هتل رضوان خلیج فارس سرعین

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل رضوان خلیج فارس سرعین در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های سرعین را مشاهده کنید.

لیست هتل های سرعین
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,315,000 31%
قیمت 1 شب 1,617,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
3,270,000 31%
قیمت 1 شب 2,286,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
4,085,000 31%
قیمت 1 شب 2,857,000 تومان
سوئیت پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
5,850,000 31%
قیمت 1 شب 4,092,000 تومان
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان دانش، خیابان بعثت
آب گرم بش باجیلار
2 دقیقه
17 دقیقه
1379 متر
مجتمع آبدرمانی سبلان
2 دقیقه
12 دقیقه
1028 متر
مسجد جامع سرعین
1 دقیقه
11 دقیقه
948 متر
تپه باستانی آناهیتا
2 دقیقه
12 دقیقه
960 متر
روستای ویند کلخوران
6 دقیقه
52 دقیقه
4362 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل رضوان خلیج فارس سرعین یک هتل چهار ستاره بسیار مجهز و عالی می باشد. این هتل در سال 1386 احداث و افتتاح گردید. بعد ها در سال 1395 مورد بازسازی هایی قرار گرفت و تقریبا به یک هتل سرعین نوساز تبدیل شد. این هتل در خیابان بعثت در همجواری با سلسه جبال سبلان قرار گرفته است که از موقعیت مکانی بسیار خوبی در مرکز شهر برخوردار می باشد.

هتل رضوان خلیج فارس سرعین در 5 طبقه بنا شده است. گردشگران عزیز می توانند با انتخاب این هتل به عنوان مقصدی برای اقامت خود یک سفر راحت و بدون دغدغه را تجربه کنند. امکانات مرفه و نمای زیلای هتل باعث جذب بسیاری از گردشگران به سمت این هتل شده است. لابی هتل نیز با ظرفیت 20 نفر مکانی مناسب برای استراحت و گفت و گوی شما عزیزان می باشد. 

اتاق های هتل رضوان خلیج فارس سرعین

هتل 5 ستاره رضوان خلیج فارس سرعین دارای 78 باب اتاق را در 5 طبقه ساختمانی جای داده است. این هتل واحد های اقامتی خود را به صورت اتاق و سوئیت ایجاد کرده که شما می توانید بنا به سلیقه و تعداد نفرات خود اقدام به رزرو هر کدام از آنها نمایید. این اتاق ها تمامی از دکوراسیون و چیدمان بسیار زیبا تشکیل شده اند که فضایی دلنشین را برای اقامت شما به وجود می آورند. 

اتاق های هتل رضوان خلیج فارس شهر سرعین شامل اتاق دو تخته رویال، اتاق سه تخته رویال، اتاق چهار تخته VIP، اتاق دو تخته کانکت برای چهار نفر، سوئیت آپارتمان یک خوابه رویال سه نفره، سوئیت آپارتمان دو خوابه چهار تخته، سوئیت آپارتمان دو خوبه پنج تخته، سوئیت آپارتمان دو خوابه چهار تخته جکوزی دار رویال می شود. این اتاق ها کاملا مجهز به امکانات رفاهی مرفه می باشند.

از مجله امکانات ایجاد شده در اتاق ها می توان به روم سرویس، حمام تمیز و بهداشتی، یخچال، لوازم بهداشتی برای هر فرد جداگانه، مبلمان، رخت آویز، مینی بار با هزینه، تلویزیون صفحه تخت، تلفن در اتاق، اینترت رایگان، صندوق امانات، چای ساز و .... اشاره کرد. شما عزیزان با اقامت در این هتل می توانید به راحتی از این امکانات بهره مند شوید.

رستوران های هتل رضوان خلیج فارس سرعین

هتل رضوان خلیج فارس شهر سرعین اردبیل دو رستوران عالی و فوق العاده را در خود ایجاد کرده است. این رستوران ها پرسنل عالی و سرآشپزان با تجربه و حرفه ای پذیرای مهمانان عزیز در این هتل می باشد. تنوع غذایی در منوی رستوران های این هتل باعث شده است تا شما با هر ذائقه و سلیقه ای بتوانید رضایت کامل را از چشیدن این غذاها به دست آورند.

