هتل قلای مانشت ایلام

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل قلای مانشت ایلام در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های ایلام را مشاهده کنید.

لیست هتل های ایلام
دو اتاق و هال
اقامت با صبحانه
12 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
پارکینگ در هتل
ظروف پخت و پز
اتو
تلویزیون معمولی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : شهرستان سیروان ، بخش کارزان ، روستای سراب کارزان ، اقامتگاه بوم گردی قلای مانشت
مسجد جامع
39 دقیقه
2584 دقیقه
215304 متر
قلارنگ
40 دقیقه
247 دقیقه
20573 متر
آبشارماربره
48 دقیقه
1738 دقیقه
144839 متر
شهر باستانی سیروان
49 دقیقه
461 دقیقه
38400 متر
کبیرکوه
226 دقیقه
2291 دقیقه
190353 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل قلای مانشت ایلام در شهرستان سیروان، بخش کارزان، روستای سراب کارزان واقع شده است که در اصل یک اقامتگاه بوم گردی قدیمی می باشد و طی این چند سال مورد بازسازی قرار گرفته است.حال و هوای قدیمی در و دیوار ها از جنس گل و خشت و سقف چوبی این هتل وجود دارد که شما را به یاد خانه مادربزرگ های قدیمی و خاطره های کودکی شما را زنده میکند. 

هتل قلای مانشت ایلام یک گزینه ارزان قیمت در بین هتل های ایلام است که می تواند پیشنهادی مناسب برای اقامت در این شهر محسوب شود. این هتل با لِول تک ستاره فعالیت می کند که به نسبت امکانات خوبی را در اختیار مسافران قرار می دهد. در ادامه توضیحاتی بیشتر درباره اقامتگاه بوم گردی قلای مانشت را بیان خواهیم کرد. 

اتاق های هتل قلای مانشت ایلام

هتل زیبای قلای مانشت ایلام دارای 2 اتاق و واحد اقامتی می باشد که با فضایی مناسب، گزینه ای عالی برای اقامت خانواده های عزیز هستند.  در این اتاق ها یک حال پذیرایی همراه با آشپزخانه و امکانات کامل در نظر گرفته شده که از جمله این امکانت می توان به سرویس فرنگی و ایرانی، ملزومات آشپزی، ماشین لباسشویی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، حمام و ... اشاره نمود. 

امکانات هتل قلای مانشت ایلام

در اقامتگاه بوم گردی قلای مانشت ایلام امکاناتی مناسب در خور یک هتل تک ستاره ایجاد شده است که به نسبت اقامتی راحت را برای شما رقم می زنند و باعث رضایت خاطر می شوند. در این هتل رستوران وجود ندارد، اما سفارش غذا از آشپزخانه برای وعده های مختلف غذایی ممکن است. همچنین صبحانه به صورت رایگان همراه با اقامت به مهمانان ارائه می شود که شما می توانید از آن استفاده کنید. 

از دیگر امکانات موجود در هتل قلای مانشت در ایلام می توان به لابی، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات، اینترنت، راهنمای تور، پارکینگ رو باز و ... اشاره نمود. ضمن اینکه نا گفته نماند پرنسل این هتل مسلط به زبان انگلیسی هستند و حتی گردشگران از خارج از کشور را پذیرش می کنند. 

موقعیت مکانی هتل قلای مانشت ایلام 

هتل قلای مانشت در روستای مانشت واقع شده که در واقع این روستا، سرزمینی حفاظت شده برای گونه های جانوری است. این گونه های جانوری شامل بز کوهی، قوچ های وحشی و ....است. آدرس دقیق هتل در شهرستان سیروان، بخش کارزان، روستای سراب کارزان می باشد که اگر سفر خود را با خودرو انجام داده باشید، دسترسی راحتی دارد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.