هتل پارسیان آبادان

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پارسیان آبادان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های آبادان را مشاهده کنید.

لیست هتل های آبادان
دو تخته برای یک نفر
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
تلویزیون ال سی دی
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : منطقه بریم، بلوار آزادی،جنب دریاچه
مسجد تاریخی رنگونی‌ها
4 دقیقه
47 دقیقه
3957 متر
سینما نفت
6 دقیقه
67 دقیقه
5606 متر
بیمارستان 17 شهریور
10 دقیقه
99 دقیقه
8215 متر
دریاچه بِرِیمدریاچه بِرِیم
0 دقیقه
2 دقیقه
189 متر
مجتمع تفریحی و گردشگری بهشت سبز
5 دقیقه
39 دقیقه
3234 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل پارسیان آبادان هتل چهار ستاره تاپ که  در سال 1347 هتل پرشین نام داشت بعد از جنگ ایران و عراق دوباره بازسازی شد و با نام آزادی شروع به فعالیت نمود. همچنین به تازگی هم برای ارائه خدمات بهتر بازسازی شده است که از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارد. در واقع این هتل یکی از هتل های لوکس آبادان است که از نظر محبوبیت، جایگاه عالی بین گردشگران دارد. 

اتاق های هتل پارسیان آبادان

هتل پارسیان آبادان با اتاق های بسیار تمیز و مدرن و شیک آماده پذیرایی از گردشگران عزیز می باشدو در واقع این هتل به طور کلی دارای 47 واحد اقامتی است که مجهز به امکانات رفاهی کاملی هستند و استراحتی لوکس را برای شما رقم می زنند. ویوی اتاق های این هتل رو به محوطه هتل و خیابان است که در کنار دیزاین شیک، آرامش را مهمان استراحت شما عزیزان خواهند کرد.

اتاق های هتل لوکس پارسیان آبادان دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، چای ساز، مبلمان راحتی، روم سرویس، تلویزیون، یخچال، پاور سوئیچ، آباژور، و ... اشاره نمود. اتاق های این هتل از یک نفر تا سه نفر را پذیرش می کنند و امکان نفر اضافه ندارند. 

امکانات هتل پارسیان آبادان

در هتل چهار ستاره پارسیان آبادان امکانات به دو دسته ویژه و عمومی تقسیم بندی می شود؛ به نوعی که می توان گفت این هتل از نظر امکانات با یک هتل پنج ستاره برابری می کند. از جمله امکانات تفریحی و ویژه ای که در هتل پارسیان آبادان وجود دارد می توان به استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، اتاق بازی، رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی و ... اشاره نمود. 

امکانات رفاهی و عمومی هتل نیز شامل پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور، تاکسی سرویس، فضای سبز، لابی مجهز، مینی بار با هزینه، وای فای رایگان و ... می شوند. ضمن اینکه اگر به وسیله خودروی شخصی به شهر آبادان سفر کرده باشید می توانید از پارکینگ اختصاصی این هتل با ظرفیت 30 نفر خودرو به صورت رایگان استفاده کنید. 

رستوران هتل پارسیان آبادان

رستوران هتل پارسیان در طبقه همکف این هتل قرار گرفته است که از کیفیت غذایی بالایی برخوردار بوده و به کمک سر آشپزان حرفه و با تجربه، غذایی لذیذ را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. این رستوران را ظرفیت 110 نفر را پاسخگو است که در وعده های مختلف غذایی شما را بی نیاز از خارج شدن هتل می کند. البته که صبحانه به صورت رایگان رزرو هر اقامت ارائه می شود، اما برای صرف ناهار و شام در رستوران باید هزینه ای مجزا را پرداخت نمایید. 

موقعیت مکانی هتل پارسیان آبادان

هتل محبوب پارسیان آبادان در کنار دریاچه و فرودگاه شهر می باشد که فضایی دلباز و زیبا را برای اقامت فراهم می کند. همچنین این هتل نزدیک به دانشگاه صنعت نفت و دیگر دانشگاه و محله تفرجگاه ساحلی قرار گرفته است. از همه مهم تر اروند رود تنها 5 دقیقه با هتل فاصله دارد و مرز عراق نیز با فصله ده دقیقه ای در دسترس می باشد. آدرس دقیق هتل در منطقه بریم، بلوار آزادی، جنب دریاچه قرار دارد.  
 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارامش فوق العاده ای داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.