هتل بهار رودسر

4.6 از 5
عالی 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل بهار رودسر در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های رودسر را مشاهده کنید.

لیست هتل های رودسر
اتاق دوتخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,309,563 31%
قیمت 1 شب 908,000 تومان
سوئیت یک خوابه سه نفره
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
2,173,500 31%
قیمت 1 شب 1,508,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

ترانسفر
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
صندوق امانات در لابی
چایخانه
فضای سبز
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : گیلان - رودسر - انتهای خیابان شهدا - ضلع شرقی ساحل دریا

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل بهار رودسر، هتلی سه ستاره قیمت مناسب در شهر زیبای رودسر می باشد که امروزه، با ارائه خدمات و امکانات مناسب توانسته محبوبیت بالایی در بین دیگر هتل های رودسر کسب نماید. این هتل در انتهای خیابان شهدا، ضلع شرقی ساحل دریا واقع گردیده است. از این رو مهمانان می توانند با چند دقیقه پیاده روی به ساحل دریای رودسر دسترسی پیدا کنند. 

هتل بهار رودسر در سال 1392 احداث گردید و به جهت بهتر شدن وضعیت کیفیتی خود، پس از دو سال مورد بازسازی قرار گرفت. شما به محض ورود به این هتل، می توانید در لابی شیک آن به انتظار بنشینید. پرسنل هتل کلید اتاق را به شما تحویل خواهند داد و بلافاصله می توانید به اتاق خود مراجعه نمایید. در ادامه به معرفی بخش های مختلف این هتل خواهیم پرداخت. 

اتاق های هتل بهار رودسر 

هتل مذکور در 5 طبقه ساختمانی بنا شده است که با 18 واحد اقامتی متنوع، پذیرای شما گردشگران عزیز می باشد. در این هتل 2 تیپ واحد اقامتی وجود دارد که به اتاق و سوئیت تقسیم بندی می شوند. سوئیت یک خوابه سه نفره، سوئیت یک خوابه چهار نفره، اتاق دو تخته و .. از جمله واحد های این هتل می باشند. 

در تمامی واحد های اقامتی این هتل، امکانات رفاهی مناسبی ایجاد شده تا شما بتوانید در رفاه کامل، اقامت خود را سپری نمایید. از جمله این امکانات می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، روم سرویس و ... اشاره نمود. ضمن اینکه برخی از اتاق ها، دارای بالکن نقلی هستند.

امکانات هتل بهار رودسر 

با اقامت در این هتل سه ستاره رودسر می توانید استراحتی رضایت بخش را تجربه کنید. چرا که این هتل با توجه به لِول خود، امکاناتی مناسب را ایجاد کرده و با کیفیت مطلوب در اختیار مهمانان قرار می دهد. پرسنل مجرب و خوش برخورد هتل نیز به صورت شبانه روزی آماده خدمات دهی به شما عزیزان در طول اقامت می باشند. 

هتل دارای امکاناتی نظیر پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور، لاندری، تاکسی سرویس، مینی بار با هزینه؛ روم سرویس، لاندری، چایخانه سنتی، اینترنت رایگان، گشت نیم روزی و ... می باشد. همچنین خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی با درخواست شخصی و پرداخت هزینه مجزا به مهمانان ارائه می شود. 

رستوران هتل 

با اقامت در هتل بهار رودسر دیگر نیاز نیست نگران صرف غذا در وعده های مختلف شبانه روز باشید. چرا که در این هتل یک رستوران با فضایی شیک و مناسب ایجاد شده است. مهمانان مقیم در این هتل می توانند برای صرف غذاهای لذیذ و خوش طمع، به این رستوران مراجعه نمایند. 

برای استفاده از رستوران هتل، باید به طبقه همکف مراجعه نمایید. سرآشپزان حرفه ای و با تجربه با طبخ غذاهای تازه و خوشمزه پذیرای شما عزیزان خواهند بود. ضمن اینکه این رستوران حدود 300 نفر ظرفیت دارد که پذیرای تمامی افراد به صورت جمعی با سلایق و ذائقه های مختلف خواهد بود. 
 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.6 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خیلی خوبییی بودش منکه راضی بودم ازش

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.