هتل استاتیس بندر عباس

4.6 از 5
عالی 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل استاتیس بندر عباس در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های بندر عباس را مشاهده کنید.

لیست هتل های بندر عباس
سوئیت کانکت چهار نفره
اقامت با اقامت تک
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با اقامت تک
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق دو تخته
اقامت با اقامت تک
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
اتاق چمدان
خدمات خشک شویی (لاندری)
کتری برقی
مینی بار
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بندر عباس _ مرکز شهر _پشت سیتی سنتر هتل استاتیس

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل استاتیس بندرعباس، یکی از بهترین گزینه هایی است که ما در بین دیگر هتل های بندرعباس به شما پیشنهاد می کنیم. چرا که این هتل به تازگی و در سال 1400 احداث گردیده و دارای فضایی بسیار شیک و نوساز می باشد. ضمن اینکه هتل استاتیس یک هتل چهار ستاره است که خدمات و امکانات مناسبی را به مهمانان خود ارائه می دهد.

هتل استاتیس بندرعباس علاوه بر تمامی مزیت ها و کیفیت بالایی که دارد، از موقعیت مکانی خوبی هم برخوردار است. به گونه ای که می توان گفت این هتل در قلب شهر بندر عباس، پشت سیتی سنتر، کوچه طاهر نژاد واقع گردیده و دسترسی بسیار آسانی به مهم ترین نقاط شهر دارد. برای آشنایی کامل با این هتل و اطمینان از آن، همراه با تا انتهای مطلب باشید. 

اتاق های هتل استاتیس بندرعباس

این هتل در مجموع با 57 واحد اقامتی و 10 طبقه ساختمانی، پذیرای گردشگران عزیز در این شهر می باشد. واحد های این هتل با دکوراسیون ساده، اما شیک طراحی شده اند که حس راحتی و دلنشین را هنگام اقامت به شما منتقل می کنند. اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت چهار نفره به صورت کانکت از جمله اتاق های قابل رزرو در این هتل می باشند. 

امکانات رفاهی مناسب نیز در تمامی اتاق های این هتل ایجاد شده تا مهمانان بتوانند در نهایت آرامش، اقامت خود را سپری کنند. از جمله این امکانات می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، روم سرویس، مینی بار با هزینه، لوازم بهداشتی برای هر فرد مجزا، مبلمان راحتی، تلویزیون، سرویس بهداشتی، حمام، بالکن و ... اشاره نمود. ویوی اتاق ها نیز رو به محوطه هتل، کوچه و خیابان می باشد. 

امکانات هتل استاتیس بندرعباس 

اگر چه هتل مذکور دارای امکانات ویژه و یا تفریحی نیست، اما با خدمات دهی عالی و ارائه امکاناتی با کیفیت؛ در خور انتظار از یک هتل چهار ستاره، رضایت مهمانان را کسب می کند. پرنسل مجرب و خوش برخورد هتل به صورت شبانه روزی خدمت رسانی به شما عزیزان را در طول اقامت انجام می دهند و در اسرع وقت به نیاز ها و مشکلات مهمانان رسیدگی می کنند.

از جمله امکاناتی که در هتل استاتیس بندرعباس ایجاد شده اند، شامل پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور، کافی شاپ، تاکسی سرویس، لاندری، پارکینگ رایگان، خدمات تور، لابی مجهز و ... اشاره نمود. اینترنت رایگان نیز در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است که مهمانان می توانند از آن استفاده کنند. 

رستوران هتل 

یکی از مزیت های این هتل، وجود رستوران در فضای آن می باشد که فرصتی عالی برای صرفه جویی در وقت و هزینه ها، به شمار می رود. با وجود رستوران هتل شما دیگر نیاز به خارج شدن از هتل در وعده های مختلف را نخواهید داشت. کافی است تا به طبقه اول مراجعه کنید و از غذاهای دریایی و ایرانی بی نظیر لذت ببرید. این رستوران تا ظرفیت 70 نفر را پاسخگو می باشد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.6 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

واقعا هتل بینظیری بودشششش خیلییی عالیی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.