هتل شهرزاد لاهیجان

4.8 از 5
عالی 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل شهرزاد لاهیجان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های لاهیجان را مشاهده کنید.

لیست هتل های لاهیجان
یک تخته با چشم انداز طلوع
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
1,348,000 1%
قیمت 1 شب 1,345,000 تومان
دو تخته دبل با چشم انداز طلوع
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,239,000 1%
قیمت 1 شب 2,236,000 تومان
دو تخته دبل با چشم انداز غروب
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,239,000 1%
قیمت 1 شب 2,236,000 تومان
سه تخته رویال رو به شالیزار
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
3,510,000 1%
قیمت 1 شب 3,507,000 تومان
سه تخته رویال رو به جنگل
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
3,510,000 1%
قیمت 1 شب 3,507,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
بالکن قابل استفاده
تلویزیون ال سی دی
تلویزیون معمولی
اینترنت با سرعت بالا
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : لاهیجان، جاده لنگرود، بعد از هتل فجر

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل شهرزاد لاهیجان یکی از لوکس ترین هتل های لاهیجان بوده که لول 4 ستاره را به خود اختصاص داده است. این هتل زیبا در سال 97 به بهره برداری رسید و یکی از بهترین هتل های نوساز در لاهیجان هم به شمار می رود. این هتل زیبا دارای 5 طبقه ساختمانی و 48 واحد اقامتی می باشد.

شهر لاهیجان را می توان یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران دانست. زیرا از دوره اشکانیان شناخته شده بوده و تمام اطراف این شهر را تپه های سبز چای و درختان احاطه کرده اند. موقعیت مکانی خوب این هتل لاهیجان باعث شده تا دسترسی به مکان های دیدنی شهر آسان باشد.

اتاق های هتل شهرزاد لاهیجان

هتل شهرزاد لاهیجان دارای 48 واحد اقامتی می باشد که با بهترین وسایل روز چیده شده اند. در تمامی اتاق های این هتل لاهیجان امکانات رفاهی بسیار خوبی تدارک دیده شده است. سوئیت هیا هتل به 1 تخته، 2 تخته و 3 تخته دسته بندی می شوند که از نظر متراژ با یکدیگر متفاوت می باشند.

در داخل اتاق های هتل 4 ستاره شهرزاد لاهیجان امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی؛ مبل، تخت و ... وجود دارد. علاوه بر این موارد وجود اینترنت رایگان در اتاق، خدمات روم سرویس با هزینه و ... هم از دیگر امکانات و خدمات هتل به شمار می رود. از پنجره اتاق های هتل چشم اندازی رو به تپه های سرسبز دیده می شود.

امکانات هتل شهرزاد لاهیجان

در یک هتل 4 ستاره مسلماً امکانات رفاهی بسیار خوبی طراحی شده که نشان دهنده ستاره های هتل است. از این رو در این قسمت با امکانات هتل چهار ستاره شهرزاد لاهیجان آشنا خواهید شد.

رستوران و کافه باغ

هتل 4 ستاره شهرزاد لاهیجان دارای یک رستوران بسیار زیبا و لوکس است که 250 نفر را پذیرایی می کند. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی با کیفیت بسیار خوبی تهیه می شود. در کافه باغ هتل نیز می توانید یک فنجان قهوه همراه کیک خوشمزه را نوش جان کنید و از فضایی سبز لذت ببرید.

دیگر امکانات

از دیگر امکانات هتل می توان به تالار زیبای آن اشاره کرد. ظرفیت سالن بانوان 550 نفر و ظرفیت سالن آقایان 250 نفر است. استیج بسیار باشکوه، سفره عقد لاکچری و نورپردازی های فوق العاده از دیگر ویژگی های تالار هتل شهرزاد لاهیجان می باشد. پذیرش 24 ساعته، سیستم اطفاء و اعلان حریق و ... هم از دیگر امکانات هتل محسوب می شوند.

مکان های در دسترس هتل شهرزاد لاهیجان

دستسری اسان به شیطان کوه یکی زا بهترین مزایای اقامت در این هتل است. شما با اقامت در این هتل علاوه بر شیطان کوه می توانید با 10 دقیقه پیاده روی به پل خشتی و تله کابین لاهیجان برسید. با نیم ساعت رانندگی شما به سواحل زیبای دریای مازندران خواهید رسید ضمن این که مراکز خرید هم 5 دقیقه با هتل فاصله دارند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.8 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

اقامت خوبی داشتم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.