هتل آپارتمان پدر من بوشهر

4.4 از 5
خیلی خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان پدر من بوشهر در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های بوشهر را مشاهده کنید.

لیست هتل های بوشهر
سوئیت یکخوابه دو نفره
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یکخوابه سه نفره
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یکخوابه چهار نفره
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
ترانسفر
رستوران
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
پارکینگ در هتل
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
اتاق چمدان
سشوار
کتری برقی
صندوق امانات در لابی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بوشهر، میدان امام، ابتدای خیابان شهید بهشتی (خیابان فرودگاه)، جنب نوشت افزار دهخدا

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان پدر من بوشهر، از هتل های سه ستاره و قیمت مناسب بوشهر است که اغلب به عنوان هتل آپارتمان هم معرفی می شود. این هتل در میدان امام، ابتدای خیابان شهید بهشتی (خیابان فرودگاه)، جنب نوشت افزار دهخدا واقع گردیده است. 

هتل پآپارتمان در من بوشهر در سال 1399 افتتاح گردید و از آن پس توانست با ارائه خدماتی شایسته، گردشگران بسیاری را به سمت خود جلب کند. خانواده های عزیز با انتخاب این هتل در بین دیگر هتل های بوشهر، می توانند اقامتی راحت و مقرون به صرفه را تجربه کنند. در ادامه به معرفی کامل تری از هتل آپارتمان پدر من بوشهر می پردازیم. 

اتاق های آپارتمان هتل پدر من بوشهر

هتل مذکور، دارای تعداد محدودی واحد اقامتی می باشد که همین موضوع باعث شده، اتاق های این هتل متراژ بالایی داشته باشند. در مجموع این هتل از 8 واحد اقامتی برخوردار است که در 2 طبقه ساختمانی جای گرفته اند. دکوراسیون اتاق ها با چیدمان مناسب و شیک، فضایی مناسب برای اقامت را فراهم کرده اند. 

ضمن اینکه واحد های این هتل دارای امکانات مناسبی هم هستند که رفاه را در طول استراحت، به شما عزیزان هدیه می دهند. از جمله این امکانات می توان به سیستم تهویه مطبوع، حمام، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مبلمان راحتی، چای ساز، روم سرویس، مینی بار را هزینه و ... اشاره نمود.

همچنین در اتاق های هتل پدر من بوشهر، بالکن هم وجود دارد که می توانید جهت استفاده از هوای آزاد و صرف یک نوشیدنی خنک از آن استفاده کنید. در مجموع واحد های هتل شامل سوئیت یک خوابه دو نفره، سوئیت یک خوابه سه نفره، سوئیت یک خوابه چهار نفره و سوئیت یک خوابه پنج نفره می شوند. 

امکانات آپارتمان هتل پدر من بوشهر

هتل آپارتمان پدر من بوشهر یک هتل سه ستاره با کیفیت است که امکاناتی در خور لِول خود را ارائه می دهد. البته این هتل فاقد رستوران می باشد، چرا که در اتاق های آن امکان پخت و پز با وسایل آشپرخانه ایجاد شده است. از این رو شما برای صرف غذا می توانید غذای مورد علاقه خود را در داخل واحد طبخ کنید و یا در صورت نداشتن تمایل، به رستوران های اطراف مراجعه نمایید.  

اگر به وسیله خودروی شخصی به شهر بوشهر سفر کرده باشید، پارکینگ اختصاصی هتل هم به صورت رایگان با ظرفیت 8 خودرو در اختیار شما قرار دارد. از دیگر امکانات هتل نیز می توان به پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، آسانسور، لابی، لاندری، نمازخانه، خدمات خانه داری، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات CIP (تشریفات ویژه) و ... اشاره نمود. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.4 از 5
خیلی خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

اقامت خوبی داشتیم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.