هتل صحت سرعین

3.2 از 5
خوب 1 نظر

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
نمازخانه
فضای سبز

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان دانش، خیابان تختی
آب گرم بش باجیلار
2 دقیقه
13 دقیقه
1090 متر
مجتمع آبدرمانی سبلان
1 دقیقه
9 دقیقه
739 متر
مسجد جامع سرعین
2 دقیقه
13 دقیقه
1049 متر
تپه باستانی آناهیتا
3 دقیقه
15 دقیقه
1247 متر
روستای ویند کلخوران
6 دقیقه
58 دقیقه
4821 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل صحت سرعین، انتخابی مناسب برای آن دسته از گردشگرانی است که قصد دارند با حداقل هزینه ممکن در این شهر اقامت داشته باشند و چندان کیفیت و امکانات هتل سرعین برای آن ها اهمیتی ندارد. این هتل در سال 1390 به بهره برداری رسیده و در سال 1393 به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته است که به نوعی، بنایی نوساز و مناسب دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل صحت، همراه پرشین هتل باشید.

چند اتاق در هتل صحت سرعین وجود دارد؟

تعداد اتاق های هتل صحت سرعین بسیار محدود است، به گونه ای که می توان گفت در این هتل تنها 18 واحد اقامتی ایجاد شده که تمامی در 5 طبقه ساختمانی گنجانده می شوند. این اتاق ها بر اساس ظرفیت خود دسته بندی می شوند که تا تعداد 4 نفر را در خود پذیرا هستند. تمامی این اتاق ها، هم از فضایی مرتب برخوردار هستند و هم امکاناتی مناسب را در خود ایجاد کرده اند که از چند نمونه این امکانات می توان به تلویزیون، مبلمان راحتی، حمام، سرویس بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش، بالکن و ... اشاره نمود. 

امکانات هتل صحت سرعین

هتل ارزان صحت سرعین یک هتل دو ستاره است و نمی توان چندان انتظارات بالایی از امکانات این هتل داشت. با این حال مدیریت محترم این هتل تمامی تلاش خود را در راستای جلب رضایت مهمانان انجام داده و امکاناتی مناسب را همراه با خدمات خوب پرنسل در اختیار گردشگران قرار می دهد. پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور، فضای سبز، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس و ... از جمله امکاناتی هستند که در این هتل ایجاد شده اند.

البته نا گفته نماند که هتل صحت در سرعین، فاقد رستوران در فضای خود است که در واقع می توان این موضوع را یکی از بزرگترین ضعف های این هتل دانست. با این وجود کافی شاپ هتل با فضایی مناسب و منوی برگفته از عصرانه های سبک، نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های خوشمزه، شیک و ... در اختیار شما قرار دارد و می توانید از آن استفاده نمایید. 

موقعیت مکانی هتل صحت سرعین

هتل محبوب صحت سرعین در خیابان دانش، خیابان تختی قرار گرفته است که می توان گفت بیشتر گردشگران به منظور موقعیت مکانی مناسب این هتل، آن را به عنوان مقصدی برای اقامت خود مورد انتخاب قرار می دهند. شما می توانید به راحتی به این هتل دسترسی پیدا کنید و استراحتی ارزان قیمت و راحت را سپری نمایید. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارامش فوق العاده ای داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.