هتل آپارتمان ایرانیان تبریز

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان ایرانیان تبریز در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تبریز را مشاهده کنید.

لیست هتل های تبریز
آپارتمان دو خوابه چهار نفره
اقامت با اقامت تک
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دو خوابه شش تخته
اقامت با اقامت تک
6 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه خوابه هفت تخته
اقامت با اقامت تک
7 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت 3 خوابه هشت تخته
اقامت با اقامت تک
8 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
صندوق امانات
مینی بار
صندوق امانات در لابی
تاکسی سرویس
کافی نت
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان آبرسان، هفت تیر، نبش کوچه لطفعلی زاده، پلاک ۱

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان ایرانیان تبریز اگرچه جزء هتل های تبریز محسوب نمی شود، اما از نظر نظافت و تمیزی در حد یک هتل می باشد. این هتل تبریز با ساختمانی 5 طبقه دارای 15 اتاق است که در سال 97 ساخته شده است. در واقع گردشگرانی که به صورت خانوادگی به شهر تبریز سفر کرده اند و به دنبال محلی برای اقامت هستند که هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت مناسب باشد، می توانند این هتل آپارتمان را در لیست انتخاب های خود قرار دهند. 

هتل آپارتمان ایرانیان تبریز در خیابان آبرسان، خیابان هفت تیر، نبش کوچه لطفعلی زاده پلاک 1 واقع شده است که از نظر موقعیت مکانی نیز، مناسب و رضایت بخش می باشد. با ورود به این هتل آپارتمان لابی را مشاهده می کنید که مجهز به امکانات رفاهی همچون تلویزیون، مبلمان، دستگاه واکس کفش، سیستم خوشبو کننده هوا و ... مجهز می باشد. شما می توانید زمان انتظار برای تحویل اتاق خود را در این لابی به استراحت بپردازید.

اتاق ها و امکانات هتل آپارتمان ایرانیان تبریز

هتل آپارتمان ایرانیان در تبریز ۱۵ اتاق خود را که بسیار دلباز و تمیز هستند، به امکانات رفاهی خوبی مجهز نموده است. سرویس بهداشتی ایرانی فرنگی، چای ساز، اتو، حمام، ملزومات بهداشتی، آشپزخانه، لوازم کامل آشپزی، گاز، یخچال و ... از جمله امکانات داخل اتاق ها هستند.

همچنین هتل ایرانیان تبریز از امکانات خوبی نظیر پارکینگ روباز و سر پوشیده، آسانسور، تاکسی سرویس، لاندری، سیستم اطفاء و اعلان حریق و... برخوردار است. از دیگر امکانات و خدمات این هتل آپارتمان تبریز می توان به رمپ و خدمات ویژه جانبازان و معلولین اشاره کرد.

رستوران هتل آپارتمان ایرانیان تبرز

با وجود اینکه در اتاق های هتل آپارتمان ایرانیان امکان پخت و پز ایجاد شده است، اما با این حال این هتل دارای یک رستوران هم می باشد که مهمانانی که تمایل به طبخ غذا در داخل واحد خود را ندارند، در وعده های مختلف به این رستوران مراجعه نمایند. رستوران هتل که بیشتر شبیه به صبحانه خوری است دارای ظرفیت 20 نفر می باشد که با غذاهایی با کیفیت، پذیرای گردشگران عزیز خواهد بود.

مکان های نزدیک به هتل آپارتمان ایرانیان تبریز

هتل آپارتمان نوساز ایرانیان تبریز با توجه به موقعیت مکانی خوبی که دارد به اماکنی همچون موزه شهر، پارک باغلار تبریز، ایستگاه اتوبوس، مقبره الشعراء و خانه مشروطه بسیار نزدیک است که دسترسی شما به ابنیه های ذکر شده را آسان می کند. اگر می خواهید اقامتی ارزان داشته باشید بهترین گزینه این هتل آپارتمان تبریز می باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.