هتل کپری قلعه گنج کرمان

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل کپری قلعه گنج کرمان در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کرمان را مشاهده کنید.

لیست هتل های کرمان
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته توئین
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
تلویزیون معمولی
خدمات خشک شویی (لاندری)

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : شهرستان قلعه گنج، روستای سرتک

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل کپری قلعه گنج کرمان یکی از سنتی ترین هتل های کرمان بوده که در روستای قلعه گنج واقع شده است. این هتل کپری بیانگر زندگی زاغه نشینی و فقیرانه مردم در زمان های دور می باشد. اما با ساخت چنین هتلی در کرمان با معماری کپری، تبدیل به یکی از بهترین مکان های اقامتی برای اهل دلان کویر شده است.

هتل کپری قلعه گنج کرمان در سال 1395 ساخته شده و یکی از نوساز ترین هتل های کرمان به شمار می رود. ساختمان منحصر به فرد این هتل، سبب شده تا گردشگران خارجی برای تجربه زندگی کپر نشینی، اقدام به رزرو این هتل سنتی نمایند. نام دیگر این هتل میان اهالی بومی، هتل توپ است.

اتاق های هتل کپری قلعه گنج کرمان

هتل کپری قلعه گنج دارای 30 واحد اقامتی است که در 5 راهرو سنتی قرار گرفته اند. در تمامی این اتاق های کپری؛ امکانات رفاهی به نسبت مطلوب وجود دارد. تخت های سنتی، یخچال طرح چوب، میز و صندلی های سنتی، اسباب و وسایل دست دوز و ... از جمله وسایل داخل کپرها هستند.

در داخل کپر های هتل امکانات بسیار خوبی نظیر توالت فرنگی، حمام، اسپیلت، ملزومات بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی طراحی شده تا افراد آسایش خوبی را تجربه کنند. توجه داشته باشید که تمامی اتاق های این هل در کرمان به صورت 2 تخته توئین و دابل به میهمانان ارائه می شود.

امکانات هتل کپری قلعه گنج کرمان

این بوتیک هتل کرمان دارای امکاناتی به نسبت مطلوب است که در ادامه ذکر می شود.

رستوران و کافی شاپ

رستوران این هتل سنتی با ارائه انواع غذاهای لذیذ و اصیل کرمانی و ایرانی، همراه پرسنلی حرفه ای در خدمت میهمانان می باشد. در کافی شاپ این هتل کپری هم تمامی نوشیدنی های سنتی و مدرن، سرد و گرم و میان وعده های سبک ارائه می شود. پخش موسیقی سبب شده تا فضایی آرام در کافی شاپ ایجاد شود.

دیگر امکانات

این هتل خدماتی همچون آفرود در کویر و شتر سواری را نیز (با هزینه) عرضه می کند. پذیرایی شام در کویر و آسمان پرستاره، موسیقی محلی  همراه با رقص سنتی، بازی های محلی همچون رامازا و ... هم در این هتل انجام می شود. پارکینگ مسقف و غیر مسقف، توالت ایرانی مشترک، اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها هم از دیگر امکانات هتل محسوب می شوند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.