هتل پارسیان کوثر تهران

3.7 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پارسیان کوثر تهران در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تهران را مشاهده کنید.

لیست هتل های تهران
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته توئین
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

استخر
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
سونا
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
مناسب معلولین
سالن همایش
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : ميدان ولیعصر، مقابل اداره پست
شاطر عباس
6 دقیقه
42 دقیقه
3496 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل پارسیان کوثر تهران یکی از زیر مجموعه ‌های گروه هتلداری پارسیان می باشد که در سال 1341 ساخته شده است. این هتل تهران در راستای خدمات هتلداری تجربه فراوانی دارد که از میهمانان خود به ‌شایستگی پذیرایی می کند. با این که هتل قدیمی است اما بار‌ها و بار‌ها مورد بازسازی قرار گرفته است.

هتل پارسیان کوثر تهران 4 ستاره بوده و دارای لابی نسبتا بزرگی می باشد که با وسایل سنتی و قدیمی آراسته شده است. در لابی هتل تلویزیون صفحه تخت، مبلمان‌های شیک و راحت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... وجود دارد. این لوازم برای آسایش بیشتر میهمانان در بدو ورود فراهم شده است.

اتاق ‌ها و رستوران‌ های هتل پارسیان کوثر تهران

هتل پارسیان کوثر تهران 5 طبقه ساختمانی دارد که 95 اتاق در این طبقات پراکنده شده اند. تمامی اتاق‌های این هتل شهر تهران به امکاناتی همچون: سیستم تهویه مطبوع، مبلمان‌ های شیک، ملزومات بهداشتی، تلفن، آباژور و ... مجهز می باشند. اتاق ‌های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته این هتل برای خانواده‌های کم جمعیت و 4 نفره مناسب هستند.

هتل زیبای پارسیان کوثر شهر تهران دارای 2 رستوران به نام های دلشدگان و زَند است که مانند رستوران سنتی هتل کوثر اصفهان می باشند. طراحی رستوران دلشدگان سنتی و دیزاین رستوران زَند به سبک مدرن است. در رستوران سنتی غذاهای ایرانی و فرنگی با منو انتخابی ارائه می شوند.

هتل قدیمی پارسیان کوثر طهران در رستوران زَند خود علاوه بر غذاهای مذکور، غذاهای دریایی را نیز سرو می کند. رستوران زَند هتل به ‌صورت منو بوفه سلف سرویس خدمات خود را ارائه می دهد. آشپزهای رستوران هتل لذیذ ترین غذاها را با کیفیتی خوب، طبخ کرده و به میهمانان عرضه می دارند.

امکانات هتل پارسیان کوثر تهران

تالار هتل پارسیان کوثر تهران یکی از بهترین گزینه‌ ها برای برگزاری مراسمی با شکوه است. تالار این هتل تهران چیدمانی مجلل و زیبا داشته که منو هایی متنوع، برای صرف غذا و پذیرایی در اختیار شما می گذارد. از دیگر خدمات این هتل تهران می توان به مجموعه آبی (سونا، استخر، جکوزی و سالن ماساژ)، رمپ معلولین، نمازخانه، فروشگاه، سالن بدنسازی و ... اشاره کرد.

این هتل تهران کجاست و به چه مکان‌هایی نزدیک است؟

هتل ذکر شده در میدان ولیعصر، کوچه شهید مولایی پلاک 21 قرار دارد. تالار تئاتر شهر، پارک ساعی، موزه ملی تهران و ... از جمله مکان‌ های نزدیک به هتل کوثر تهران می باشند. فاصله ی این هتل تهران تا فرودگاه 31 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 27 دقیقه است. هتل پارسیان انقلاب تهران و هتل پارسیان اوین تهران از زیر مجموعه های این هتل تهران هستند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.5از 5
آرامش محیط 3.5از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 2از 5
ارزش خرید 4.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.7 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/02/31
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتلی قدیمی بود ولی در کل قابل رضایت بود

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل کوثر تهران بهترین هتلی بود که اقامت داشتم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.