هتل آپارتمان قهوه سوئی سرعین

3.2 از 5
خوب 1 نظر

امکانات و ویژگی ها

رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
سونا
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
استخر
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : چهارراه قهوه سویی
آب گرم بش باجیلار
1 دقیقه
3 دقیقه
257 متر
مجتمع آبدرمانی سبلان
1 دقیقه
5 دقیقه
447 متر
مسجد جامع سرعین
0 دقیقه
5 دقیقه
418 متر
تپه باستانی آناهیتا
2 دقیقه
9 دقیقه
765 متر
روستای ویند کلخوران
7 دقیقه
63 دقیقه
5236 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان قهوه سوئی سرعین در واقع یکی از بهترین هتل آپارتمان های این شهر است که گاهی حتی با برخی از هتل های سرعین هم رقابت و برابری می کند. این هتل در سال 1391 احداث گردیده و اگرچه زمان زیادی از افتتاح اولیه آن نگذشته است، اما مدیریت محترم هتل در 1396 تصمیم به بازسازی گرفته و با توجه به این موضوع، فضایی بسیار زیبا و لوکس دارد.

اتاق های هتل آپارتمان قهوه سوئی سرعین

هتل آپارتمان قهوه سوئی سرعین در 5 طبقه ساختمانی بنا شده که در بین این طبقات، حدود 29 واحد اقامتی را ایجاد کرده است. واحد های این هتل براساس ظرفیت دسته بندی می شوند و به صورت آپارتمانی ارائه می شوند که علاوه بر امکانات عادی، تمامی دارای خواب و امکان پخت و پز در فضای خود می باشند. 

در برخی از واحد های هتل آپارتمان محبوب قهوه سوئی سرعین، بالکن هم ایجاد شده که همین موضوع، گاهی باعث مشاهده اختلاف قیمت در میان آن ها می شود. شما می توانید با وجود امکانات رفاهی همچون سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، چای ساز، مبلمان راحتی، تلویزیون و .... اقامتی راحت و آرامش بخشی را در این هتل سپری نمایید.

امکانات هتل آپارتمان قهوه سوئی سرعین

هتل آپارتمان جذاب قهوه سوئی سرعین بیش از انتظارات گردشگران امکانات را در خود ایجاد کرده است که باعث شده تا کنون هیچ فردی از این هتل ناراضی خارج نشود. شما می توانید با انتخاب این هتل به عنوان مقصدی برای اقامت در شهر سرعین، از امکانات همچون مجموعه آبی همراه با سونا، جکوزی و خدمات ماساژ برخوردار شوید.

ضمن اینکه امکانات رفاهی کامل توسط پرسنل مجرب و خوش برخورد هتل سه ستاره آپارتمان قهوه سوئی سرعین به گردشگران ارائه می شود. از جمله این امکانات می توان به لاندری، خدمات خانه داری، پذیرش 24 ساعته، چایخانه سنتی، آسانسور، تاکسی سرویس، مینی بار با هزینه، کافی شاپ، پارکینگ و .... اشاره نمود. 

رستوران هتل آپارتمان قهوه سوئی سرعین

هتل آپارتمان قهوه سوئی در سرعین اگرچه در اتاق های خود امکان پخت و پز را برای گردشگران فراهم کرده است، اما گاهی برخی از افراد مایل به صرف غذا در واحد خود و پخت آن نیستند. در این صورت رستوران هتل با کیفیتی بالا در اختیار آن ها قرار دارد که می تواند در وعده های مختلف از شبانه روز، پاسخگوی آن ها باشد. این رستوران با ظرفیت 400 نفر در طبقه همکف هتل قرار گرفته و پذیرایی عالی را از شما عزیزان به عمل می آورد. 

آدرس هتل آپارتمان قهوه سوئی سرعین کجاست؟

هتل آپارتمان قهوه سوئی دسترسی بسیار راحتی دارد که شما می توانید پس از ورود به شهر سرعین به راحتی به این هتل بروید و استراحت پس از سفر را انجام دهید. این هتل همانطور که از نامش هم پیدا است، در چهار راه قهوه سویی سرعین قرار گرفته و آماده پذیرایی از شما مسافران ارجمند می باشد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.