هتل رنگین کمان خرم آباد

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل رنگین کمان خرم آباد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های خرم آباد را مشاهده کنید.

لیست هتل های خرم آباد
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
اتاق چمدان
پارک کودکان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان شهدای شرقی، نبش خیابان معلم، چهار راه رنگین کمان
پارک جنگلی مخمل کوه
20 دقیقه
192 دقیقه
15984 متر
شهربازی کیو
4 دقیقه
33 دقیقه
2775 متر
دریاچه کیو
4 دقیقه
30 دقیقه
2474 متر
ورزشگاه تختی خرم‌آباد
4 دقیقه
21 دقیقه
1761 متر
گرداب سنگی
3 دقیقه
15 دقیقه
1278 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل رنگین کمان خرم آباد لول 4 ستاره را به خود اختصاص داده و در سال 1392 آغاز به کار کرد. هتل رنگین کمان خرم آباد در 9 طبقه با ده هزار متر زیر بنا ساخته شده است و دارای 42 اتاق می باشد. این هتل به دلیل کیفیت بالایی که دارد، یکی از هتل های لوکس خرم آباد معرفی می شود که گزینه عالی برای اقامتی راحت و دلنشین خواهد بود. 

هتل رنگین کمان خرم آباد هتلی مجلل با تجهیزات لوکس و شیک است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. این هتل با تجهیزات کاملی اتاق هایش را رزرو می کند و از مدیریت خوبی برخوردار است چراکه درصد رضایت مندی گردشگران از این هتل به بالاترین حد ممکن می رسد.

اتاق های هتل رنگین کمان خرم آباد

هتل لوکس رنگین کمان خرم آباد دارای اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت دونفره می باشد و طبق ظرفیت این اتاق ها مهمان پذیرش می کند. این هتل در مجموع 42 واحد اقامتی را در خود ایجاد کرده است که هرکدام با دیزاینی شیک و زیبا طراحی شده اند و امکاناتی مجهز دارند. شما می توانید در نهایت آرامش در اتاق های این هتل اقامت داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید. 

یکی از دلایلی که باعث جذب گردشگران به سمت هتل زیبای رنگین کمان خرم آباد می شود، قیمت مناسب اتاق های آن است که به نسبت یک هتل چهار ستاره، مقرون به صرفه در نظر گرفته شده اند. از جمله امکاناتی که در این اتاق ها وجود دارد نیز می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مبلمان راحتی، یخچال، آشپزخانه، چای ساز، روم سرویس و ... اشاره نمود.

امکانات هتل رنگین کمان خرم آباد

هتل رنگین کمان در خرم آباد به سبب کیفیت و امکانات مناسبی که دارد، مفتخر به دریافت عنوان چهار ستاره شده است. از این رو می توان گفت در این هتل امکانات رفاهی مناسبی ارائه می شود که رفاه شما را در طول اقامت تضمین می کنند. علاوه بر امکانات و خدمات عمومی نیز این هتل دارای سالن کنفرانس با ظرفیت 50 نفر و امکاناتی نظیر ویدئو پروژکتور، خدمات صوتی و تصویری، نورپردازی و میان وعده می باشد که در صورت نیاز در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت.

امکانات و خدمات هتل چهار ستاره رنگین کمان خرم آباد شامل پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور، آتلیه، فروشگاه، اتاق سیگار، تاکسی سرویس، خدمات برای معلولین، پارکینگ، پارک کودک، لابی مجهز، وای فای رایگان، گیم نت و ... می شوند. همچنین این هتل یک گشت نیم روزی برای بازدید از جاذبه های شهر خرم آباد را ایجاد کرده است. 

در طبقات چهارم تا ششم مجتمع تجاری هتل رنگین کمان وجود دارد که ای امر سبب راحتی و آسایش مهمانان هتل شده است، مهمانان هتل می توانند با خیال راحت در این طبقات به خرید سوغاتی و لوازم مورد نیاز خود بپردازند. از این رو اگر زمان کافی برای گشت در بازار های خرم آباد را نداشتید، این فروشگاه ها فرصتی عالی برای شما می باشند. 

رستوران هتل رنگین کمان خرم آباد

رستوران هتل محبوب رنگین کمان خرم آباد در طبقه 9 ساخته شده و به رستوران گردان با ظرفیت 179 نفر معروف است. این رستوران با تازه ترین اقلام به کیفیت غذاهای خود می افزاید و بهترین غذاهارا طبخ کرده، سرو می کند. رستوران گردان با پختن غذاهای محلی مربوط به شهر خرم آباد میهمانان خود را سورپرایز می کند.

به دلیل وجود رستوران در آخرین طبقه هتل رنگین کمان شهر خرم آباد چشم اندازی فوق العاده از شهر زیبای خرم آباد را می توان دید. با دیدن این مناظر طعم غذا دلنشین تر و میزان رضایت مندی از هتل رنگین کمان را افزایش می دهد. از این نما می توانید قلعه باستانی فلک الافلاک را به وضوح با چشم خود ببینید.

گردشگران می توانند با میل کردن وعده ای غذا خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنند. در قسمت دیگر بام هتل رنگین کمان رستوران دیگری وجد دارد که به رستوران تابستانه مشهور است. این رستوران آلاچیق هایی برای صرف غذا تدارک دیده وبرای بهتر کردن مناظر آب نمایی خود نمایی می کند که به زیبایی رستوران افزوده است.

موقعیت مکانی هتل رنگین کمان خرم آباد

هتل رنگین کمان خرم آباد در خیابان شهدای شرقی، نبش خیابان معلم، چهار راه رنگین کمان واقع گردیده است که فاصله اندکی تا جاذبه های شهر خرم آباد دارد. به عنوان مثال از جمله این جاذبه ها که شما می توانید با اقامت در هتل رنگین کمان به راحتی از آن ها دیدن کنید شامل قلعه فلک الافلاک، پارک زیبا کنار، گرداب سنگی، دریاچه کیو وپارک صخره ای می شوند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارامش فوق العاده ای داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.