هتل کوروش چالوس

4.8 از 5
عالی 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل کوروش چالوس در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های چالوس را مشاهده کنید.

لیست هتل های چالوس
دوتخته دبل جدید
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته قدیم
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته جدید
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دوخوابه پنج تخته قدیم
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
استخر
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
سونا
فضای سبز
پارک کودکان
مینی بار
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : كيلومتر ۲ جاده چالوس به نوشهر

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل کوروش چالوس یکی از هتل های سه ستاره بی نظیر در شهرستان چالوس می باشد. این هتل از نظر نمای داخلی و نمای بیرونی بسیار زیبا و منحصر به فرد طراحی شده است. اگرچه این هتل یک هتل چالوس با لِول سه ستاره است، اما به دلیل امکانات خوب و موقعیت مکانی عالی مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار می گردید و هر ساله تعداد زیادی مسافر را به سمت خود جذب می کند.

هتل زیبای کوروش چالوس در زمینی به مساحت 30000 متر مربع در 2 طبقه ساختمانی بنا شده است. این هتل در سال 1343 قبل از انقلاب احداث گردید و اخرین بازسازی این هتل در سال 1398 انجام گرفت. ناگفته نماند فاز 2 یا به اصطلاح فاز جدید در سال 1389 به بهره برداری رسید. همچنین از نظر موقعیت مکانی در 2 کیلومتری جاده چالوس به نوشهر واقع گردیده است. 

هتل جذاب کوروش چالوس دارای یک لابی بسیار شیک و مجلل می باشد. لابی این هتل مجهز به مبلمان راحتی زیبا و تلویزیون می باشد که ظرفیتی بالغ بر 12 نفر را دارا است. مهمانان می توانند در این مکان به گفت و گو با یکدیگر و یا استراحت بپردازند و از فضای زیبای آن نهایت لذت را بهره مند شوند.

اتاق های هتل کوروش چالوس

هتل دوست داشتنی کوروش چالوس حدود 90 اتاق را برای اقامت مهمانان خود ایجاد کرده است. این اتاق ها بسیار زیبا با دکوراسونی شیک طراحی شده اند که بدون شک یک اقامت راحت را برای شما به ارمغان می آورند. همچنین می توان گفت امکانات رفاهی این اتاق ها تمامی نیاز های مهمانان را بر طرف خواهد کرد و رضایت آنان را از هر نظر جلب می کند.

اتاق های هتل سه ستاره کوروش چالوس شامل اتاق دو تخته دبل قدیم، اتاق دو تخته دبل جدید، اتاق دو تخته توئین قدیم، اتاق سه سخته قدیم، اتاق چهار تخته قدیم، اتاق چهار تخته جدید می شوند. اگر می خواهید در یک واحد اقامتی لوکس و مدرن اقامت داشته باشید پیشنهاد می کنم اتاق های جدید را برای اقامت و استراحت خود انتخاب کنید. همچنین این هتل دارای سوئیت دو خوابه پنج نفره قدیم مناسب برای خانواده ها نیز می باشد.

اتاق های هتل بی نظیر کوروش چالوس امکانات مرفه و عالی را در خود ایجاد کرده اند که راحتی مهمانان را بدون شک تضمین می کند. از جمله این امکانات و خدمات می توان به روم سرویس، صبحانه در داخل اتاق، یخچال، جای ساز، تلفن در داخل اتاق، تلویزیون صفحه تخت، حمام، لوازم بهداشتی برای هر فرد مجزا، صندوق امانات، سرویس بهداشتی و فرنگی و ... می باشد. همچنین مهمانان می توانند از بالکن دنج و زیبای داخل اتاق ها بهره مند شوند.

رستوران های هتل کوروش چالوس

هتل فوق العاده کوروش چالوس دارای دو رستوران مجلل و بی نظیر می باشد. مهمانان این هتل می توانند برای صرف غذا با توجه به سلیقه و ذائقه خود به رستوران اصلی و یا رستوان فست فود این هتل مراجعه کنند. این رستوران ها با تنوع غذایی بالا و با کیفیت به همراه فضایی زیبا پذیرایی بسیار خوبی را از مهمانان این هتل به عمل می آورند.

