هتل لاله پارک تبریز

3.2 از 5
خوب 4 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل لاله پارک تبریز در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تبریز را مشاهده کنید.

لیست هتل های تبریز
دلوکس یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
4,427,500 8%
قیمت 1 شب 4,097,000 تومان
دلوکس دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
5,692,500 8%
قیمت 1 شب 5,247,000 تومان
سوئیت جونیور دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
8,222,500 9%
قیمت 1 شب 7,497,000 تومان
سوئیت اکسکیوتیو دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
9,614,000 9%
قیمت 1 شب 8,797,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
استخر
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
مناسب معلولین
سونا
سالن بدنسازی
ماساژ
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده، جنب مرکز خرید لاله پارک
فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز
17 دقیقه
205 دقیقه
17060 متر
سیودلوغ
26 دقیقه
119 دقیقه
9920 متر
مقبرة الشعرا
9 دقیقه
81 دقیقه
6753 متر
موزه قاجار- خانه امیرنظام گروسی
9 دقیقه
77 دقیقه
6446 متر
موزه محرم
11 دقیقه
99 دقیقه
8247 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل لاله پارک تبریز از تاپ ترین هتل های 5 ستاره و لوکس این شهر است که در سال 1395 افتتاح شده است. این هتل از نظر معماری و ساختمان بسیار زیبا بوده و هیچ کدام از هتل های تبریز به گرد پای آن هم نمی رسد.  این هتل زیر مجموعه هتل های زنجیره ای کایا ترکیه می باشد.

هتل لاله پارک تبریز 220 اتاق متنوع و لوکس دارد که در 14 طبقه ساختمانی قرار گرفته اند و با امکانات رفاهی بسیار عالی مهیای میهمانان گرانقدر شده است. امکانات این هتل فراتر از تصور میهمانان است که البته قابل ذکر است، موقعیت مکانی این هتل و نزدیکی آن به بزرگراه بیشتر مناسب افرادی است که با خودرو شخصی سفر می کنند یا برای استفاده از تاکسی مشکلی ندارند.

اتاق های هتل لاله پارک تبریز

هتل لاله پارک تبریز 220 اتاق دارد که به پلن های سوئیت جونیور، سوئیت اگزکیوتیو، اتاق 2 تخته لوکس و ... دسته بندی می شوند. این تنوع اتاق ها باعث می شود تا میهمانان با هر سلیقه ای بتوانند در اتاق های این هتل تبریز اقامت داشته باشند. تمیزی و نظافت اتاق ها به صورت روزانه انجام می شود.

این هتل تبریز در داخل اتاق های خود امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، تلفن، آباژور، حمام، لوازم شخصی بهداشتی و ... را تدارک دیده تا میهمانان آسایش و رفاه کاملی را تجربه کنند. نا گفته نماند در داخل برخی اتاق های هتل وان جکوزی نیز وجود دارد.

سوئیت جونیور

سوئیت جونیور هتل دارای 62 متر مربع مساحت می باشد که بهترین پیشنهاد ما به زجین جوان برای ماه عسل است. از امکانات داخل این اتاق می توان به سیستم بیدار باش، سیستم سرمایشی و گرمایشی، اینترنت رایگان، سیستم اعلام حریق و صبحانه رایگان می باشد. توجه داشته باشید در این اتاق وان جکوزی وجود دارد.

سوئیت اگسکیوتیو

در این سوئیت هتل لاله پارک تبریز نیز امکاناتی همانند سوئیت جونیور وجود دارد. اما با این تفاوت که یک اتاق خواب مجزا همراه سرویس بهداشتی مجهز به وان در سوئیت اگسکیوتیو وجود درد. استفاده از مجوعه ورزشی و صبحانه بوفه هتل رایگان بوده و اینترنت رایگان هم در دسترس می باشد.

سوئیت رویال

مجلل ترین سوئیت در هتل ذکر شده، همین سوئیت رویال است که 163 متر مربع مساحت دارد. در این سوئیت میز نهارخوری 6 نفره، سالن پذیرایی، اتاق خواب، امکاناتی لوکس نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی، چای ساز، مبل ها و اکسسوری های خاص وجود دارد. این هتل اقامتی مجلل را به شما هدیه می دهد.

امکانات هتل لاله پارک تبریز

از امکانات هتل می توان به پارکینگ، خدمات لاندری، سیستم اعلان حریق، خدمات لاندری و ... اشاره کرد. در ادامه به شرح امکانات بیشتر این هتل تبریز خواهیم پرداخت.

رستوران هتل

لیست قیمت غذاهای هتل لاله پارک تبریز بالا بوده که البته نسبت به کیفیت و تنوع غذایی آن ارزشش را دارد. رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با کیفیت بسیار بالا توسط سرآشپزهایی ماهر تهیه و طبخ می کند. این کیفیت خوب و نظافت رستوران سبب رضایت خاطر میهمانان شده است.