رستوران مدرن و رستوران سنتی دو رستوران، در هتل رضوان خلیج فارس سرعین می باشند. رستوران مدرن هتل همانطور که از نامش پیداست در منوی غذایی خود نیز انواع غذاهای بروز ایرانی و فرنگی را جای داده است. این رستوران در طبقه دوم هتل قرار دارد که ظرفیتی بالغ بر 180 نفر را دارا می باشد. منوی غذایی این رستوران به صورت انتخابی قابل سفارش است. ما می توانید به همراه خانواده  عزیزان خود از غذاهای لذیذ و با کیفیت این رستوران نهایت لذت را ببرید.

رستوران سنتی در هتل جذاب رضوان خلیج فارس سرعین انواع غذاهای سنتی و اصیل ایرانی را به مهمانان این هتل ارائه می دهد. غذاهای داخل منوی این رستوران با مواد اولیه با کیفیت و تازه توسط سرآشپزان با تجربه و حرفه ای طبخ می گردد. برای استفاده از این رستوران می توانید به طبقه پنجم هتل مراجعه کنید. ظرفیت 200 نفری رستوران پاسخگوی مهمانان عزیز در هتل خواهد بود. بهترین غذاهای سنتی را با منوی انتخابی در رستوران سنتی هتل رضوان خلیج فارس تجربه کنید.  

کافی شاپ هتل رضوان خلیج فارس یک فضای دنج و فوق العاده برای گذراندن ساعاتی بی دغدغه شما عزیزان می باشد. آن دسته از مهمانانی که علاقه مند به گذراندن اوقات فراغت خود در فضایی آرام هستند می توانند به این مکان مراجعه کنندو نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های متنوع، کیک های خوشمزه و ... در این کافی شاپ سرو می شود و شما می توانید از صرف آن نهایت لذت را ببرید.

امکانات و خدمات فوق العاده و کامل در هتل رضوان خلیج فارس سرعین

هتل دیدنی رضوان خلیج فارس سرعین امکانات مرفه و بی نظیری را برای رضایت مهمانان و رفاه هرچه بیشتر شما عزیزان فراهم کرده است. وجود این امکانات باعث شده است تا اکثر مهمانان این هتل با خشنودی و رضایت کامل هتل را ترک کنند. بنابراین جای هیچگونه نگرانی وجود نخواهد داشت زیرا اقامت در این هتل و استفاده از خدمات و امکانات عالی بدون شک شما را از هر چیزی بی نیاز خواهد کرد.

امکانات هتل رضوان خلیج فارس سرعین شامل کتابخانه، تاکسی سرویس، ترانسفر رف و برگشت با هزینه اضافه، سونا، اتاق چمدان، لابی، فکس، آسانسور، صندوق امانات،چایخانه سنتی، خدمات تهیه بلیط، پذیرش 24 ساعته، نماز خانه، کافی شاپ و .... می شود. شما می توانید کودکان خود را در قسمت خدمات نگهداری از کودکان بسپارید و با خیالی آسوده به کار های خود برید.

این هتل سرعین دارای یک استخر مجهز با سونا و جکوزی است. مهمانان مقیم در هتل می توانند به صورت رایگان از این استخر استفاده کنند. همچنین این هتل برای انجام و برگزاری همایش ها و مراسمات اجتماعی مهمانان خود سالن کنفرانس و سالن اجتماعات را ایجاد کرده است. سالن کنفرانس هتل در طبقه پنج قرار گرفته است و با گنجایشی حدود 150 نفر مناسب برای برگزاری همایش ها و جلسات شما عزیزان می باشد. این سالن امکانات بروز و مدرن را در خود ایجاد کرده تا مهمانان بدون بروز مشکلی بتوانند از آن بهره من شوند.

سالن اجتماعات هتل رضوان خلیج فارس سرعین در طبقه همکف این هتل قرار گرفته است. این سالن حدود 220 نفر ظریفیت دارد که مناسب برای برگزاری مراسمات اجتماعی مهمانان می باشد. این سالن نیز بسیار مجهز و بروز می باشد که جای هیچگونه کمبودی برای شما نخواهد گذاشت. ویدئو پروژکتور، خدمات صوتی و تصویری، نورپردازی عالی، میان وعده از جمله این امکانات می باشند. بدون شک این هتل اقامتی به یاد ماندنی و خاطره انگیز را برای شما و عزیزانتان به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.