هتل ساحلی پردیس مبارکه

3.1 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ساحلی پردیس مبارکه در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مبارکه را مشاهده کنید.

لیست هتل های مبارکه
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته چشم انداز
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته چشم انداز
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دو خوابه چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
نمازخانه
خدمات خشک شویی (لاندری)

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : جنوب اصفهان، محله اسماعیل ترخان، حاشیه زاینده رود
درمانگاه سینا
7 دقیقه
58 دقیقه
4815 متر
برج کبوترخانه کِینو
7 دقیقه
64 دقیقه
5291 متر
قلعه نهچیر
7 دقیقه
91 دقیقه
7584 متر
آب بند نهچیر
9 دقیقه
94 دقیقه
7857 متر
تپه رُسی
11 دقیقه
109 دقیقه
9065 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل پردیس مبارکه هتلی دو ستاره می باشد که به دلیل قرار گیری در کنار رودخانه زاینده رود به عنوان هتل ساحلی پردیس مبارکه شناخته می شود. این هتل از هتل های مبارکه است که با لِول سه ستاره در سال 1388 فعالیت خود را آغاز نمود و اکنون به عنوان بهترین گزینه برای اقامت، خدمات خود را به شما عزیزان ارائه می دهد. در ادامه بخش های مختلف از این هتل را به شما معرفی خواهیم کرد. 

اتاق های هتل پردیس مبارکه 

هتل پردیس مبارکه دارای اتاق های دلباز و بزرگ با منطقه اختصاصی نشیمن و میزکار می باشد که با قیمت نسبتا مناسب، جهت اقامت و پذیرایی از گردشگران ارائه می شوند. این هتل دارای 3 طبقه ساختمانی است که در این 3 طبقه، 17 واحد اقامتی ایجاد شده و با فضایی مناسب، اقامتی دلنشین را برای شما فراهم می کنند. 

ضمن اینکه در اتاق های هتل ساحلی پردیس مبارکه، امکانات رفاهی مناسبی از جمله سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی، آباژور، چای ساز، مینی بار و ... در نظر گرفته شده است. اتاق های این هتل بر اساس ظرفیت ها، دسته بندی شده اند و تنها موردی که باعث تفاوت قیمت در آن ها می شود، ویوی اتاق رو به زاینده رود و یا فضای هتل است. اگر می خواهید بهترین استراحت را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما اتاق های چشم انداز این هتل است که ویوی زاینده رود را به چشم می کشد. 

امکانات هتل پردیس مبارکه 

هتل لوکس پردیس مبارکه، دارای امکاناتی فراتر از یک هتل سه ستاره است و دقیقا وجود امکانات عالی در این هتل، باعث رضایت خاطر مهمانان در آن می شود. سالن بیلیارد، سالن جشن های بزرگ، کافی شاپ، رستوران، فضای سبز،، پارکینگ اختصاصی، نگهبانی مکانی راحت و امن برای اقامت های کاری یا بین راهی وجود کتابخانه و امکانات برای معلولین و ... از جمله امکانات عالی در این هتل می باشند. 

همچنین هتل محبوب پردیس مبارکه در فضای خود یک سالن کنفرانس با ظرفیت 30 نفر و یک سالن اجتماعات با ظرفیت 800 نفر را ایجاد کرده است. از این رو اگر در سفر خود نیاز به چنین امکاناتی داشتید، می توانید با درخواست از پذیرش هتل، از این امکانات بهره مند شوید. پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، نمازخانه، اتاق چمدان، تاکسی سرویس و .... نیز از جمله امکانات عمومی هتل محسوب می شوند. 

رستوران هتل پردیس مبارکه 

رستوران هتل 3 ستاره پردیس مبارکه در طبقه همکف این هتل قرار گرفته است که با کیفیت بالا، آماده پذیرایی از مهمانان مقیم در این هتل می باشد. شما می توانید انواع غذاهای ایرانی را بهترین طعم و رنگ و بو در این رستوران صرف کنید و بی نیاز از خارج شدن از هتل به منظور صرف غذا شوید. این رستوران تا ظرفیت 80 نفر را پذیرش کرده و پاسخگوی تمامی مهمانان هتل در وعده های مختلف می باشد.

موقعیت مکانی هتل پردیس مبارکه

هتل پردیس در مبارکه با قرار گیری در زمین های شالی کاری و هوای پاک و سکوت منطقه، این مکان را به بهترین فضا برای استراحت تبدیل کرده است. شما می توانید با اقامت در این هتل دور از مشلغه های شهری، مدتی را در آرامش سپری نمایید که پیشنهاد می شود این آرامش را از دست ندهید. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 3.5از 5
کیفیت غذا 4.5از 5
موقعیت 1.5از 5
ارزش خرید 1از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.1 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام , 3 فروردین 1402 مسافر هتل پردیس بودم از نظر نظافت به هتل 4 ستاره میخوره اما اصلا تنوع غذایی نداره، پرسنل هم خیلی با ادب هستن

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

من با همسر و فرزندانم به این هتل رفتم و بسیار راضی بودم و پیشنهاد میدم همه واسه یک بار هم شده این هتل رو انتخاب کنن. نزدیکی به زاینده رود یکی از بهترین مرزیت های هتل بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.