هتل مهیاد رودسر

4.6 از 5
عالی 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل مهیاد رودسر در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های رودسر را مشاهده کنید.

لیست هتل های رودسر
آپارتمان یکخوابه دونفره پنچاه متری
اقامت با اقامت تک
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه چهار نفره پنچاه متری
اقامت با اقامت تک
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ در هتل
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
آشپزخانه در سوپیت
تلویزیون ال سی دی
تلویزیون معمولی
روم سرویس 24 ساعته

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : رودسر، بلوار شهدا، خیابان عابدینی 2 خزر 9

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان مهیاد رودسر تازه 3 سال می باشد که فعالیت خود را در عرصه هتل داری آغاز نموده است. از این رو می توان گفت این هتل به نوعی یکی از نوساز ترین هتل های رودسر محسوب می شود. آدرس هتل در بلوار شهدا، خیابان عابدینی دوم، خرز نهم واقع شده و فاصله نزدیکی تا ساحل دریا دارد. اگر به دنبال یک هتل گزینه مقرون به صرفه برای اقامت در شهر زیبای رودسر هستید، همراه ما در ادامه مطلب باشید. 

اتاق های هتل آپارتمان مهیاد رودسر 

هتل آپارتمان مهیاد رودسر در 2 طبقه ساختمانی بنا شده که با 12 واحد اقامتی، پذیرای گردشگران عزیز می باشد. اتاق های این هتل اگرچه پز زرق و برق و شیک نیستند، اما با ویوی زیبا رو به دریا، حسی دلنشین را در هنگام اقامت به شما منتقل می کنند. 

تمامی این اتاق ها به صورت آپارتمانی طراحی شده اند که متراژ بالایی داشته و مناسب برای اقامت خانواده های عزیز می باشند. از مزیت های واحد های آپارتمانی، وجود اتاق خواب و آشپرخانه با لوازم پخت و پز است که راحتی بیشتری نسبت به هتل ها دارند. از جمله امکانات این اتاق ها نیز می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی؛ یخچال، مبلمان راحتی، روم سرویس و ... اشاره نمود. 

امکانات هتل آپارتمان مهیاد رودسر

هتل مهیاد رودسر به عنوان یک هتل آپارتمان، فاقد رستوران می باشد. چرا که در اتاق های خود امکان پخت و پز را ایجاد کرده است. اما اگر تمایل به طبخ غذا در واحد خود را نداشتید، می توانید به نزدیک ترین رستوران به هتل مراجعه نمایید. در مجموع این هتل از نظر امکانات محدود است، اما با این وجود در حد لِول خود خدماتی مناسب را ارائه می دهد. 

به عنوان مثال امکانات این هتل شامل پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، لابی مجهز، خدمات خانه داری و ... می شوند. پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 30 خودرو هم به صورت رایگان در اختیار مهمانان مقیم در هتل قرار دارد. 

موقعیت مکانی هتل 

اگرچه هتل آپارتمان مهیاد رودسر یک هتل لوکس نیست، اما بدون شک هنگام اقامت بیشتر از یک هتل لوکس حس دلنشینی را به شما منتقل می کند. چرا که این هتل با موقعیت مکانی عالی که دارد، چشم اندازی فوق العاده از ساحل خزر و طبیعت سر سبز شمال کشور را ایجاد کرده است. قطعا با اقامت در یک هتل این چنین، روح شما سرشار از سرزندگی خواهد شد و مدتی دور از شلوغی های شهری به سر می برید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.6 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

خیلیی هتل خوبی بودش

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.