقاشی و صنایع دستی، غرفه های تجاری منحصر به ساخت لباس های شَعَربافی و ... برخوردار می باشد. همین عوامل سبب شده تا این هتل سنتی محبوب گردشگرانی باشد که می خواهند کمی از زندگی ماشینی فاصله بگیرند.

رستوران و کافی شاپ هتل سرای عامری ها کاشان

هتل سرای عامری ها کاشان دارای رستورانی بسیار زیبا به نام رستوران تالار آئینه است که انواع غذاهای سنتی و محلی را با کیفیتی بسیار بالا ارائه می دهد. در این رستوران فضایی فوق العاده زیبا حاکم می باشد که زبان هر میهمانانی را به تحسین می گشاید ظرفیت رستوران تالار آئینه 90 نفر می باشد.

سالن صبحانه خوری هتل 5 ستاره سرای عماری کاشان با گنجایش 30 نفر، فضایی آرامش بخش دارد که برای صرف صبحانه ای لذیذ بهترین مکان می باشد. کافی شاپ آوگون هتل، مکانی بسیار دنج و راحت که برای گذراندن لحظاتی آرام بهترین انتخاب است. در این کافی شاپ انواع نوشیدنی ها همراه با دسرهایی متنوع سرو می شود. این هتل کاشان دارای یک حوضخانه هم می باشد که می تواند بهترین طعم عرق بیدمشک، شربت خاکشیر و دیگر دمنوش ها گیاهی را بچشید و در فضایی فوق العاده سنتی بر روی تخت های چوبی تکیه بزنید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.6 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1400/07/11
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

عالی

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.