هتل دامون شهرکرد

3.8 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل دامون شهرکرد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های شهرکرد را مشاهده کنید.

لیست هتل های شهرکرد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
7,381,400 91%
قیمت 1 شب 695,000 تومان
اتاق دو تخته (بدون پنجره)
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
7,381,400 91%
قیمت 1 شب 695,000 تومان
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
سرویس فرنگی
رستوران
نمازخانه
خدمات خشک شویی (لاندری)

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خيابان دوازهم محرم شمالی
فرودگاه بین المللی شهرکرد
11 دقیقه
297 دقیقه
24734 متر
امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون
2 دقیقه
13 دقیقه
1077 متر
پارک لاله
4 دقیقه
32 دقیقه
2697 متر
نمایشگاه بین المللی شهرکرد
8 دقیقه
48 دقیقه
4010 متر
قلعه چالشتر
10 دقیقه
112 دقیقه
9338 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل دامون شهرکرد یک هتل دو ستاره در این شهر است که در سال 1390 افتتاح و در سال 1392 بازسازی شد. این هتل با توجه به موقعیت مکانی عالی در مرکز شهر و دسترسی آسان به فروشگاهها و دیدنی ها، مکان اقامتی بسیار عالی برای گشت های درون شهری می باشد و نسبت به دیگر هتل های شهرکرد هم لِول محبوبیت بیشتری برای گردشگران دارد.

اتاق های هتل دامون شهرکرد 

هتل دامون شهرکرد با اتاق هایی وسیع مجهز به آشپزخانه تمیز و شیک، پذیرای گردشگران عزیز در این شهر می باشند. این هتل در مجموع 32 واحد اقامتی را در خود ایجاد کرده است که در 4 طبقه ساختمانی جای گرفته اند و دارای امکاناتی مناسب می باشند. شما می توانید از تعداد حداقل یک نفر و حداکثر 5 نفر در اتاق های این هتل اقامت داشته باشید که قیمت هر اتاق با توجه به تاریخ و ظرفیت موجود متغیر می باشد. 

از جمله امکاناتی که در واحد های هتل دو ستاره دامون شهرکرد وجود دارد می توان به میز ناهارخوری، محل نشیمن، قفل های کارتی، چیدمان مرتب، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، مینی بار با هزینه، تلویزیون، چای ساز، آباژور، یخچال و ... اشاره نمود. برخی از اتاق های این هتل نیز علاوه بر پنجره هایی رو به خیابان و کوچه دارای بالکن هم می باشند. 

امکانات هتل دامون شهرکرد

هتل دامون در شهرکرد یک هتل اقتصادی با لِول دو ستاره می باشد که نسبت به همین موضوع، خدمات خود را در نظر گرفته است. پذیرش 24 ساعته، اتاث چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور، تاکسی سرویس، رستوران، کافی شاپ، لابی مجهز، خدمات خانه داری و ... از جمله امکانات این هتل می باشند. همچنین هتل دامون برای آن دسته از گردشگرانی که به وسیله خودروی شخصی سفر کرده اند، یک پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 4 خودرو به صورت رایگان در نظر گرفته است. 

رستوران هتل دامون شهرکرد

با اقامت در هتل محبوب دامون شهرکرد، می توانید از رستوران این هتل برای صرف غذا در وعده های مختلف استفاده کنید و در وقت و هزینه های خود صرفه جویی به عمل آورید. این رستوران در طبقه منهای یک قرار گرفته است و دارای ظرفیت 70 نفر می باشد. انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود در منوی غذایی رستوران سرو می شود و شما می توانید با هر سلیقه و ذائقه ای، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. 

موقعیت مکانی هتل دامون شهرکرد

هتل دامون به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و ادارات دولتی و بازارها نزدیک است و به این دلیل بهترین مکان برای اقامت های کاری و تحصیلی محسوب می شود. آدرس دقیق این هتل در خیابان دوازدهم محرم شمالی قرار گرفته است که از هر نظر دارای موقعیت مکانی مناسبی می باشد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 0از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

خیلی هتل خوبی بود مخصوصا بابت موقعیتش . درست مرکز شهر و دسترسی به همه جا راحت بود و کیفیت غذای خوبی هم داشت البته کم تنوع بود ولی خوب بود.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.