رستوران اصلی هتل کوروش چالوس: رستوران اصلی در هتل کوروش چالوس با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی، دریایی و ... پذیرای طرفیتی باغ بر 100 نفر از مهمان این هتل می باشد. تمامی غذاها در این رستوران با کیفیت بالا و مواد اولیه تازه طبخ می گردند. برای استفاده از این رستوران کافی است به طبقه همکف هتل مراجعه کنید.

رستوران فست فود هتل کوروش چالوس: رستوران فست فود در هتل کوروش چالوس نیز در طبقه همکف این هتل قرار گرفته است. این رستوران انوع فست فود های سالم با طعمی فوق العاده را به مهمانان این هتل ارائه می دهد. ظرفیت این رستوران 80 نفر تعریف شده است که قطعا پذیرایی خوبی را از شما عزیزان گرامی به عمل می آورد.

هتل کوروش چالوس یک کافی شاپ زیبا و دنج را نیز در خود ایجاد کرده است. این کافی شاپ بهترین مکان برای گذراندن ساعاتی با آرام و بدون دغدغه در کنار عزیزان می باشد. شما می توانید در این مکان انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های متنوع، کیک های خوش مزه، انواع شیک و .... را امتحان کنید و از پخش موزیک های زیبا لذت ببرید.

امکانات هتل کوروش چالوس

هتل درجه یک کوروش چالوس امکانات بسیار خوبی را برای پذیرایی از گردشگران شهر چالوس در خود ایجاد کرده است. این هتل با ایجاد این امکانات سعی می کند تا رضایت مهمانان خود را جالب کند و آن ها را از اقامت در این هتل خشنود سازد. این هتل چالوس امکانات عادی نظیر آسانسور، نمازخانه، تاکسی سرویس، صرافی، فضای سبز، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، لابی مجهر و .... در خود ایجاد کرده است. همچنین شما می توانید با پچرداخت هزینه اضافه از خدمات مینی بار نیز استفاده کنید.

هتل 3 ستاره کوروش چالوس دارای امکانات بسیار خوبی نیز می باشد. از جمله این امکانات می توان به پارکینگ این هتل اشاره داشت که ظرفیت 200 خودرو را دارا می باشد. مهمانان این هتل می توانند به صورت رایگان از این پارکینگ استفاده کنند. استخر، سونا و جکوزی نیز از امکانات اصلی در هتل کوروش چالوس محسوب می شوند.

مهمانان عزیز می توانند با مراجعه به استخر بی نظیر هتل ساعاتی در آب تفریح کنند. همچنین سونا و جکوزی برای درمان مشکلات عضلانی و پوستی شما بسیار مناسب است که می توانید به راحتی در این مکان ریلکس کنید و لذت کافی را کسب نمایید. این هتل یک چایخانه سنتی را نیز دارا می باشد. افراد می توانند در این مکان چای های سنتی با طعمی تازه را تجربه کنند و از فضای سنتی این مکان لذت ببرند. خدمات لاندری و خشکشویی نیز در اختیار مهمانان قرار گرفته است.

مهمانان می توانند با مراجعه به فروشگاه های داخل هتل کوروش چالوس سوغاتی های مد نظر خود را بدون خارج شدن از هتل تهیه کنند. پارک کودک نیز در این هتل وجود دارد تا کودکان شما بتوانند ساعاتی با نشاط و شادی را در کنار دوستان و هم سن و سالان خود سپری کنند و لذت ببرند و سالن بیلیارد هم در دسترس می باشد.

موقعیت مکانی هتل کوروش چالوس

هتل سه ستاره کوروش چالوس از نظر موقعیت مکانی در وثعیت بسیار خوبی قرار دارد که همین ویژگی موقعیت مکانی یکی از دلایل بسیار مهم جذب گردشگر و مسافر به سمت آن شده است. مهمانان با اقامت در این هتل می توانند به راحتی به مکان های مهم گردشگری چالوس نظیر مرداب هسل، تله کابین نمک آبرود و کاخ چای خوران چالوس دسترسی پیدا کنند. 

این هتل شهر چالوس می تواند بهترین انتخاب برای گردشگران عزیز باشد. زیرا این هتل از بترین هتل های شهرستان چالوس و نوشهر محسوب می شود که بدون شک خاطره ای دلنشین را از اقامت شما در طول سفر به یادگار خواهد گذاشت. پیشنهاد می کنم حتی برای یک بار در طول سفر خود اقامت در این هتل را تجربه کنید و از امکانات و خصوصیات آن لذت ببرید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.8 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.