منو رستوران این هتل تبریز انتخابی بوده که البته در برخی مواقع بوفه هم سرو می شود. اما صبحانه این هتل 5 ستاره تبریز بسیار متنوع بوده و شامل صبحانه های سرد و گرم می شود که با توجه به سلیقه میهمانان توسط آشپزهای موجود در رستوران طبخ می گردند.

مجموعه آبی و دیگر امکانات

از خاص ترین امکانات این هتل می توان به مجموعه آبی آن اشاره کرد. استفاده از مجموعه آبی، سونا، جکوزی و سالن تناسب اندام برای میهمانان هتل رایگان می باشد. سالن ماساژ هم با انواع ماساژ های تایلندی، شمع و سنگ در دسترس میهمانان می باشد. تایم استخر این هتل تبریز به گونه ای است که میهمانان باید به صورت مجزا از این مجموعه آبی استفاده نمایند.

سالن تناسب اندام هتل هم با امکانات پیشرفته در دسترس خواهد بود. سالن بیلیارد، سالن همایش و سمینار، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، بلمن و ... از جمله امکانات این هتل تبریز هستند. تایم استخر این هتل تبریز به گونه ای است که میهمانان باید به صورت مجزا از این مجموعه آبی استفاده نمایند.

اماکن نزدیک به هتل

این هتل تبریز در منطقه ای واقع شده که پارک جنگلی باغمیشه در نزدیکی آن قرار دارد. باغمیشه نام منطقه ای در تبریز است که به کوه عون علی (کوه عینالی) نزدیک است اما این منطقه بر روی گسل خطرناک و فعال شهر تبریز جای دارد. از دیگر جاذبه های تاریخی و مهم این شهر نزدیک به هتل ارگ علیشاه است.

ارگ علیشاه در سده 8 هجری و زمان ایلخانیان ساخته شده است که قصد آنان از احداث این بنا مسجد بوده که به دلایل نامعلومی نا تمام مانده است. اکنون در کنار این ارگ تاریخی، مسجد و یک مصلی ساخته شده است که جهت برگزاری نماز جمعه و مراسم های مهم استفاده می شود.

هتل لاله پارک تبریز چه امکانات ویژه ای دارد؟

از امکانات این هتل می توان مجموعه آبی، سالن تناسب اندام، پارکینگ، اینترنت، حمام های مجهز به وان در برخی اتاق ها و ... اشاره کرد

هر شب اقامت در هتل لاله پارک تبریز چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل لاله پارک تبریز از شبی 300 هزار تومان تا شبی 4 میلیون تومان می باشد.

آدرس این هتل کجاست؟

اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده، جنب مجتمع تجاری لاله پارک آدرس هتل می باشد.

این هتل به چه مکان هایی نزدیک است؟

کوه عینالی تبریز، پارک باغمیشه، مرکز خرید لاله پارک،تله کابین تبریز و ... از جمله مکان هایی هستند که در مجاورت و نزدیکی این هتل قرار دارند

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.3از 5
آرامش محیط 4.3از 5
کیفیت غذا 2از 5
موقعیت 3.3از 5
ارزش خرید 3.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 4 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

آخر شهریور ۱۴۰۲ اقامت داشتیم به مدت ۴ شب ولی نسبت به قیمت این هتل انتظار بیشتری داشتیم پشت در ها که توی دید نبود پر گرد و خاک بود .آسانسور پارکینگ هم خراب بود .فقط صبحانه ی خوبی داره

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

برای سومین مرتبه است که به این هتل می اییم این سری بشدت ازرفتارپرسنل پذیرش ناراضی هستیم پروازماساعت ۷صبح ازتهران بود تقریبا ساعت ۹رسیدیم هتل پذیرش هتل ازاینکه مانیم شارژراتاساعت تحویل قبول نگردیم بابرخورد غیرقابل قبول ودورازشان تحویل اتاق رادرحالی که اماده بودبه ساعت ۱۴موکول نموددرصورتیکه اگرنیم شارژراقبول میکردیم همان صبح اتاق اماده تحویل بود درصورتیکه همسرم به پذیرش گفت که بنده بیمارم وحالم خوب نیست اینست نحوه برخورد بایک جانباز خودتان قضاوت کنید.

تاریخ ورود : 1401/5/26
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام کارکنان هتل برخورد خوبی ندارن شاید آموزش برخود با مهمان را هنوز یاد نگرفتن

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

با سلام من چهار شب با خانواده ام بودیم. تجربه شخصی خودم رو در مقایسه با هتل‌های پنج ستاره دیگه ای که داشتم میتوانم تقریبا کامل ببین کنم. صبحانه خیلی ضعیف. به نسبت هزینه ای که پرداخت میشه اصلا خوب نیست. حتی نان تموم شد شارژ نشد و گفتن نیست به نظرم خیلی افته. فقط می تونم بگم در حد پنج ستاره نیست. آب استخر سرد بود. پروتکل بهداشتی که این خبری نیست واقعا. امیدوارم این نظرات کمک کننده برای کسانی باشه که می‌خوان این هتل رو انتخاب کنم.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.