هتل نوید ساری

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل نوید ساری در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های ساری را مشاهده کنید.

لیست هتل های ساری
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در لابی
تلویزیون معمولی
سالن همایش
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
بیلیارد

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : کیلومتر ۴ جاده ی ساری به قائمشهر
مسجد جامع بزرگ ساری
9 دقیقه
117 دقیقه
9711 متر
امامزاده زین العابدین
8 دقیقه
115 دقیقه
9567 متر
برج سلطان زین العابدین
7 دقیقه
115 دقیقه
9600 متر
کاروانسرای حضرت
8 دقیقه
117 دقیقه
9782 متر
خانه تاریخی سردار جلیل
7 دقیقه
117 دقیقه
9730 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل نوید ساری واقع در 4 کیلومتری جاده ساری –قائمشهر در سال 1387 افتتاح و شروع به کار کرده است و پس از آن در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل یکی از هتل های ساری با لِول چهار ستاره می باشد که با امکاناتی مجهز و قیمت نسبتا مناسب، آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد. 

هتل نوید ساری دارای لابی زیبا و مجهزی است که شما می توانید تا زمان تحویل اتاق، در این لابی به گفت و گو و یا استراحتی کوتاه بپردازید. اگر به دنبال اقامت در یک هتل 4 ستاره هستید و قصد دارید تا از امکانات ویژه استفاده نمایید، همراه ما در ادامه مطلب باشید. 

اتاق های هتل نوید ساری

هتل جذاب نوید ساری در 6 طبقه بنا و دارای 180 اتاق مجهز به امکانات رفاهی می باشد. از نکات مثبت راجب اتاق های این هتل می توان به فضای دلباز و متراژ مناسب آن ها اشاره نمود که حتی در عکس های موجود هم قابل مشاهده می باشد. با این حال این هتل دارای اتاق خاص و یا لوکس نیست و تمامی اتاق ها بر اساس ظرفیت دسته بندی شده اند.

اما از نظر امکانات رفاهی، کمبودی در اتاق های هتل لوکس نوید ساری دیده نمی شود. امکاناتی نظیر سیستم نهویه مطبوع، سیستم، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مبلمان راحتی، چای ساز، مینی بار و ... در تمامی این اتاق ها ایجاد شده اند. شما می توانید استراحتی دلنشین را سپری نمایید.

امکانات هتل نوید ساری 

هتل نوید در ساری، با وجود قیمت پایین تر نسبت به دیگر هتل های چهار ستاره در این شهر، امکانات مناسبی را ایجاد کرده که با کیفیتی مناسب در اختیار مهمانان مقیم در این هتل قرار می گیرند. به عنوان مثال از جمله امکانات ویژه هتل می توان به استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، کافی شاپ و ... اشاره نمود. 

در هتل زیبای نوید ساری، پرسنل بسیار خوش برخورد و مجربی وجود دارد که تمام تلاش خود را در راستای جلب رضایت شما گردشگران عزیز می کنند. اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، لابی مجهز، ترانسفر، آسانسور، فضای سبز و ... از جمله امکانات داخل این هتل می باشند. ضمن اینکه این هتل دارای یک سالن کنفرانس، برای انجام جلسات مهمانان وجود دارد. 

رستوران هتل نوید ساری

در طبقه همکف هتل نوید، یک رستوران شیک و زیبا ایجاد شده است که مهمانان می توانند برای صرف غذا در وعده های مختلف به این رستوران مراجعه نمایند. منوی غذایی سرشار از غذاهای دریایی و ایرانی متنوع، با کیفیتی بالا و طعمی لذیذ در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. منوی این رستوران به صورت باز ارائ می شود و تا ظرفیت 200 نفر را پاسخگو است. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارامش فوق العاده ای داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.