هتل بین المللی شهریار تبریز

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل بین المللی شهریار تبریز در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تبریز را مشاهده کنید.

لیست هتل های تبریز
یک تخته دیلاکس
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
3,200,000 8%
قیمت 1 شب 2,947,000 تومان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
4,500,000 15%
قیمت 1 شب 3,847,000 تومان
سوئیت دیپلمات
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
5,000,000 13%
قیمت 1 شب 4,397,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
7,000,000 9%
قیمت 1 شب 6,397,000 تومان
سوئیت پرزیدنتال یکخوابه (دو تخته دبل)
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
8,600,000 5%
قیمت 1 شب 8,197,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
سونا
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
استخر
نمازخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : ابتدای بلوار ائل گلی
فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز
15 دقیقه
212 دقیقه
17695 متر
سیودلوغ
30 دقیقه
170 دقیقه
14152 متر
مقبرة الشعرا
8 دقیقه
101 دقیقه
8443 متر
موزه قاجار- خانه امیرنظام گروسی
8 دقیقه
98 دقیقه
8162 متر
موزه محرم
9 دقیقه
106 دقیقه
8831 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل شهریار تبریز یکی از برترین هتل های تبریز است که در منطقه ای با آب و هوایی ییلاقی واقع شده است. این هتل در منطقه ائل گلی تبریز قرار گرفته و به پارک جنگلی ائل گلی نیز نزدیک می باشد. این هتل در سال 1386 ساخته شده و طی سال های گذشته مورد بازسازی قرار گرفته است.

هتل شهریار تبریز جهت بهبود کیفیت خدمات و امکانات هتلداری خود در سال 1396 بازسازی های خوبی را انجام داد تا میهمانان رفاه بیشتری را با اقامت در این هتل تبریز تجربه کنند. ساختمان هتل دارای 10 طبقه ساختمانی بوده که 202 اتاق در جای جای این طبقات قرار دارند.

این هتل تبریز با رعایت استانداردهای هتلداری، بین المللی ساخته شده و دارای لابی بسیار مجللی است که با امکانات رفاهی خوبی مانند سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان لوکس و ... مجهز شده است تا در بدو ورود میهمان به هتل، آسایش آنان فراهم باشد.

اتاق های هتل شهریار تبریز

هتل ذکر شده 202 اتاق دارد که به پلن آن به سوئیت های 1 خوابه پرزیدنتال، سوئیت جونیور، سوئیت دیپلمات، سوئیت اگسکیوتیو، اتاق 1 تخته، 2 تخته و 3 تخته دسته بندی می شوند. در داخل تمامی اتاق های هتل امکانات رفاهی مانند حمام، ملزومات بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، دمپایی، و ... تعبیه شده است.

سوئیت پرزیدنتال

در این سوئیت که یکی از بزرگ ترین اتاق های هتل به شمار می رود سرویس بهداشتی مجزا مانند حمام و دستشویی در اتاق خواب و سالن پذیرایی وجود دارد. این اتاق بیشتر برای خانواده های پر جمعیت و جلسه های کاری بسیار مورد رزرو قرار می گیرد زیرا دارای 2 اتاق خواب می باشد.

سوئیت دیپلمات

وسیع ترین سوئیت در این هتل تبریز، سوئیت دیپلمات می باشد. اتاق خواب مجزا، یک سالن نشیمن فوق العاده مدرن همراه پنجره هایی بزرگ، 2 سرویس بهداشتی مجزا در داخل اتاق و پذیرایی، امکانات چای و قهوه، اینترنت رایگان و ... از جمله ویژگی های این سوئیت می باشد. این سوئیت هم برای هیات های کاری و خانواده های پر جمعیت توصیه می شود.

سوئیت اگسکیوتیو

در این سوئیت زیبا و مدرن شما از فضایی خاص برخوردار خواهید شد. در این سوئیت جذاب یک آشپزخانه همراه تجهیزت، تلویزیون، میز کار، سالن نشیمن و ... را خواهید دید. تم اتاق به رنگ طلایی و سفید بوده و تمامی امکانات دیگر سوئیت های لوکس در این سوئیت اکسکیوتیو هم طراحی شده است.

امکانات هتل شهریار تبریز

از امکاناتی که در این هتل تبریز به میهمان ارائه می شود می توان به مجموعه ورزشی و دیگر خدمات و امکانات هتل اشاره نمود که در عنوان های ذیل ذکر می شود.

مجموعه ورزشی

در سالن تناسب اندام هتل می توانید عضلات خود را قوی کنید و پس از آن برای آب تنی سری به استخر هتل بزنید. برای رهایی از گرفتگی عضلات می توانید به جکوزی رفته و برای دفع سموم بدن به قسمت سونای هتل مراجعه نمایید. سالن ماساژ هم برای رفع درد های عضلانی به میهمانان توصیه می شود.

رستوران

هتل شهریار تبریز رستورانی دارد که از فضایی فوق العاده لوکس و مدرن برخوردار بوده و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، فست فود، دریایی و گیاهی را طبخ می کند. رستوران هتل با بهره گیری از سرآشپزهای مجرب توانسته است با کیفیتی بالا غذاهای خود را به میهمانان ارائه کند. منوی رستوران هتل به صورت بوفه سلف سرویس می باشد.

سالن همایش و تالار عروسی

از جمله دیگر امکانات هتل می توان به تالار عروسی و سالن همایش هتل اشاره نمود. در تمامی این سالن ها پیشرفته ترین امکانات صوتی و تصویری، مبلمان اداری و مجلسی و ... تعبیه شده است. با برگزاری مراسم های عروسی خود می توانید خاطره ای ماندگار را در ذهن خود رقم بزنید.

دیگر امکانات هتل

اتاق بازی کودک، لاندری، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، اینترنت رایگان، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات و ... از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره تبریز هستند. شما می توانید با پرداخت هزینه ای معقول در یک هتل مجلل و لوکس اقامتی مقرون به صرفه را تجربه کنید.

اماکن نزدیک به هتل

این هتل تبریز به دلیل موقعیت مکانی خوب خود توانسته است به اماکنی نظیر پارک ائل گلی، بازارهای تجاری، ایستگاه قطار شهری و ... نزدیک باشد. همین عوامل باعث شده تا دسترسی آسان مسافران به اقصی نقاط شهر تبریز بدون دغدغه انجام پذیرد. جهت رزرو این هتل مجلل و بین المللی با شماره های درج شده بر روی سایت تماس حاصل فرمایید.

هتل شهریار تبریز چه امکاناتی ارائه می دهد؟

از امکانات خاص هتل شهریار تبریز می توان به مجموعه آبی، سالن تناسب اندام، اتاق بازی کودک، نمازخانه، اینترنت رایگان، پارکینگ،

هتل شهریار تبریز چه مقدار هزینه برای اقامت می گیرد؟

هزینه هر شب اقامت در این هتل تبریز بسیار مناسب بوده که قیمت آن از شبی 600 هزار تومان شروع و تا شبی 3 میلیون هم ادامه می یابد البته این هزینه ها در زمان های مختلف تغییر خواهد کرد.

آدرس این هتل کجاست؟

این هتل تبریز در ابتدای بلوار ائل گلی قرار گرفته است.

این هتل به چه مکان هایی نزدیک است؟

پارک ائل گلی، کوه عینالی تبریز، تله کابین تبریز و ... از جمله مکان هایی می باشند که در نزدیکی هتل واقع می باشند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.