هتل جهانگردی ماکو

3 از 5
متوسط 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل جهانگردی ماکو در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های ماکو را مشاهده کنید.

لیست هتل های ماکو
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بالاتر از میدان امام حسین جنب شبکه بهداشت مرکزی
عمارت کلاه فرنگی
1 دقیقه
6 دقیقه
499 متر
مجتمع تجاری امید
5 دقیقه
58 دقیقه
4812 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل جهانگردی ماکو بسیار نزدیک به مرز بازرگان می باشد که ابسیار مناسب اقامت رانندگان ترانزیت و کامیون و یا افرادی است که با خودرو شخصی سفر می کنند. همچنین اگر قصد سفر زمینی به ترکیه و ارمنستان و آذربایجان را دارید این هتل محل خوبی برای استراحت خواهد بود. این هتل در سال 1347 احداث گردیده که بافتی قدیمی دارد، اما با این وجود در سال 1391 مورد بازسازی قرار گرفته و از نظر کیفیت، یکی از گزینه های مناسب در بین هتل های ماکو محسوب می شود.

اتاق های هتل جهانگردی ماکو

در هتل جهانگردی ماکو، 30 باب اتاق ایجاد شده است که اگرچه در حد و لِول هتل های لوکس نیستند، اما به نسبت دیزاین مرتب و خوبی دارند که می توانند رضایت شما را هنگام اقامت کسب کنند. در این اتاق ها امکاناتی همچون تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی، مبلمان راحتی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش و ... در نظر گرفته شده تا گردشگران بتوانند در رفاه کامل، اقامت خود را سپری نمایند.

امکانات هتل جهانگردی ماکو

در هتل 2 ستاره جهانگردی ماکو رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، اینترنت، اتاق چمدان، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، لاندری، تاکسی سرویس، پارکینگ، فضای سبز، لابی مجهز و ... در دسترس هستند. خدمات خانه داری هتل نیز به نظافت های لازمه را پس از خروج از مسافر در اتاق های این هتل انجام می دهند که از این نظر نیز جای نگرانی نیست. 

رستوران هتل جهانگردی ماکو

رستوران هتل محبوب جهانگردی ماکو دارای ظرفیت 150 نفر می باشد که با کمک سرآشپزان حرفه ای و با تجربه در خود، غذاهایی با کیفیت را در اختیار مهمانان مقیم این هتل قرار می دهد. منوی غذایی این رستوران به صورت انتخابی ارائه می شود که چند نوع غذای ایرانی را با رنگ و بویی لذیذ به شما ارائه می دهند. برای صرف غذا در این رستوران باید به طبقه اول هتل مراجعه نمایید. 

موقعیت مکانی هتل جهانگردی ماکو

هتل جهانگردی در ماکو کمی دورتر از بافت مرکزی شهر قرار دارد و با کوههای سنگی احاطه شده است. ماکو به شهر سنگی شهرت دارد. همچنین بهتر است بدانید مرز بازرگان تا ماکو تنها یکساعت فاصله دارد اما نزدیکترین فرودگاه و راه آهن بیش از 3 ساعت با این شهر فاصله دارد.

هتل جهانگردی با بازار مرزی این شهر نیز دارای 30 دقیقه فاصله می باشد. این مهمانسرا نسبت به موقعیت مرزی و محروم خود بسیار شیک و راحت است و به خوبی مبله و اداره می شود. همچنین هتل جهانگردی ماکو مکان اقامتی بسیار مناسبی برای بازدید از آثار تارخی مربوط به دوران زرتشت و شاهان ترک در روستاهای مجاور می باشد.

 نام برخی از این آثار عبارتند از  کاخ سردار، کاخ باغچه جوق، امارت کلاه فرنگی، کلیساهای زور زور، دره شام و طاطاووس، قلعه راوز، قلعه سیاه، ساختمان شهربانی، شهر اورار تویی بام فرهاد، مقبره صخره‌ای سنگر، پل پنج چشمه، آب گرم شوط آباد و ... است که شما می توانید زمان اوقات فراغت خود، از تمامی این جاذبه ها دیدن نمایید. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3 از 5
متوسط 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

دوستان سلام. به نظر من اگه دنبال یه هتل خوب و تمیز و جای دنج میگردین این هتل بهترین گزینه است. من و همسرم و مادرم در این هتل اقامت داشتیم و از فضای زیبا و دلنشین و تمیزی هتل کلی لذت بردیم مخصوصا وقتی هوا نیمه ابری بود آسمون خیلی زیبا بود و به شدت حس آرامش داشتیم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.